- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Precies, om die reden log ik ook alleen weekgemiddelden, en geen losse weging.
Over de training had ik niks te klagen!Wat een monstertraining Marv! Sterkte toegewenst aan jullie beiden wat betreft de situatie van je schoonmoeder.

altijd leuk mensen die hier meelezen. Thanks voor het medeleven..Ook ik lees altijd mee. Veel sterkte voor jou en je vriendin de komende tijd!
Monster is goed! Vanmorgen ook lekker geknald, maar dan oo een halve scoop!Zie nu net pas die gruwelijke 5 apekoppen tren, bruut! Deel je ook wat monster met mij?
Verder veel sterkte voor jou en je vriendin gewenst![]()
Thanks!
Merci!
Thanks..doet me toch goed dit soort berichten!

Nope..het ziet er zeker niet goed uit. Ligt bij wijze van spreken haar laatste adem uit te blazen..ze is opGoeie 5 apekoppen training man!
Precies, om die reden log ik ook alleen weekgemiddelden, en geen losse weging.
PS: sterkte met de schoonmoeder. Ziet er dus niet best uit.....

Thanks Peul!

Thanks ook!
Thanks!
)
)
)
)
), 12 (1f.), 12 (2 bent over..)
), 15 (3 lelijk..)
)
)
), 10 (toe's in..), 10 (idem..)
)
), 15 (prima TUT & MMC..)Thanks Flex! Wat betreft de kuiten zal ik ze af en toe extra pakken, maar niet standaard in mijn planning. Na iedere workout geef ik mezelf vaak wat ruimte voor extra oefeningen..en dat waren dus zaterdag o.a calfraises..Sterkte Marv,
Gelukkig dat je toch nog een prima training hebt kunnen neerzetten. Van plan om je calves vaker te trainen dan alleen bij LB? IK ben ook van plan om ze voortaan 3x per week te pakken.

Sssst! Niet iedereen hoeft te weten dat ik gister weer patat heb zitten vreten
...en vrijdag pizza en zaterdag afhaal wok 
Pro-tip

), 8
), 15, 15 (pff!
)
), 5, 5 (lange TUT..)
), 10
)Dan doen we dat!
True, true!Lekkere training weer hoor. Gehaast trainen is wel altijd kut, maar beter dan niet gaan
Mocht ik niet naar de bios gaan pak ik vanavond nog wat extra notenmix..
)
~1675kcals, E/K/V = 190g (45%) / 110g (25%) / 55g (30%)