Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.761
Zit je lekker mee, met je arm.. Hoop dat het dit weekend weggetrokken is!

Oja. Mini Bounties :heart:
Het zakt al iets af..of althans het verplaatst zich naar de bron. Het lijkt uit mijn trapezius te komen..:o

Snickers, bounty's, twixen, lions :heart:

Af en toe een mars of milkyway kan ook geen kwaad:o

Tintelingen door je arm? Nek pijn? Net alsof je duim gaat slapen?

• #28.763
Tintelingen door je arm? Nek pijn? Net alsof je duim gaat slapen?
Nee..was doffe zeurende pijn. Maar het zit nu in mijn schouder en trapezius links. Krijg er wel koppijn van..maar vermoed dat het door de shrugs van gister komt..

Zo zonde dat je niet gaat rondreizen. Als je op 1 plek blijft kan je imo net zo goed naar Egypte gaan. Hou er rekening mee dat de afstanden kort zijn maar de reistijd is lang.
En als je naar 1 van de gili eilanden wilt is het niet ongewoon dat de boot 2 tot 3 uur te laat is.

Snickers, bounty's, twixen, lions :heart:

Af en toe een mars of milkyway kan ook geen kwaad:o

Knipsel.PNG

• #28.766
Zo zonde dat je niet gaat rondreizen. Als je op 1 plek blijft kan je imo net zo goed naar Egypte gaan. Hou er rekening mee dat de afstanden kort zijn maar de reistijd is lang.
En als je naar 1 van de gili eilanden wilt is het niet ongewoon dat de boot 2 tot 3 uur te laat is.
Je hebt een punt hoor. Eigenlijk wilde we gewoon een luxe strand vakantie met lekker eten..en de tweede wens was ergens heen waar we nog niet geweest waren. Ben pas 30, kan in de toekomst nog genoeg rondreizen :)

Thanks voor de tip! Verder nog tips qua tripjes, must-see's?

Die ja:meal:

Balen van je arm / trapezius:(, maar die aardappelkroketjes gaan er voor zorgen dat het helemaal geneest:thumbup:.

Knudde met je arm. Ik duim dat het van het weekend beter gaat!

Lekker gegeten denk ik zo? :D

hmmm... lekker warm in Bali en lekker eten! Ben er zelf nog nooit geweest... vind het vliegen te lang :o en dichterbij is ook nog zat te zien. :)

• #28.770
Balen van je arm / trapezius:(, maar die aardappelkroketjes gaan er voor zorgen dat het helemaal geneest:thumbup:.
De pijn is weg!!! Heel raar, maar het begon gister middag naar mijn traps te verplaatsen..en nu is het weg:D:D

Knudde met je arm. Ik duim dat het van het weekend beter gaat!

Lekker gegeten denk ik zo? :D

hmmm... lekker warm in Bali en lekker eten! Ben er zelf nog nooit geweest... vind het vliegen te lang :o en dichterbij is ook nog zat te zien. :)
Zie hierboven betreft mijn arm!:D Ik heb zeker lekker gegeten...echter was mijn vriendin in eens later thuis en had ik honger rond 17:00uur...dus dat was dan de halve snoeppot en een paar handjes paprika chips..:marvin:

Ik ben erg benieuwd naar Bali! Warmte, zon en eten zijn eigenlijk wel mijn belangrijkste punten op vakantie..dus dat moet goed komen!

Gelukkig geen potje gekocht..:rolleyes:

In de catogorie gainenzondertrainen...ik had gister voor het eten honger (niet raar natuurlijk op 1000kcals) en toen besloot ik 1 autodropje te nemen...enfin 1 werd de halve pot en nog een paar handjes paprika chips..

De laatste 3 dagen vertoon ik al dit gedrag en daar word ik voor 'gestraft'..vandaag weer normaal doen!

Weging en meting 19-01-2017:
Gewicht: 82.8kg (+2kg t.o.v maandag. :wave: hallo vocht!)
Taille: 75.0cm (+1.5cm t.o.v maandag)

Oeps...:marvin:

Vanmiddag weer rammen in de gym! Ben benieuwd, voor het eerst monster PWO:zuip:

LB2:
Front squat:

20kg: 10
45kg: 8
65kg: 5 (warmup)
75kg: 5
80kg: 2x4
85kg: 5x3

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 4x12-15

Incline Leg press (plate-loaded):
100kg: 15
140kg: 10 (warmup)
180kg: 4x15-20

Hyperextention:
3x10-12

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
110kg: 3x6-8

Abs & extra:
?

Voeding, donderdag 19-01-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 85g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g zilvervliesrijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop Monster PWO
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Mihoen + kip-ketjap (~735kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2190kcals, E/K/V = 185g (34%) / 255g (47%) / 50g (19%)

Ben ook benieuwd wat jij van monster vind!

Plus 2 kg in 4 dagen vind ik wel veel, tenzij je zondag juist heel veel vocht kwijt was, bv na een avondje zuipen....

Aaand the binging continues :o. Nu maar hopen dat je wat extra energie hebt voor je training!

• #28.776
Ben ook benieuwd wat jij van monster vind!
Anders ik wel!

Plus 2 kg in 4 dagen vind ik wel veel, tenzij je zondag juist heel veel vocht kwijt was, bv na een avondje zuipen....
3 dagen..:rolleyes: Maar kan er niet van wakker liggen..that's life...that's Marvinnen..:marvin:

Is toch niet heel nauwkeurig ivm vocht etc.
Precies..

Dacht fdat dit juist normaal was voor marvin:P
Uhu..:o

Aaand the binging continues :o. Nu maar hopen dat je wat extra energie hebt voor je training!
Ik hoop het ook! En anders de energie uit een potje..:o Binge op zijn tijd is wel lekker...gister was trouwens wel echt een vreetbui..stond in de voorraad kast de chips te vreten:roflol:

Dan doen meisjes met anorexia ook af en toe. Ik hoop alleen dat jij het wel binnen hebt gehouden! :D

Ik ben benieuwd naar de front squats en niet te verlegen zijn om zwaarder te gaan als het goed voelt :marvin:

• #28.779
Dan doen meisjes met anorexia ook af en toe. Ik hoop alleen dat jij het wel binnen hebt gehouden! :D
Haha. Vertel mij wat. Ik heb twee en een half jaar met zo'n meisje gehad. Ik herken mezelf er ook weleens in wat dat betreft, maar vind het gewoonweg niet zorgelijk zoals ik nu leef. Ik denk wel dat ik door de ervaring en zelfkennis die ik heb wel kan zeggen dat ik mensen met anorexia/boulimia wel begrijp..

Ik heb het er gewoon netjes ingehouden hoor en ga ook geen strafcardio doen vandaag ;)

Ik ben benieuwd naar de front squats en niet te verlegen zijn om zwaarder te gaan als het goed voelt :marvin:
I know! Maar vorige week voelde ze alles behalve licht! Dus we zien wel weer hoe het vandaag gaat!:D

Good food good life :D

Terug
Naar boven