Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Knap dat je ondanks de omstandigheden die trainingen ertussen perst!

Sterkte voor jou en je meidje.

Veel sterkte voor jou en je vriendin.

Hmm... wordt zeker zwaar. Hopelijk kunnen jullie nog afscheid van elkaar nemen en is ze niet te ver heen daarvoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.864

Sterkte morgen. Zorg goed voor je vriendin. Samen sta je sterk! :thumbs:

shit man, dat is heftig

Sterkte.

Sterkte toegewenst morgen aan jou en je vriendin!

verdrietig man, sterkte
hou mekaar goed vast

Knap dat je ondanks de omstandigheden die trainingen ertussen perst!

Sterkte voor jou en je meidje.
Thanks! Sport is mijn uitlaatklep..als ik dat niet kan doen word ik superchaggo. Dus om alles heen probeer ik toch te trainen en me enigzins aan mijn dieet te houden..

Veel sterkte voor jou en je vriendin.

Hmm... wordt zeker zwaar. Hopelijk kunnen jullie nog afscheid van elkaar nemen en is ze niet te ver heen daarvoor.

Bedankt voor de e-support allen!:D Doet me goed! Gister overdag was ze ook vrij helder en had ze zelfs haar lolbroek aan..dus verwacht dat het hoe cru dat ook klinkt een einde wordt waarbij vooraf nog gelachen zal worden. Heel vreemd ook..ze is er zo nu en dan helemaal bij en dan lijkt het gewoon goed met haar te gaan..dan voelt het soms raar dat ze echt dood wil..:sad:

Damn kerel, sterkte

Sterkte marv! Echt heftig allemaal.

Sterkte kerel, aan alles komt een einde, soms maar beter ook.. Gelukkig heeft je gf jou als robuuste steunpilaar en bokszak.

Sterkte met het verlies aan je vriendin, jou en overige betrokkenen :(

Klote man, sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.870
Vreselijke dag gehad! 14:00uur zou de euthanasie plaatsvinden. Echter had ze vanmorgen nog een shot morfine gekregen vanwege de pijn. Daardoor was ze sinds we er aankwamen enorm paranoïde en dacht dat we haar wilde ombrengen. Ze heeft haar dochters en broer de huid volgescholden en bleef zich zo gedragen.

Op momemt suprem kwamen de artsen voor de euthanasie en heeft ze met een soort sadistisch lachje nee gezegd. Ze wilde het niet. Een grote emotionele rollercoaster dus vandaag..Rond 17:00uur heeft ze medicatie gekregen tegen de angst. Daarnet gebeld door het ziekenhuis dat ze weer een beetje 'normaal' was. Dus morgen gaan we wederom even langs om te kijken hoe ze dan is.. :sad:

Laatst bewerkt:
Wat een verschrikkelijke dag... :sad:
Kan niet anders zeggen dan sterkte... dit is verdomd moeilijk..

Pff t*ring heftig man..

Dat is wel heel zuur. Mijn opa werd ook helemaal paranoia van de morfine, is toen ook gestopt om zijn laatste dag helder te zijn.

Poe, moeilijk dit, voor iedereen.

Wat een verschrikkelijke situatie! :( Je vriendin moet wel flink van slag zijn. Alle aandacht voor haar en hopen op een betere situatie morgen.

Jezus...sterkte man!

Damn.. sterke voor jou en je vriendin Marvin! Heel heftig allemaal :(

Damn kerel.

Wat een verschrikkelijke situatie.. Heel veel sterkte Marv, ook voor je vriendin..

Damn wat naar man. Veel sterkte gewenst

Terug
Naar boven