Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Man, man wat een verhaal. Die Turk heeft vorige week mijn schoonmoeder al dood laten verklaren bij de woningbouw..zodat hij hoofdhuurder kon worden, omdat dit niet waar is wordt dit gezien als oplichting. We hopen nu dat hiermee zijn voorarrest verlengd wordt..
Wat betreft mijn schoonmoeder..heel raar. Sinds gister is ze weer vol leven en denkt ze er nog weken tegen aan te kunnen. Ze eet en drinkt weer en is redelijk fris en helder. Heel verwarrend allemaal, want de artsen geven haar niet lang meer..Desondanks ziet ze er momenteel oprecht beter uit..
Wat betreft mijn schoonmoeder..heel raar. Sinds gister is ze weer vol leven en denkt ze er nog weken tegen aan te kunnen. Ze eet en drinkt weer en is redelijk fris en helder. Heel verwarrend allemaal, want de artsen geven haar niet lang meer..Desondanks ziet ze er momenteel oprecht beter uit..
Vanmorgen nog wel getraind! Een flinke pull training gedaan! Mocht ik morgen even tijd hebben dan log ik die even..

en ga dus straks lunchen bij mijn ouders (welk toevallig ook 35 jaar getrouwd zijn vandaag). Daar zullen ook mijn zus, zusje en mijn opa en oma zijn.
)

!