MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Mooi om te zien dat DBB ook een serieuze kant heeft.

Sterkte morgen.

Ik volg je al een poosje en wil jou en je gf toch effe sterkte wensen.

Damn wat heftig, sterkte beiden!

Fucking heftig!

Hoop dat ze beetje rust kan vinden en weer helder kan denken.

Veel sterkte morgen!

Sterkte.

Wat ontzettend heftig, heel veel sterkte voor jullie allebei..

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.887
Het verhaal heeft nog meer een staartje gekregen. De Turkse (ex-)vriend heeft de elektrische fiets verkocht, sieraden gestolen en de betaalrekening leeggehaald..en pee slot van rekening twee zusjes aangevallen..

Zodoende kom je dus ook nog op het politiebureau terecht..en komt er mogelijk nog een agent aan mijn schoonmoeders sterfbed..
:sad: :mad:

Gadverdamme man, wat een zieke mensen leven er toch op de wereld..

Het verhaal heeft nog meer een staartje gekregen. De Turkse (ex-)vriend heeft de elektrische fiets verkocht, sieraden gestolen en de betaalrekening leeggehaald..en pee slot van rekening twee zusjes aangevallen..

Zodoende kom je dus ook nog op het politiebureau terecht..en komt er mogelijk nog een agent aan mijn schoonmoeders sterfbed..
:sad: :mad:
Pff man toch... Toch altijd hetzelfde e bij n sterfgeval hoe snel iedereen er bij is ivm de bezitingen

Doffe ellende allemaal. :(

Dan ben je wel een laffe t*fus hond zeg...

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.893
We zijn al sinds gister bezig om het leven van die Turk wat moeilijker te maken, want dit is natuurlijk een onmogelijke situatie. We gaan o.a proberen om de huur van het huis zo spoedig mogelijk op te zeggen en hebben al zoveel mogelijk de waardevolle spullen weg gehaald (zowel emotioneel als financieel waardevol). Verder hopen we dat zijn voorarrest wordt verlengd zodat we spoedig een opkoper kunnen laten komen om het hele huis leeg te laten halen..

Een zus en een broer van mijn gf haar moeder gaan langs het werk van hem om te vertellen over zijn jat gedrag...

Nu bij het politiebureau voor een getuigenverklaring en straks weer door naar mijn schoonmoeder om haar spijtig maar helaas hiervan op de hoogte te stellen. Zij moet namelijk verklaren dat ze niet vrijwillig het geld heeft laten opnemen..en we willen dat ze de beëindiging van het huurcontract ondertekend..

Kan je niet gewoon de sloten veranderen? En eventueel iemand laten housesitten bij wijze van spreken?

Gatverdamme. Ik ben speechless :(

Dat dit soort mensen er zijn... :sad:
geen respect niets... Ik wens jullie alle sterkte Marvin. Het is een hele moeilijke periode en dit komt er dan nog bij.

Het is begrijpelijk dat je er morgen niet bij kan zijn. Maar ik leef met jullie mee en zal aan jullie denken morgen. :heart:
Hou je taai!

Wat een gehannes allemaal:( Ik kan het niet zo goed onder woorden brengen, maar ik hoop dat die man maar snel bestraft wordt voor zijn nare praktijken.
En voor jullie natuurlijk alle sterkte. Na regen (of eerder stortbui) komt zonneschijn, echt:)

Terug
Naar boven