- Waardering
- 754
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Hou op schei uit..van verdriet, naar verbazing, naar boosheid en nu weer in onzekerheid..Wat een bizarre situatie zeg. Een soort achtbaan van emoties voor de hele familie begrijp ik.
Voor nu, van harte met je verjaardag en geniet ervan vanmiddag!!

Dat is wel gelukt

Training blijf ik in bijna alle gevallen doen. Is toch een uitlaatklepToch even lekker kunnen trainen.
Een heel goeie verjaardag en sterkte met alle toestanden, man!
Thanks!Wauw echt kerel wat een situatie. Gefeliciteerd met je verjaardag!
Klopt..beetje dubbel gevoel wel, maar voelde me toch een beetje jarig!Damn marvin lees het nu pas. Heavy! Sterke voor jou en je vriendin.
Beetje dubbel maar toch ook gefeliciteerd.
Merci!
Bedankt Marina!Ondanks alles evengoed een fijne dag. Al zal het een moeilijke dag zijn.![]()
Gefelicitaart man! Lekker bulken vandaag!
Pompen of verzuipen?
Thanks man!Fijne verjaardag marv, zover dat mogelijk is in deze situatie, toch prima training!
Sloten zijn vervangen! Hij was gister vrijgekomen en ze hebben hem opgewacht met de wijk-agent. Hij was zo mak als een lammetje..heeft zijn spullen gepakt en heeft een verbod gekregen in de buurt van dat of onze huizen te komen..wtf is dit met haar ex? Lees ik nu pas.
ZSM sloten vervangen.
t*fus hond om zulke streken te leveren!
Lief!

Is inderdaad leuk! Het wordt daardoor regelmatig groots gevierd!Gefeliciteerd en dat je nog vele jaren mag Marvinnen!
Wel gaaf zeg, dat je op de wereld kwam op de trouwdag van je ouders![]()

Thanks

Thanks! Ook voor de eventuele steun!Lees nu pas bij, wat een klote situatie man, als je advies nodig hebt weet je me te vinden.
en proficiat......
Thanks!
Voelde me al met al toch wel jarig. De situati met mijn schoonmoeder bevind zich momenteel in iets rustiger vaarwater!Ontzettend rot wat er gebeurt is, veel sterkte toegewenst!
Ik zie dat je jarig bent, maar jarig zul je je vast niet voelen,
maar alsnog gefeliciteerd..

Apekoppen![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat leuk dat ook je ouders vandaag zo lang getrouwd zijn. Nogmaals gefeliciteerd.![]()
Thanks!!
Merci Freak!
Dank u, dank u!

+ 4 homemade chocolate chip cookies + slagroom
waar was je slagroom om 15:30Thanks!
Hou op schei uit..van verdriet, naar verbazing, naar boosheid en nu weer in onzekerheid..
Thanks 4 the birthday wishes
Dat is wel gelukt
Training blijf ik in bijna alle gevallen doen. Is toch een uitlaatklep
Thanks!
Klopt..beetje dubbel gevoel wel, maar voelde me toch een beetje jarig!
Merci!
Bedankt Marina!
Pff..hou op zeg! Werd wakker met buikpijn en misselijkheid..
Thanks man!
Sloten zijn vervangen! Hij was gister vrijgekomen en ze hebben hem opgewacht met de wijk-agent. Hij was zo mak als een lammetje..heeft zijn spullen gepakt en heeft een verbod gekregen in de buurt van dat of onze huizen te komen..
Lief!
Is inderdaad leuk! Het wordt daardoor regelmatig groots gevierd!
Thanks
Thanks! Ook voor de eventuele steun!
Thanks!
Voelde me al met al toch wel jarig. De situati met mijn schoonmoeder bevind zich momenteel in iets rustiger vaarwater!
ApekoppenThanks!!
Merci Freak!
Dank u, dank u!
Pff, het gainenzondertrainen zet voort...vanmorgen kotsmisselijk wakker geworden met een lekkere bolle pens...de weegschaal bevestigde dit.. 85.2kg
Maar goed...vreemd kan ik dat niet vinden
Verjaardagsvoedsel 29-01-2017:
0:00 Stuk chipolata taart
7:00 2 koppen koffie
10:00 1 bolletje met gebakken ei + 25g nightprotein + 25g whey + 2 koppen koffie + multivit & vit D
12:00 Stuk roomvlaai + 2 koppen koffie
14:00 3 kommen tomatensoep met ballen + 1 bolletje filet + 2 bolletjes rosbief + 1 bolletje kipfilet + 2 beschuiten vlokken
15:30 1 stuk appeltaart + bailey's + kop koffie
16:00-18:00 wat toastjes en borrelnoten
18:30 Stuk slagroom met appeltaart
20:00 Roti+ 4 homemade chocolate chip cookies + slagroom
20:00-0:00 B52 + 3/4 rol rolo + wat snoepjes
VEEL Kcals en vooral erg gezond..
Enfin..nu maar een beetje compenseren weer...Marvinnen dus! Eind van de week hoop ik weer een beetje back-on-track te zijn!
LB1:
Hacksquat:
50kg: 10
70kg: 2x8
90kg: 6 (warmup)
110kg: 3
130kg: 4x6-8
Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
140kg: 10 (warmup)
210kg (close stance): 4x10-15
240kg (normal stance): 4x5-6
SLDL:
60kg: 8 (warmup)
100kg: 4x8-10
Calf raise machine/Smith calfraise:
45kg: 6
55kg: 6(warmup)
60kg: 4x6-8
Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 3x10-12
Seated calf raise:
35kg: 10 (warmup)
60kg: 3x10-15
Ab-work+Extra:
En de voeding..
Voeding, maandag 30-01-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 125g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 125g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: ½ scoop mount nutrition + 6g pumpblend
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)
~2020kcals, E/K/V = 195g (38%) / 205g (40%) / 50g (22%)

Mijn ouders hadden geen slagroom in huis..

Mazzel dat je niet aan de tren zit. Anders had je t hele huis kort en klein geslagen![]()
Appeltaart zonder slagroom is ook eigenlijk een no-go inderdaad..Die was na dat ene kutglaasje ook op!

je weet waarom ik er over begonAppeltaart zonder slagroom is ook eigenlijk een no-go inderdaad..

Appeltaart zonder slagroom is ook eigenlijk een no-go inderdaad..

Thanks!
Hou op schei uit..van verdriet, naar verbazing, naar boosheid en nu weer in onzekerheid..
Thanks 4 the birthday wishes
Dat is wel gelukt
Training blijf ik in bijna alle gevallen doen. Is toch een uitlaatklep
Thanks!
Klopt..beetje dubbel gevoel wel, maar voelde me toch een beetje jarig!
Merci!
Bedankt Marina!
Pff..hou op zeg! Werd wakker met buikpijn en misselijkheid..
Thanks man!
Sloten zijn vervangen! Hij was gister vrijgekomen en ze hebben hem opgewacht met de wijk-agent. Hij was zo mak als een lammetje..heeft zijn spullen gepakt en heeft een verbod gekregen in de buurt van dat of onze huizen te komen..
Lief!
Is inderdaad leuk! Het wordt daardoor regelmatig groots gevierd!
Thanks
Thanks! Ook voor de eventuele steun!
Thanks!
Voelde me al met al toch wel jarig. De situati met mijn schoonmoeder bevind zich momenteel in iets rustiger vaarwater!
ApekoppenThanks!!
Merci Freak!
Dank u, dank u!
Pff, het gainenzondertrainen zet voort...vanmorgen kotsmisselijk wakker geworden met een lekkere bolle pens...de weegschaal bevestigde dit.. 85.2kg
Maar goed...vreemd kan ik dat niet vinden
Verjaardagsvoedsel 29-01-2017:
0:00 Stuk chipolata taart
7:00 2 koppen koffie
10:00 1 bolletje met gebakken ei + 25g nightprotein + 25g whey + 2 koppen koffie + multivit & vit D
12:00 Stuk roomvlaai + 2 koppen koffie
14:00 3 kommen tomatensoep met ballen + 1 bolletje filet + 2 bolletjes rosbief + 1 bolletje kipfilet + 2 beschuiten vlokken
15:30 1 stuk appeltaart + bailey's + kop koffie
16:00-18:00 wat toastjes en borrelnoten
18:30 Stuk slagroom met appeltaart
20:00 Roti+ 4 homemade chocolate chip cookies + slagroom
20:00-0:00 B52 + 3/4 rol rolo + wat snoepjes
VEEL Kcals en vooral erg gezond..
Enfin..nu maar een beetje compenseren weer...Marvinnen dus! Eind van de week hoop ik weer een beetje back-on-track te zijn!
LB1:
Hacksquat:
50kg: 10
70kg: 2x8
90kg: 6 (warmup)
110kg: 3
130kg: 4x6-8
Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
140kg: 10 (warmup)
210kg (close stance): 4x10-15
240kg (normal stance): 4x5-6
SLDL:
60kg: 8 (warmup)
100kg: 4x8-10
Calf raise machine/Smith calfraise:
45kg: 6
55kg: 6(warmup)
60kg: 4x6-8
Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
7.5kg: 10 (warmup)
12.5kg: 3x10-12
Seated calf raise:
35kg: 10 (warmup)
60kg: 3x10-15
Ab-work+Extra:
En de voeding..
Voeding, maandag 30-01-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 125g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 125g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: ½ scoop mount nutrition + 6g pumpblend
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)
~2020kcals, E/K/V = 195g (38%) / 205g (40%) / 50g (22%)
Damn gast, ik las het net voor aan mijn liefde wat jij weg at en die dacht serieus dat dat de hele familie bij elkaar was! Maar ff serieus, hoezo drink je vandaag eerst 4 koffie en ga je na 4 uur pas iets eten. Vervang de eerste koffie door die shake erna en je lichaam komt meteen uit de katabole fase toch? Godver, nu heb ik trek in taart met slagroom! Succes vandaag!

Uhu..

Ijs was er ook al nietJe had sowieso de appeltaart een beetje warm moeten maken, bolletje ijs erbij en dan natuurlijk slagroom erop. Half werk Marv. Ben ik niet van je gewend![]()

Ben bang van niet! Voel me knap beroerd vandaag..Nog gefeliciteerd Marvin! Die taartjes werken vast goed op de volgende training!

Whahaha..Ik doe intermittent fasting. Dus hanteer een eet-window van circa 10uur. Echter ben ik daar met de jaren wel wat soepeler mee geworden, maar het late ontbijten hou ik erin.Damn gast, ik las het net voor aan mijn liefde wat jij weg at en die dacht serieus dat dat de hele familie bij elkaar was! Maar ff serieus, hoezo drink je vandaag eerst 4 koffie en ga je na 4 uur pas iets eten. Vervang de eerste koffie door die shake erna en je lichaam komt meteen uit de katabole fase toch? Godver, nu heb ik trek in taart met slagroom! Succes vandaag!
Thanks!Goeie quote weer
Ik hoop op een week in iets rustiger vaarwater, al blijft de toestand met de moeder van je meisje natuurlijk slecht....
Ja toch

Dit dus..