- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo is het!!Goeie legday Marv! Heel veel taart, uhh vlaai gains!![]()
Thanks kerel! Haha, een beetje schreeuwen in een camera en een Masserati rijdent*ring, dat is veel.
Je verslaat Joel beukers kei dik.
Nu nog je eigen supplement merk en je gaat helemaal dik ouwe![]()

Zo iets was het wel ja! Mijn discipline (wat is dat uberhaupt?) is ver te zoeken de laatste tijdApekoppen op en trainen op taart toch?
Gainzzzzzzzzzzz en een lekkere training! Geeft je wel wat power he!![]()

What about MMC? Dan wordt het gewoon lomp gewicht verplaatsen uit alle macht
Alles telt. Desnoods gebruikt je quarter reps of eender wat. Gewoon wat zwaarder gaan op je laatste setje soms 
Het is pas woensdag..Klopt..doe ik soms ook wel, maar doe liever wat meer gecontroleerde reps..houdt me wat meer weg van grote blessures..Soms moet je gewoon even lomp gewicht verplaatsen om verder te kunnenAlles telt. Desnoods gebruikt je quarter reps of eender wat. Gewoon wat zwaarder gaan op je laatste setje soms
![]()
It wasn't me
Klopt..doe ik soms ook wel, maar doe liever wat meer gecontroleerde reps..houdt me wat meer weg van grote blessures..
dan maar een p*ssy..
)
), 5 (fuaaark!)
)
)
)
)
), 12 (1f.)
)
)Zo voelt het ook..

Zie bovenBeste volumes zeg!
Naar het nut van die laatste superset zal ik logischerwijs maar niet vragen.
Ik heb het zelf ook wel gedaan. Is best lekker hoor. Mits je geen benen hebt getraind en daarna nog veel trappen op en af moet en fabrieken door moetBevalt dat nou trainen in de pauze? Mij lijkt dat echt kut om daarna weer te moeten werken. Wel lekkere training!
(in mijn geval... )
maakt niet uit wanneer ik zou moeten trainen...
tijdbesparing...die bench is toch nog 70-75% qua intensiteitBeste volumes zeg!
Naar het nut van die laatste superset zal ik logischerwijs maar niet vragen.
superdude

dit dus..
Bevalt prima hoor. Legday overigens een stuk minder..dan zweet ik me de hele dag kapot..Bevalt dat nou trainen in de pauze? Mij lijkt dat echt kut om daarna weer te moeten werken. Wel lekkere training!
Ik heb het zelf ook wel gedaan. Is best lekker hoor. Mits je geen benen hebt getraind en daarna nog veel trappen op en af moet en fabrieken door moet(in mijn geval... )
Zelf vind ik voor het werk trainen altijd wel lekker. 7:00. Maar toch merk ik in de middag dat ik meer energie heb.
Maar met Marvin zijn eetregime zou ik helemaal geen energie hebben.maakt niet uit wanneer ik zou moeten trainen...
![]()

Ik douche ook nietIk zou overdag wel een uurtje weg kunnen om te trainen. Helaas heeft Harry geen douches.![]()