- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Of gefrituurde appeltaart eten.Klein stukje appeltaart mag toch wel. Gewoon die frituur skippen vanavond!![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of gefrituurde appeltaart eten.Klein stukje appeltaart mag toch wel. Gewoon die frituur skippen vanavond!![]()

Dat kan een varken of een buffel of iets anders zijn, maakt nogal iets uit

Dat kan een varken of een buffel of iets anders zijn, maakt nogal iets uit![]()

Qua opeten maakt me het geen **** uit.Dat kan een varken of een buffel of iets anders zijn, maakt nogal iets uit![]()

Maar wel een even groot pudding hoopje zoals @Sanca

Hou jezelf voor de gek..

Zoals iedere week...welkom in mijn log..Jeetje, het gaat echt los hier vandaag. Freaky friday.
Ook een suggestie
Doet me denken aan..
Dat kan een varken of een buffel of iets anders zijn, maakt nogal iets uit![]()

Een varken kan een lijk laten verdwijnen, een buffel is buff en een kakkerlak krijg je niet uitgeroeid, blijft dus eender voor mij![]()

Knap ding

)
)
)
)
) - 10
)Thanks Neet! De frontsquats gaan goed inderdaad!

)
)
), 8, 7 (3 paused reps..), 8 (laatste twee paused, rest wat kortere TUT..)
)
), 10 (top MMC!), 9 (nipt!
)
), 15 (pijnlijke pomp!
),15 (holy shit!
)
), 12 (sqeez!), 12 (lekker!
)
)
Zo is het Sanne! Fijn dat mijn log zo nu en dan kan dienen als vermaak!Had de patatten al voorbij zien schuiven.. Ach tsja, weekend moet altijd goed ingeluid worden, toch?
Wanneer ik een paar dagen je logje niet lees heb ik veel te veel om bij te lezen joh, je logje blijft vermakelijk voor de saaie werkdagen though.
Dat is inderdaad netjes! Als ik het doe..doe ik het goed. Wel respect dat je het zo aanpakt!Ik heb mijn cheatmeal nog netjes gehouden. Patat met brocolli en biefstuk (en ijs na... *sttttttt*)![]()
Behoorlijk ja

Vond het een goede training hoor! Die 100 ging ook vlotter dan gedacht. Zelfs nog even getwijfeld om er 105 of meer aan te hangen..Lekker man 100kg bench weer eens, gaat altijd goed gevoel voor je ego he, zou em binnenkort ook weer eens doen die 100kg
Goeie training marv, lijkt best veel op de mijne![]()
Dat is codetaal voor: je weet nooit wat de zaterdag brengt..Is die '?' in de planning voor vandaag codetaal voor 'eventuele extra frituur'?

Ik heb even de post geupdate...Is die '?' in de planning voor vandaag codetaal voor 'eventuele extra frituur'?

Thanks Marina!
. Kregen gister rond 14:30uur bericht dat ze is overleden, dus ben komende dagen ook wel wat drukker met het een en ander regelen, maar trainingen zijn er natuurlijk altijd wel tussen te plannen. Crematie staat gepland op vrijdag..