AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Gecondoleerd en sterkte!

Gecondoleerd. Succes de komende tijd met alles wat erbij het overlijden komt kijken en houd je taai!

Gecondoleerd en sterkte met de extra ellende en gedoe.

Sterkte jongen, met de komende moeilijke dagen en vooral ook aan je meissie.

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Gecondoleerd en sterkte de komende tijd.

Gecondoleerd, sterkte

sterkte !

Gecondoleerd marv voor jou en vriendin en familie, veel sterkte gewenst!

Gecondoleerd aan jou en je vriendin.. niet onverwacht wel ontzettend klote..

Gecondoleerd voor jou, je meidje en de rest van de familie. Alle sterkte toegewenst de komende tijd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.273

Gecondoleerd. Succes de komende tijd met alles wat erbij het overlijden komt kijken en houd je taai!

Gecondoleerd en sterkte met de extra ellende en gedoe.

Sterkte jongen, met de komende moeilijke dagen en vooral ook aan je meissie.

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Gecondoleerd en sterkte de komende tijd.

Gecondoleerd marv voor jou en vriendin en familie, veel sterkte gewenst!

Gecondoleerd aan jou en je vriendin.. niet onverwacht wel ontzettend klote..

Gecondoleerd voor jou, je meidje en de rest van de familie. Alle sterkte toegewenst de komende tijd.
Thanks allen!:D Altijd goed om te zien dat we op zijn tijd hier ook serieus kunnen zijn. :D Doet me goed!

Sterkte man!

• #29.275
Thanks!

Pff..waarom heb ik op dit soort rommelige dagen zo'n moeite normaal te doen qua voeding. Loop aan alle kanten te snaaien en graaien..:sad:

Als een kleine kamer olifant morgen weer netjes aan mijn prep houden, om vervolgens dinsdag te gaan poolen en uit eten te gaan..:roflol: Wat een puinhoop de laatste tijd...maar goed ben gelukkig geen wedstrijdbodybuilder, dus echt boeiend is het niet..:o

Gevreet, zondag 12-02-2017:
8:30 2 koppen koffie
10:30 2 koppen koffie + 30g whey isolaat + 25g nightprotein (XXL) + vit D
12:00 1 kop koffie
13:00 2 mini marsen + 2 pistoletjes + ei + rosbief + filet + pindakaas (ieder pistoletje in tweeen gesneden..)
14:30 125g kipfilet + 8 apenkoppen + zooitje kokindjes en winegums + blik monster energy zero
16:30 Grote muffin met glazuur *nohomo* + 30g nightprotein (XXL)
18:00 Eten bij mijn ouders, Chinees??

Teveel kcals en genoeg koolhydraten & eiwitten in ieder geval..:o

Thanks!

Pff..waarom heb ik op dit soort rommelige dagen zo'n moeite normaal te doen qua voeding. Loop aan alle kanten te snaaien en graaien..:sad:

Als een kleine kamer olifant morgen weer netjes aan mijn prep houden, om vervolgens dinsdag te gaan poolen en uit eten te gaan..:roflol: Wat een puinhoop de laatste tijd...maar goed ben gelukkig geen wedstrijdbodybuilder, dus echt boeiend is het niet..:o

Gevreet, zondag 12-02-2017:
8:30 2 koppen koffie
10:30 2 koppen koffie + 30g whey isolaat + 25g nightprotein (XXL) + vit D
12:00 1 kop koffie
13:00 2 mini marsen + 2 pistoletjes + ei + rosbief + filet + pindakaas (ieder pistoletje in tweeen gesneden..)
14:30 125g kipfilet + 8 apenkoppen + zooitje kokindjes en winegums + blik monster energy zero
16:30 Grote muffin met glazuur *nohomo* + 30g nightprotein (XXL)
18:00 Eten bij mijn ouders, Chinees??

Teveel kcals en genoeg koolhydraten & eiwitten in ieder geval..:o
Wow! Ach ja... als je je de volgende dag maar weer netjes aan je intake houd komt alles wel weer goed. Gebeurd mij 1 keer in de paar maanden ook wel eens. No harm done...

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. :(

Sterkte in deze moeilijke tijd.

• #29.279
Wow! Ach ja... als je je de volgende dag maar weer netjes aan je intake houd komt alles wel weer goed. Gebeurd mij 1 keer in de paar maanden ook wel eens. No harm done...
Bij mij al een week of twee.. :marvin:

Maar goed..al met al valt de schade goed mee. Beetje buikschommelingen qua omtrek, maar verder niet eens heel vet. Maar goed compenseer tegenwoordig preventief door minder rijst/havermout (en kcals) te eten op trainingsdagen..
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. :(
Thanks!! :)

Bij mij al een week of twee.. :marvin:

Maar goed..al met al valt de schade goed mee. Beetje buikschommelingen qua omtrek, maar verder niet eens heel vet. Maar goed compenseer tegenwoordig preventief door minder rijst/havermout (en kcals) te eten op trainingsdagen.
STRAFCARDIO.... dan leer je het wel af. ;)

Terug
Naar boven