AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

0.5kg is zo weg idd :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.303
Ik vindt snoep niet eens lekker haha. Ik krijg dan enorm veel last van mijn tanden en wordt misselijk (als ik 5 dropjes ofzo eet, of apenkoppen enz ;))

Wel knap dat jullie dat kunnen. Alles voor de gainz he :D

Ik probeer als ik snoep (chocolade e.d.) altijd heel bewust te eten. Het heeft volgens mij geen zin om alles zo snel mogelijk weg te happen en slikken. Ik wil er dan ook echt van genieten. Lekker lang op sabbelen en kauwen ;)
Zodra ik merk dat het automatisch begint te gaan zoals zonder echt te genieten chips weghappen tijdens een film dan dwing ik mezelf te stoppen.

Echt ophouden wil je toch nooit. Ik maak mezelf er wel bewust van dat ik na een reep chocolade nog steeds zin heb in chocloade en dat gaat toch niet weg. Daarom stop ik maar gewoon.

• #29.307
Soms denk ik wel eens dat jij niet helemaal spoort..... :D
Ga ik niet ontkennen:roflol:
Ik vindt snoep niet eens lekker haha. Ik krijg dan enorm veel last van mijn tanden en wordt misselijk (als ik 5 dropjes ofzo eet, of apenkoppen enz ;))

Wel knap dat jullie dat kunnen. Alles voor de gainz he :D
Had ik dat maar! Ik ben zo een enorme zoetekauw...zelfs zo erg dat ik het gewoon blijf doen terwijl ik last van mijn kiezen heb:o Tja..of ik deze gains echt wil is maar de vraag:rolleyes:

Ik probeer als ik snoep (chocolade e.d.) altijd heel bewust te eten. Het heeft volgens mij geen zin om alles zo snel mogelijk weg te happen en slikken. Ik wil er dan ook echt van genieten. Lekker lang op sabbelen en kauwen ;)
Zodra ik merk dat het automatisch begint te gaan zoals zonder echt te genieten chips weghappen tijdens een film dan dwing ik mezelf te stoppen.

Echt ophouden wil je toch nooit. Ik maak mezelf er wel bewust van dat ik na een reep chocolade nog steeds zin heb in chocloade en dat gaat toch niet weg. Daarom stop ik maar gewoon.
Haha..kon ik dat ook maar. Ik vreet gerust een halve kilo snoep ik 15 minuten..:o Echt als een blinde vlek die zooi weg werken.

Wat je omschrijft doe ik ook soms en dan blijft het meestal een stuk meer binnen de perken. Echter..er echt wakker van liggen doe ik ook niet. Maar hou mijn log gewoon open en eerlijk, dus meld het wel ;)

Dan kun jij tenminste de hele film in de cinema door met een doos popcorn. Die van mij is al leeg voordat de trailers om zijn :(

• #29.318
Dan kun jij tenminste de hele film in de cinema door met een doos popcorn. Die van mij is al leeg voordat de trailers om zijn :(
:roflol: Precies dit!
Jammer toch? Als je dan toch een halve kilo snoep eet geniet er dan van! ;)
Tja..wat doe ik eraan..

Soms lukt het wel..soms lukt het niet:o
Hahaha! :) Nadeel voor mij is dat ze een beetje slap en slof worden tegen het eind van de film. :)
:roflol: Ik wist niet eens dat dat kon..:rolleyes:
Daarom altijd meerdere snacks per film :D
Voorbereiding is alles inderdaad!

Een bak popcorn zijn toch meerdere snacks? :cool:
NEE

Eet nooit popcorn in de bios, meestal grote zak schepsnoep en paar eiwitrepen :)
Hnnng! Ik ben toch wel van de zoete popcorn...

...en een zak gele m&m's...:rolleyes:
Gewoon een zak M&M's van een kilo'tje :p
Hnnnng!
Daar kom je de trailers wel mee door idd :rolleyes:
:roflol:
Hoef je de rest van de dag niet meer te eten..:roflol:
:)

Wel die met pinda's natuurlijk voor de proteine :p
Zijn er ook andere M&M's dan?

De training vandaag ging prima! Dumbel shoulder press is niet veel soeps de afgelopen drie weken, maar goed verder zeer tevreden!:D

UB1:
Incline benchpress:
25kg: 15
45kg: 10
55kg: 6, 6
65kg: 6 (warmup)
70kg: 7, 7 (nice:D), 7 (nipt!), 6 (top MMC:fire:), 5+2 (rest-pause..)

Pulldown:
40kg: 15 (warmup)
61kg: 12 (best ok!), 12 (2f.), 10 (2f. moeizaam..)

Dumbel shoulder press:
16kg: 10 (warmup)
24kg: 6
28kg: 6 (matige MMC:o), 6, 5 (kak:sad:)

Geen idee wat er aan de hand is, maar de shoulder presses wllen niet zo..

Single arm Cable row:
24.5kg: 8 (warmup)
35kg: 8 (2f. beuken!:fire:), 7 (3f.), 6 (2f.:fire:)

Wel lekker om gewoon weer wat zwaarder te proberen!)

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg: 15 (mwoah..), 15 (hard!:fire:)
17.5kg: 25 (zooitje lelijke reps met vuisten tegen elkaar..)

Cable fly's:
10kg: 10
12.5kg: 12 (easy..)
15kg: 8 (iets over..), 10 (burn!:fire:), 8 (sqeez!:fire:)

Dumbel curl:

8kg: 10 (warmup)
10kg: 15, 15, 15 (lekker!!:fire:)

Matrix pulldown, trap focus (plate-loaded, gewicht/kant):
30kg: 20, 18 (lange TUT & sqeez:fire:), 15, 10 (gripfail:roflol:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Ik ben tevreden!)

Terug
Naar boven