- Waardering
- 34.342
Dan kun jij tenminste de hele film in de cinema door met een doos popcorn. Die van mij is al leeg voordat de trailers om zijn![]()
Precies dit haha!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kun jij tenminste de hele film in de cinema door met een doos popcorn. Die van mij is al leeg voordat de trailers om zijn![]()
Haha..ok, ok..the crunch & kokos vind ik ook wel lekker. Maar de normale, pure choco, XL, mint en pindakaas etc vind ik niet te vreten..Dat weet jij maar al te goed
Goeie ekte bb'ing train ook![]()

Doorzetten! Komt vanzelf!

Pfff 40kg! Ik weet het niet hoor. Ik hik al een half jaar tegen de 25kg aan. Kom er niet overheen. Misschien nu ik de OHP ga doen met een barbell, kijken wat dat brengt.Doorzetten! Komt vanzelf!
Ik vind het maar slappe hap..heb in het verleden ook al eens 5x5x40kg gedaan..hoe? Dat is me nu ook een raadsel..![]()
We zullen het zien!Pfff 40kg! Ik weet het niet hoor. Ik hik al een half jaar tegen de 25kg aan. Kom er niet overheen. Misschien nu ik de OHP ga doen met een barbell, kijken wat dat brengt.
Ik heb er maar 900kcals voor uitgetrokken..

Ook IF zie ik?Voeding, woensdag 15-02-2017:
Pre-cardio: 1 scoop EAS (XXL)
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 45g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-cardio: 1 scoop EAS (XXL) + 200mg caffeine
17:00 30g nightprotein (XXL)
18:00 Avondeten (~900kcals)

Nope..en geen zin in ook..het is zowieso 90 min LISS..Heb je geen hartslag meter eigenlijk? Ik zou wel eens willen weten aan wat voor intensiteit dat fietsen is![]()
Combi van steaks (entrecote, biefstuk, ossenhaas), maar was een beetje weinig..nog geen 200g denk.Lekker gegeten dan gisteren?Steak.. Of mixed-grill?
![]()
Klopt..toevallig zag ik vandaag op facebook dat ik 4 jaar geleden voor het eerst aan IF begon.

Ik heb het geprobeerd te meten met een Fitbit Surge. Klopt geen reet van. De ene keer 443kcal voor 18km op rustig tempo. De andere keer 198(!!)kcal voor 18km op een tempo van 24km p/uur gemiddeld, ik was bekaf. 198kcal? Really?Nope..en geen zin in ook..het is zowieso 90 min LISS..
Hartslagmeter viel ook steeds weg. Klopt met de meting tijdens de krachttraining trouwens ook niet. All over the place. Het enige wat werkt is hardlopen en wandelen (met GPS).Werkt die fitbit elektrisch of optisch (met een rood lampje)? Maakt hij wel goed contact of valt je hartslag vaak weg? Hier heb je idd niet zoveel aanIk heb het geprobeerd te meten met een Fitbit Surge. Klopt geen reet van. De ene keer 443kcal voor 18km op rustig tempo. De andere keer 198(!!)kcal voor 18km op een tempo van 24km p/uur gemiddeld, ik was bekaf. 198kcal? Really?![]()
Hartslagmeter viel ook steeds weg. Klopt met de meting tijdens de krachttraining trouwens ook niet. All over the place. Het enige wat werkt is hardlopen en wandelen (met GPS).

Nope..en geen zin in ook..het is zowieso 90 min LISS
Maar nog wel een verschil met bv joggen wat ook LISS kan zijn 
Optisch, hij maakt wel goed contact.Werkt die fitbit elektrisch of optisch (met een rood lampje)?
Ik hoop het niet.

Tell me 'bout it.

Ik werk maar gewoon met een calculator van runinfo..of het klopt boeit me niet zoveel. Ik heb er in ieder geval iets aan gedaan om te voorkomen dat ik mee mag doen met het volgende seizoen van obese..Ik heb het geprobeerd te meten met een Fitbit Surge. Klopt geen reet van. De ene keer 443kcal voor 18km op rustig tempo. De andere keer 198(!!)kcal voor 18km op een tempo van 24km p/uur gemiddeld, ik was bekaf. 198kcal? Really?![]()
Hartslagmeter viel ook steeds weg. Klopt met de meting tijdens de krachttraining trouwens ook niet. All over the place. Het enige wat werkt is hardlopen en wandelen (met GPS).
Inderdaad..Werkt die fitbit elektrisch of optisch (met een rood lampje)? Maakt hij wel goed contact of valt je hartslag vaak weg? Hier heb je idd niet zoveel aan![]()
Ach..het is hoe dan ook meer beweging dan dat ik krijg met mijn luie reet in de auto..Wandelen is ook LISSMaar nog wel een verschil met bv joggen wat ook LISS kan zijn
![]()

Ik heb er in ieder geval iets aan gedaan om te voorkomen dat ik mee mag doen met het volgende seizoen van obese..

Ach..het is hoe dan ook meer beweging dan dat ik krijg met mijn luie reet in de auto..![]()

wind mee en bergaf op de heenweg, wind mee en bergaf op de terugweg.![]()
Escher!
idd zoiets.

Plaatselijk snel kerende windEscher!idd zoiets.
Doet me denken aan een uitspraak van een hardloop maat van me een tijd geleden. "ik had me toch een last van tegenwind tijdens mijn hele hardloopronde" De hele ronde? Euh...![]()