XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.821
Nice! Maar een hele doos is maar 6.. a 140kcals/stuk
Loop toch niet zo te zeuren joh
sorry.. :sad:

Vraag me nog altijd af hoe je de dag door komt met dat beetje eten. Al komt er vanavond vast wel wat meer bij kijken:D
heb het vandaag wel zwaar..moe..honger en hoofdpijn.. :o

Ik weet het wel... er komt een vanavond een spelletjes avond, het is bij jou, en je hebt genoemde troep vast al in huis :)
Zoals ik al zei..ik heb niks gepland, maar er ligt van frituur tot chips en koek..
Er komt misschien nog wel eens een gelegenheid (meet) waarbij je mij kan laten voelen hoe dat is :D
Lijkt me tof als je er een keer bij komt..

Dan koop je er toch een doos snickers bij :trollface:

• #29.824
Dan koop je er toch een doos snickers bij :trollface:

+1 het hoeft niet altijd vlaai te zijn

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg

Je brengt mij op ideeën Marvin. Ik kom vandaag toch nog langs de Jumbo...

• #29.833
Man! Toen waren de zwarte pieten nog zwart. :D
:roflol: Cut in 2014 was ook best aardig, maar niet als 2013. Vorig jaar december mocht ik ook niet klagen, maar wederom niet als 2013..

echter..moet wel bekennen dat ik niet inzie waarom ik nog een keer zo zou afzien..maar wie weet..:o

+1 het hoeft niet altijd vlaai te zijn

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Hnnnng!!:meal:
Tja, het mag dan raar klinken..maar hier kun je me dus echt voor wakker maken:heart:

Je brengt mij op ideeën Marvin. Ik kom vandaag toch nog langs de Jumbo...
Graag gedaan...bounty ice cream vind ik eigenlijk het lekkerst. Echter vind mijn vriendin en vrienden dat niet, dus toch maar op safe voor marsen gekozen..:o

moet wel bekennen dat ik niet inzie waarom ik nog een keer zo zou afzien.

Bizar hé. Eens je bereikt hebt wat je wilde bereiken, boeit het niet meer echt om het nog eens te doen :) Ik kan de motivatie precies ook niet meer opbrengen om naar een 10% ofzo te zakken :o
Dan maar wat hoger in vet en genieten van eten :p

• #29.837
Als je het niet wilt dan moet je het niet doen. Oude Chinese wijsheid. ;)
Yes, zo is het! Maar eigenlijk wil ik het wel, maar hou gewoonweg teveel van eten..
*nohomo*
Bizar hé. Eens je bereikt hebt wat je wilde bereiken, boeit het niet meer echt om het nog eens te doen :) Ik kan de motivatie precies ook niet meer opbrengen om naar een 10% ofzo te zakken :o
Dan maar wat hoger in vet en genieten van eten :p
Precies..en anders pakken we de clen toch weer even uit de kast..:rolleyes:

Maar eigenlijk wil ik het wel, maar hou gewoonweg teveel van eten..
Dus je wilt liever eten dan cutten. Duidelijke zaak toch?
Ik heb de oplossing: Je maakt het uit met je vriendin en zoekt een ander, dan heb je weer de motivatie om te cutten en er strak uit te zien. :rolleyes: ;)

• #29.839
Dus je wilt liever eten dan cutten. Duidelijke zaak toch?
Ik heb de oplossing: Je maakt het uit met je vriendin en zoekt een ander, dan heb je weer de motivatie om te cutten en er strak uit te zien. :rolleyes: ;)
What about no. Zo 'dik' ben ik nu ook weer niet..maar een procent of 7 vind ik wel leuk voor het zwembroeken seizoen..:o

Terug
Naar boven