- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het niet wilt dan moet je het niet doen. Oude Chinese wijsheid.![]()
Cutten voor jou is onzin naar mijn mening..
Gewoon wat minder marvinnen.
Maarja, ik heb makkelijk praten.. Mijn leven is één grote bulk en kom nooit boven de 10-11%
.Hmm heb nog precies genoeg voor een cycle. Marv getting the kids on drugs.Yes, zo is het! Maar eigenlijk wil ik het wel, maar hou gewoonweg teveel van eten..
*nohomo*
Precies..en anders pakken we de clen toch weer even uit de kast..![]()
Clen in de kast crew checkin' in. Samen snoepen?Hmm heb nog precies genoeg voor een cycle. Marv getting the kids on drugs.

Minions zijn tof, vooral in Despicable Me..
In 2013 hield ik me daadwerkelijk aan mijn voeding of calculeerde ik dingen echt in ipv Marvinnen. Low carb dagen (3x per week) bleven ook echt low carb en waren in de laatste fase ~1700kcals waarvan max 100g koolhydraat en daarbij nog cardio..
Als ik wat minder ga Marvinnen op mijn huidige kcals..dan ben ik aan het cutten..Cutten voor jou is onzin naar mijn mening..
Gewoon wat minder marvinnen.
Maarja, ik heb makkelijk praten.. Mijn leven is één grote bulk en kom nooit boven de 10-11%
Het is ook meestal gewoonweg de touwtjes weer even strak en er voor gaan..
I want to make three of us..Ik heb nog wel wat meer liggen dan 1 cycle volgens mij (potje is 100tabs)Hmm heb nog precies genoeg voor een cycle. Marv getting the kids on drugs.
Hnnng

Als een rustdag en fatsoenlijk weer samenvallen..dus geen regen of windkracht 5
Dit dus..Ik heb niet voor niks een auto
Tevreden ben ik nooit..het is eerder dat ik het acceptabel vind..Ach, zo lang jij gewoon tevreden bent met je lichaam is er niks aan de hand toch? Naar mijn idee heb je het beste van twee werelden:
Je bent tevreden met je lichaam en je geniet van het leven (en je voeding). Je cheat gewoon wanneer je zin hebt en je compenseert dat met met wat strafcardio.
Maar een halve mexicano trouwens? Matig..

Het is net of ik mijn familie hoor praten.

Pff, waardeloos zeg! Maar het is je gegund kerel..een dagje geen hoerenweer!Er is hier in het hoge noorden niets aan de hand.. Dat mag ook wel een keer trouwens, want afgelopen week ben ik 4-5 x compleet verzopen op de fiets![]()
Noem je mij nu dik

Nee joh.... Lui.

Dat weet ik..

Was weer lekker! Maar de zelfgemaakte knoflookcroutons maken het af!

)
), 12 (MMC!), 12 (2f.)
), 6 (idem..), 5 (weer niet..
)
)
), 15 (heerlijke pomp!
)
)
)