- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Dat zijn die celebrations die in een lange rij de achterdeur verlaten. Dat kan wel even duren natuurlijk...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn die celebrations die in een lange rij de achterdeur verlaten. Dat kan wel even duren natuurlijk...

Laten we hier verder gaan misschien Veel ontlastingLijkt me net snel te moeten gaan. Van al dat cheaten krijg ik ook altijd de spetterpoep![]()

Die is ook echt gruwelijk...wil niet weten hoeveel kcals die unit is alleen..

Aaawh...weer liefde hierHet zat diep hé
Maar idd, adhv je andere foto's sta je niet op 30%![]()

Whahaha..graag gedaanTeveel info!...
Jij treedt echt in detail met het loggen.
![]()

Ik wist dat deze comment zou komen..toen ik besloot eerst boodschappen te gaan doen voordat ik zou loggen

IkDat zijn die celebrations die in een lange rij de achterdeur verlaten. Dat kan wel even duren natuurlijk...![]()
Lijkt me net snel te moeten gaan. Van al dat cheaten krijg ik ook altijd de spetterpoep![]()
Mijn tattoo-artist heeft afgebeld...hij is ziek! Dus voor jan lul vrij vandaag en eigenlijk geen training op de planning vandaag...
), 12 (2 licht forced)
), 8 (fuaark!), 10 (3f.
)
), 8 (2f.)
)
)
)
)

Het zat diep hé
Maar idd, adhv je andere foto's sta je niet op 30%![]()

Dat zijn die celebrations die in een lange rij de achterdeur verlaten. Dat kan wel even duren natuurlijk...![]()

Graag gedaan...Nu heb ik dat celebrations lied weer in mijn hoofd.![]()

Lekker volume pakken..

Ooh nee..niet weer!Moet je ook maar eerst eens nadenken voordat je van die blubberbelly pics post![]()

Uit het vriesvak van Iglo (huismerk is minder lekkerAlright thanks, ga het eens proberen. Spinazie uit vriesvak of vers? Dus niet de a la creme versie![]()
) en inderdaad NIET a la creme. Kun je natuurlijk ook infitten, maar vind ik persoonlijk zonde..@HillR is ook een prima 'bunny' voor mijn log..Helaas, mijn konijnen zijn op. Je moet 't maar doen met @HillR :
HuhNu heb ik dat celebrations lied weer in mijn hoofd.![]()
Welk?Ben wel benieuwd welk dat is..
)
)
)
), 15
), 15, 15 (3 lelijk
)
)
), 12
)
)Ongeplande strafcardio, stevig doorwandelen + fietsen:
18min + 10 min fietsen / ~125+100kcals = 225kcals![]()
VInd CGBP zelf al een klote oefening om in de triceps te voelen als ik hem te zwaar doe. Daarom doe ik hem altijd direct achter elke rep met de Skull Crushers. Dan voel ik hem super met niet zo veel gewicht.CGBP:
50kg: 10
55kg: 10 (aardige MMC..)
60kg: 8 (kut MMC..)
Dat is waar!

Precies...vind CGBP's geen hele fijne oefening, maar probeer ehm toch steeds weer.
VInd CGBP zelf al een klote oefening om in de triceps te voelen als ik hem te zwaar doe. Daarom doe ik hem altijd direct achter elke rep met de Skull Crushers. Dan voel ik hem super met niet zo veel gewicht.
oooooh die!