- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind de CGBP ook een erg fijne oefening. Prikkelt bij mij altijd lekker de triceps!
Jammer dat het zo'n verkeerde druk op je schouders legt. Ik heb hem pas nog geprobeerd maar vind het niks
Komt wel goed!! En anders doe je gewoon net als ik...stoppen met backsquaten..met een beetje serieus gewicht kreeg ik het niet goed. Vandaar de drop in gewicht. Zoals ik al aangaf, IK KAN NIET SQUATTEN!
![]()

Bazin..
Ik vind helemaal mooi
Damn Marvin, ik ben je 1e logs uit 2009 aan het lezen.
Wat barst jij van positieve energie man! Motiveert mij ook erg enorm!
Dat wou ik even zeggen bye![]()
Bedankt! Ik ben aldus mijn vrienden het pessimisme zelve...dus niet te ver doorlezen in mijn log dan..
Lucky bastard..Ik vind de CGBP ook een erg fijne oefening. Prikkelt bij mij altijd lekker de triceps!
Vind ik ook wel een beetje, maar het is gewoonweg niet de beste oefening voor triceps..dus echt erg vind ik het niet dat deze oefening niet altijd geweldig gaat..Jammer dat het zo'n verkeerde druk op je schouders legt. Ik heb hem pas nog geprobeerd maar vind het niks

Waar laat jij ehm zakken? Net onder je borst?Deze snap ik niet, laat je barbell tot borst komen? Wat bij close grip niet hoeft..
Deze snap ik niet, laat je barbell tot borst komen? Wat bij close grip niet hoeft..

Deze snap ik niet, laat je barbell tot borst komen? Wat bij close grip niet hoeft..
Als je dat niet doet, mis je een stuk ontwikkeling voor je lange en mediale kop![]()
, vind het sowieso onnatuurlijk voelen bij close grip tot borst.Daar geef je volgens mij zelf het euvel al aan "verrote schouter". Ja, dan zal zo'n press niet altijd even lekker aanvoelen neeJa tot net onder borstkas. Ik ervaar flinke druk op mn (verotte) schouder en daarom sla ik hem graag over

NEE!

Kan ik thuis niet doen, heb al van alles proberen te bedenken.

Zorg dat je langzaam en gecontroleerd zakt met je squats vandaag @Skatermarvin. Snel zakken kan zorgen voor controle verlies en daardoor asymmetrische belasting -> dan gaat je bekken gelijk weer naar de klote. Gisteren vergeten te zeggen.![]()
Zorg dat je langzaam en gecontroleerd zakt met je squats vandaag @Skatermarvin. Snel zakken kan zorgen voor controle verlies en daardoor asymmetrische belasting -> dan gaat je bekken gelijk weer naar de klote. Gisteren vergeten te zeggen.![]()
I knew it!maar iedereen weet toch wel dat marvin niet zakt tijdens zijn squats??

Wat flexx hieronder zegt..CGBP's zijn gewoon kut!Als je dat niet doet, mis je een stuk ontwikkeling voor je lange en mediale kop![]()
Verstandige ouwe man..Ja tot net onder borstkas. Ik ervaar flinke druk op mn (verotte) schouder en daarom sla ik hem graag over
Precies..Daar doe ik wel andere oefeningen voor, vind het sowieso onnatuurlijk voelen bij close grip tot borst.
Het is voor mijn gevoel ook wel een veroorzaker van verrotte schouders..Daar geef je volgens mij zelf het euvel al aan "verrote schouter". Ja, dan zal zo'n press niet altijd even lekker aanvoelen nee![]()
Vanwaar het lachen om die vraag?NEE!
Kan ik thuis niet doen, heb al van alles proberen te bedenken.
Ik zak nooit snelZorg dat je langzaam en gecontroleerd zakt met je squats vandaag @Skatermarvin. Snel zakken kan zorgen voor controle verlies en daardoor asymmetrische belasting -> dan gaat je bekken gelijk weer naar de klote. Gisteren vergeten te zeggen.![]()
Ik ben mister TUT & MMC..

Hue, hue...mijn frontsquats zijn gewoon goed op diepte hoormaar iedereen weet toch wel dat marvin niet zakt tijdens zijn squats??

Probeer maar een excuus te vinden, waarom mijn squats sterker zijn

Probeer maar een excuus te vinden, waarom mijn squats sterker zijn![]()

Ik moet de eerste CGBP met barbell nog zien tot onder je borst. Zal een vreemde bar zijn dan.

Nee hoor...dat heeft met de hoek van je schouders te maken..Ik moet de eerste CGBP met barbell nog zien tot onder je borst. Zal een vreemde bar zijn dan.![]()
Yes..ik heb er zin in!Fijn dat de pijn in de lies zo goed als weer verdwenen is. Nu weer rustig aan opbouwen met die squats en leg presses!