XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

FB_IMG_1490082208972.jpg

:roflol:

Damn Marvin, ik ben je 1e logs uit 2009 aan het lezen.

Wat barst jij van positieve energie man! Motiveert mij ook erg enorm!

Dat wou ik even zeggen bye :D

Ik vind de CGBP ook een erg fijne oefening. Prikkelt bij mij altijd lekker de triceps!

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.266
met een beetje serieus gewicht kreeg ik het niet goed. Vandaar de drop in gewicht. Zoals ik al aangaf, IK KAN NIET SQUATTEN! :treuren:

:D
Komt wel goed!! En anders doe je gewoon net als ik...stoppen met backsquaten.. ;)

Bazin..

Ik vind helemaal mooi

Damn Marvin, ik ben je 1e logs uit 2009 aan het lezen.

Wat barst jij van positieve energie man! Motiveert mij ook erg enorm!

Dat wou ik even zeggen bye :D
:roflol: Bedankt! Ik ben aldus mijn vrienden het pessimisme zelve...dus niet te ver doorlezen in mijn log dan..:o

Ik vind de CGBP ook een erg fijne oefening. Prikkelt bij mij altijd lekker de triceps!
Lucky bastard..
Jammer dat het zo'n verkeerde druk op je schouders legt. Ik heb hem pas nog geprobeerd maar vind het niks
Vind ik ook wel een beetje, maar het is gewoonweg niet de beste oefening voor triceps..dus echt erg vind ik het niet dat deze oefening niet altijd geweldig gaat..:o

Deze snap ik niet, laat je barbell tot borst komen? Wat bij close grip niet hoeft..
Waar laat jij ehm zakken? Net onder je borst?

Gister bij @DieNase geweest..mijn bekken zat helemaal vast en dat is nu los(ser) gemaakt. De ergste pijn in mijn lies is zo goed als weg nu, dus kreeg het advies weer rustig te gaan squatten en legpressen (50-60% van normaal) en als dat goed gaat weer op te bouwen. Mijn rug aids voel ik helaas nog wel, dus misschien moet ik daarvoor ook nog een keertje langs..

Daarom niet echt een 'harde' planning qua training..

LB2:
Front squat (50-60%):
20kg: 10
40kg: 10
50kg: 3x5-8
60kg: ?

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 4x12-15

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs) (50-60%):
50kg:
60kg:
70kg:

Hyperextention:

3x10-12

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 4x8-12

Abs & extra:
?

Voeding, woensdag 22-03-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 80g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 125g zilvervlies rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 125g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 10g pumpblend (myprotein)
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2155kcals, E/K/V = 195g (36%) / 225g (42%) / 50g (22%)

Ja tot net onder borstkas. Ik ervaar flinke druk op mn (verotte) schouder en daarom sla ik hem graag over
Daar geef je volgens mij zelf het euvel al aan "verrote schouter". Ja, dan zal zo'n press niet altijd even lekker aanvoelen nee :P

Zorg dat je langzaam en gecontroleerd zakt met je squats vandaag @Skatermarvin. Snel zakken kan zorgen voor controle verlies en daardoor asymmetrische belasting -> dan gaat je bekken gelijk weer naar de klote. Gisteren vergeten te zeggen. :D

Zorg dat je langzaam en gecontroleerd zakt met je squats vandaag @Skatermarvin. Snel zakken kan zorgen voor controle verlies en daardoor asymmetrische belasting -> dan gaat je bekken gelijk weer naar de klote. Gisteren vergeten te zeggen. :D

maar iedereen weet toch wel dat marvin niet zakt tijdens zijn squats??

• #30.276
Als je dat niet doet, mis je een stuk ontwikkeling voor je lange en mediale kop ;)
Wat flexx hieronder zegt..CGBP's zijn gewoon kut!
Ja tot net onder borstkas. Ik ervaar flinke druk op mn (verotte) schouder en daarom sla ik hem graag over
Verstandige ouwe man..

Daar doe ik wel andere oefeningen voor:), vind het sowieso onnatuurlijk voelen bij close grip tot borst.
Precies..

Daar geef je volgens mij zelf het euvel al aan "verrote schouter". Ja, dan zal zo'n press niet altijd even lekker aanvoelen nee :P
Het is voor mijn gevoel ook wel een veroorzaker van verrotte schouders..

NEE! :D

Kan ik thuis niet doen, heb al van alles proberen te bedenken.
Vanwaar het lachen om die vraag?
Ik zak nooit snel:roflol: Ik ben mister TUT & MMC..

Echter heb ik inderdaad wel de neiging wat scheef te zakken..1 van mijn voeten wil altijd graag wat meer naar voren staan:sad:

In b4 skater squat skatermarvin squats

maar iedereen weet toch wel dat marvin niet zakt tijdens zijn squats??
Hue, hue...mijn frontsquats zijn gewoon goed op diepte hoor ;)
Probeer maar een excuus te vinden, waarom mijn squats sterker zijn ;)

Fijn dat de pijn in de lies zo goed als weer verdwenen is. Nu weer rustig aan opbouwen met die squats en leg presses!

• #30.280
:aai:

Ik moet de eerste CGBP met barbell nog zien tot onder je borst. Zal een vreemde bar zijn dan. :)
Nee hoor...dat heeft met de hoek van je schouders te maken..

Dit is toch onder je borst?

Fijn dat de pijn in de lies zo goed als weer verdwenen is. Nu weer rustig aan opbouwen met die squats en leg presses!
Yes..ik heb er zin in!

Terug
Naar boven