- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De CGBP bevalt mij wel als ik hem na de Skulls doe met dezelfde bar en gewicht. elke rep er direct achteraan. Ik voel dan de triceps prima branden.Precies...vind CGBP's geen hele fijne oefening, maar probeer ehm toch steeds weer.
Geweldig

Dat zijn GM presses toch?De CGBP bevalt mij wel als ik hem na de Skulls doe met dezelfde bar en gewicht. elke rep er direct achteraan. Ik voel dan de triceps prima branden.

Wahahaha

Thanks, maar dit bedoel ik idd niet.

Thanks, maar dit bedoel ik idd niet.
Ik bedoel eigenlijk normale CGBP met een barbell, maar dan met minder gewicht direct na een skull. De triceps is dan al redelijk afgemat, maar door het lage gewicht kun je er toch nog een aantal CGBP uitdrukken met nette vorm door het lage gewicht.

Mijn triceps reageert hier beter op dan op een zware CGBP.
Ook, die voel je ook goed.
Mijn triceps reageert hier beter op dan op een zware CGBP.
. 
No shit sherlock.Oke. Dat komt dan doordat je de oefening beter uitvoert![]()

No shit sherlock.
Heb gisteren gesquat zonder schoenen met iets wijdere stance (niet echt wijd) en de ellebogen rechter onder de bar. De laatste rep had ik het redelijk door en die ging best goed moet ik zeggen.
Ja, een stuk rechter. Kan ook dieper nu.Hehe
Klinkt goed! Ben je nu in staat om de rug recht te houden en parallel te komen dan?
Zal ik binnenkort een keer doen.Mooi! Je kan altijd nog een filmpje opsturen. Ik ben heel benieuwd in ieder geval.
Begrijp wat je bedoeldThanks, maar dit bedoel ik idd niet.
Ik bedoel eigenlijk normale CGBP met een barbell, maar dan met minder gewicht direct na een skull. De triceps is dan al redelijk afgemat, maar door het lage gewicht kun je er toch nog een aantal CGBP uitdrukken met nette vorm door het lage gewicht.
Tricep pomp

Precies...zware CGBP voelt kut!Mijn triceps reageert hier beter op dan op een zware CGBP.

Precies!Oke. Dat komt dan doordat je de oefening beter uitvoert.
Maar dat werkt alleen met een ruime TUT en flinke squeeze!![]()
Aldoende leert men..No shit sherlock.
Heb gisteren gesquat zonder schoenen met iets wijdere stance (niet echt wijd) en de ellebogen rechter onder de bar. De laatste rep had ik het redelijk door en die ging best goed moet ik zeggen.
Squatte @RaceRookie boven parallel...Hehe
Klinkt goed! Ben je nu in staat om de rug recht te houden en parallel te komen dan?

Hnnng...dieper!
Goede service!Mooi! Je kan altijd nog een filmpje opsturen. Ik ben heel benieuwd in ieder geval.

Jawel1800 kcals op een dag...ga je niet helemaal dood van de honger dan![]()

met een beetje serieus gewicht kreeg ik het niet goed. Vandaar de drop in gewicht. Zoals ik al aangaf, IK KAN NIET SQUATTEN!