AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

%252F68.media.tumblr.com%252F8b0fae7f6e3c5fae7d2be4d5172eeb6e%252Ftumblr_ng2isjmwuf1s9i49io1_500.gif
FB_IMG_1490082208972.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.243
Maar zie dat het niet is wat je bedoeld ;)
Thanks, maar dit bedoel ik idd niet. :)
Ik bedoel eigenlijk normale CGBP met een barbell, maar dan met minder gewicht direct na een skull. De triceps is dan al redelijk afgemat, maar door het lage gewicht kun je er toch nog een aantal CGBP uitdrukken met nette vorm door het lage gewicht.

Ik bedoel eigenlijk normale CGBP met een barbell, maar dan met minder gewicht direct na een skull. De triceps is dan al redelijk afgemat, maar door het lage gewicht kun je er toch nog een aantal CGBP uitdrukken met nette vorm door het lage gewicht.

Cool!

En wat bereik je hier precies mee? :P

Oke. Dat komt dan doordat je de oefening beter uitvoert :D
No shit sherlock. ;)

Heb gisteren gesquat zonder schoenen met iets wijdere stance (niet echt wijd) en de ellebogen rechter onder de bar. De laatste rep had ik het redelijk door en die ging best goed moet ik zeggen.

No shit sherlock. ;)

Heb gisteren gesquat zonder schoenen met iets wijdere stance (niet echt wijd) en de ellebogen rechter onder de bar. De laatste rep had ik het redelijk door en die ging best goed moet ik zeggen.

Hehe ;)

Klinkt goed! Ben je nu in staat om de rug recht te houden en parallel te komen dan?

1800 kcals op een dag...ga je niet helemaal dood van de honger dan :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.258
Begrijp wat je bedoeld:thumbs:

Cool!

En wat bereik je hier precies mee? :P
Tricep pomp ;)

Mijn triceps reageert hier beter op dan op een zware CGBP.
Precies...zware CGBP voelt kut!

:roflol:

:roflol:

Oke. Dat komt dan doordat je de oefening beter uitvoert :D.

Maar dat werkt alleen met een ruime TUT en flinke squeeze! :P
Precies!

No shit sherlock. ;)

Aldoende leert men..

Hehe ;)

Klinkt goed! Ben je nu in staat om de rug recht te houden en parallel te komen dan?
Squatte @RaceRookie boven parallel...:trollface:

Ja, een stuk rechter. Kan ook dieper nu.
Hnnng...dieper!

Mooi! Je kan altijd nog een filmpje opsturen. Ik ben heel benieuwd in ieder geval.
Goede service!

Zal ik binnenkort een keer doen.
:D

1800 kcals op een dag...ga je niet helemaal dood van de honger dan :)
Jawel:roflol:

Terug
Naar boven