XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.901
Die IS vanavond...:rolleyes:

tumblr_static_3ydw93ckonuoo8g80g4kw0404.gif

Laatst bewerkt:
  • #30.903
Die Bambix is echt lekker. Mijn vriendin is altijd verbaasd hoe snel de baby door die pakken heen is... :D
Ik heb wel liever havermout, maar als ik op een gegeven moment ga minderen in kcals is die bambix een goede optie (iets meer volume & glutenvij)

• #30.905
:kots:

Krijg het niet weg. Ik doe i.p.v. havermout gewoon fine oats. Die prop ik dan in een eiwit pannenkoek.
Ik meng 50-120g havermout met 30-35g whey (vanille), 5-20g rozijnen en ~3g kaneel en overgiet dit al roerend met gekookt water...

Vind dit inmiddels zo lekker dat ik mijn hele bak schoonlik met mijn vinger:o

Kan je ook nog geen lunges of sp;lit squats doen?

Marvin, je kan je havermout ook met melk eten. Veel lekkerder :)

• #30.911
:scratch:

Evolutie neemt soms rare vormen aan. :D

Ik heb havermout in allerlei recepten geprobeerd maar de textuur vind ik verschrikkelijk.
:o

Kan je ook nog geen lunges of sp;lit squats doen?
Dat zou ik heel graag doen, maar vrees van niet. Misschien straks even proberen of ik lunges kan maken zonder gezeik.

Hoewel het advies van @DieNase was om vandaag geen unilateraal werk te doen.. (waarschijnlijk omdat mijn bekken/heup steeds scheef trekt)

ja nou nee, want dan zit zijn lies weer in de weg :p
Ben daar wel bang voor..
Marvin, je kan je havermout ook met melk eten. Veel lekkerder :)
Nee...geen melk voor mij. Of althans...zo minimaal mogelijk.

Hou ik veel te veel cocht van vast!:o
Melk:sad:

Melk is voor baby's

Balen. Ik zou het risico niet lopen en wegblijven bij die oefeningen dan. Straks verrek je de boel opnieuw.

Geen unilateraal werk! Dan trek je dat onderstel van je gelijk weer scheef!
Zo duidelijker? ;)

• #30.914
Marvin wordt verstandig.. :eek!:

Verdomme, dat heup gedoe blijft lang aanslepen hier, ik hoop toch echt dat ik straks na mijn bezoekje aan de fysio weer kan liften, momenteel kan ik niet eens pijnloos wandelen of überhaupt rechtop lopen :(

• #30.919
Gewoon been per been doen dan. Wait... whut ???
:roflol:

:roflol: Ik bleef rustig deze keer...

Jaja...
Verdomme, dat heup gedoe blijft lang aanslepen hier, ik hoop toch echt dat ik straks na mijn bezoekje aan de fysio weer kan liften, momenteel kan ik niet eens pijnloos wandelen of überhaupt rechtop lopen :(
Moet bekennen dat het vandaag een stuk beter ging!
Ik deed vandaag SLDl's en mijn voeten hadden normaal de neiging niet op 1 lijn te staan en dat ging vandaag eigenlijk een stuk beter.

Verder had @DieNase me binnen 2 minuten van mijn bicep pijn afgeholpen..held!

Terug
Naar boven