040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voeding, dinsdag 11-04-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 35g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL)
14:45 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL)
17:00 30g nightprotein (XXL)
18:00 30g whey + 20g nightprotein (XXL)
19:30 400g Kant en klaar lasagne(~550kcals)
) Maar is dat rauwe bladspinazie of bereid je het anders? Ik ben ook op zoek naar een wat snellere maaltijd voor overdag. Dan is kipfilet met spinazie wel snel en voedzaam.
Geen idee...na het hele weekend wel een kilo zwaarder, maar goed...heb het hele weekend zitten vretenDafuq is mis met jou??
Als ik dat wegwerk, ben ik gelijk 6 kilo zwaarder...![]()

Vind die troep anders best lekker1675 kCals, en dan 1/3 verspillen aan kant en klare troep...![]()

Zijn van die kant en klaar diepvries blokjes..die prop ik met preppen in mijn bakje en gooi daar mijn gekruide kip bovenop.Hoe eet je die spinazie? (ja, met een vork) Maar is dat rauwe bladspinazie of bereid je het anders? Ik ben ook op zoek naar een wat snellere maaltijd voor overdag. Dan is kipfilet met spinazie wel snel en voedzaam.

Vind ik ook niet hoor..makkelijk en goed te eten.
Zijn van die kant en klaar diepvries blokjes..die prop ik met preppen in mijn bakje en gooi daar mijn gekruide kip bovenop.
Op mijn werk gooi ik het dan even in de magnetron, want koude diepvriesspinazie vind ik niet te vreten..![]()
Ik snap echt niet hoe je dat doet.... Wat jij op een hele dag eet is net wat meer dan mijn ontbijt![]()

Misschien een goed idee, ik doe nu verse blad spinazie. Ga die blokjes ook maar eens proberen.Zijn van die kant en klaar diepvries blokjes..die prop ik met preppen in mijn bakje en gooi daar mijn gekruide kip bovenop.
daar haalt ie echt de 5 k kcal per dag niet mee gemiddeld hoorHij cheatmealt van vrijdag tot en met zondag...daar compenseert 'ie de hele week mee![]()

daar haalt ie echt de 5 k kcal per dag niet mee gemiddeld hoor![]()

Tja..we weten allebei dat ik een net wat ander metabolisme en levenstijl heb..Ik snap echt niet hoe je dat doet.... Wat jij op een hele dag eet is net wat meer dan mijn ontbijt![]()
Nee hoor...kwestie van de juiste kipkruidenOh, gewoon die blokjes? Met kipblokjes er bovenop? Dat is dan wel een tikje saai, niet?
Hij cheatmealt van vrijdag tot en met zondag...daar compenseert 'ie de hele week mee![]()
Hoewel ik er wel liever rijst bij heb, want kale spinazie is nu niet bepaald een godsgeschenk om te eten..
Vind het echt een uitkomst..het klinkt overigens stom, maar wel van Iglo...en geen huismerkMisschien een goed idee, ik doe nu verse blad spinazie. Ga die blokjes ook maar eens proberen.

Daar zul je je aardig in vergissen soms. Maar gemiddeld gezien niet inderdaad..daar haalt ie echt de 5 k kcal per dag niet mee gemiddeld hoor![]()
Mijn onderhoud is ook zo iets...was het maar iets van 3500-4000kcals...zou het leven een stuk aangenamer maken

Precies..houdt ons lekker bezig. Zoals ik al zei..ik til het over de zomer heen..(oktober ofzo).Zo dat zijn ook weer een hele hoop lijntjes extra hahaha.....mooi man.......ik binnenkort weer een nieuwe afspraak maken om verder te gaan........zal het wel niet op tijd af krijgen voor mijn vakantie.....maar goed, work in progress.......
Hoe laat moeten we er zijn?
Ik word er ook niet vrolijk van

Jouw levensstijl is ook aardig wat actiever dan de mijneTja..we weten allebei dat ik een net wat ander metabolisme en levenstijl heb..
Maar zolang ik low carb blijf is zo laag kcals niet eens heel moeilijk..
En vergeet de side note niet betreft morgen..
Maar het is ook niet normaal om met mijn aktiviteits factor een onderhoud te hebben van 5000kcals...
Mijn onderhoud is ook zo iets...was het maar iets van 3500-4000kcals...zou het leven een stuk aangenamer maken![]()

Ik ben er om 19:00uur...

Ik weet het Marina. Snap dat je liever normaal functioneert. Wat betreft dat vele eten is het gras in veel gevallen altijd groener aan de andere kant...Ik word er ook niet vrolijk van
Jouw levensstijl is ook aardig wat actiever dan de mijne
En met mijn activiteiten factor is een onderhoud van 5000 ook niet bepaald normaal....
Ik doe echt alles met de auto.... Nul cardio en zo min mogelijk lopen en actief doen....
Pfff ..... Zou T echt graag anders zien.![]()
Dus wij moeten zorgen dat we er ruim voor die tijd zijn om nog kans te maken op een AYCE.

Ik dan andersom weer. Alhoewel.... Dat vele eten gaat je ook wel tegenstaan, vooral met die allergieën.

Tja.... Als je alles kan eten scheelt T wel... Maar om te zeggen T gras is altijd groener aan de andere kant ben ik T niet helemaal mee eens....Ik weet het Marina. Snap dat je liever normaal functioneert. Wat betreft dat vele eten is het gras in veel gevallen altijd groener aan de andere kant...

Op zich vind ik veel eten niet erg.... Maar om dan ook nul resultaat te zien.... Dat is frustrerendIk dan andersom weer. Alhoewel.... Dat vele eten gaat je ook wel tegenstaan, vooral met die allergieën.![]()

Dat klinkt als een luxe positie maar dat zal het niet zijn in jouw geval.Ik denk dat ik de enige zo een beetje ben die graag ook in vet aan wil komen![]()