XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Voeding, dinsdag 11-04-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 35g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL)
14:45 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL)

17:00 30g nightprotein (XXL)
18:00 30g whey + 20g nightprotein (XXL)
19:30 400g Kant en klaar lasagne:roflol: (~550kcals)

Hoe eet je die spinazie? (ja, met een vork :laugh:) Maar is dat rauwe bladspinazie of bereid je het anders? Ik ben ook op zoek naar een wat snellere maaltijd voor overdag. Dan is kipfilet met spinazie wel snel en voedzaam.

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.864
Dafuq is mis met jou?? :D

Als ik dat wegwerk, ben ik gelijk 6 kilo zwaarder... :treuren:
Geen idee...na het hele weekend wel een kilo zwaarder, maar goed...heb het hele weekend zitten vreten:o

1675 kCals, en dan 1/3 verspillen aan kant en klare troep... ???
Vind die troep anders best lekker:o

Hoe eet je die spinazie? (ja, met een vork :laugh:) Maar is dat rauwe bladspinazie of bereid je het anders? Ik ben ook op zoek naar een wat snellere maaltijd voor overdag. Dan is kipfilet met spinazie wel snel en voedzaam.
Zijn van die kant en klaar diepvries blokjes..die prop ik met preppen in mijn bakje en gooi daar mijn gekruide kip bovenop.

Op mijn werk gooi ik het dan even in de magnetron, want koude diepvriesspinazie vind ik niet te vreten..:o

Vind ik ook niet hoor..makkelijk en goed te eten.

Ik snap echt niet hoe je dat doet.... Wat jij op een hele dag eet is net wat meer dan mijn ontbijt :eek:

Zijn van die kant en klaar diepvries blokjes..die prop ik met preppen in mijn bakje en gooi daar mijn gekruide kip bovenop.

Op mijn werk gooi ik het dan even in de magnetron, want koude diepvriesspinazie vind ik niet te vreten..:o

Oh, gewoon die blokjes? Met kipblokjes er bovenop? Dat is dan wel een tikje saai, niet?

Ik snap echt niet hoe je dat doet.... Wat jij op een hele dag eet is net wat meer dan mijn ontbijt :eek:

Hij cheatmealt van vrijdag tot en met zondag...daar compenseert 'ie de hele week mee :D

Zo dat zijn ook weer een hele hoop lijntjes extra hahaha.....mooi man.......ik binnenkort weer een nieuwe afspraak maken om verder te gaan........zal het wel niet op tijd af krijgen voor mijn vakantie.....maar goed, work in progress.......

• #30.871
Tja..we weten allebei dat ik een net wat ander metabolisme en levenstijl heb..

Maar zolang ik low carb blijf is zo laag kcals niet eens heel moeilijk..

En vergeet de side note niet betreft morgen..:rolleyes:

Oh, gewoon die blokjes? Met kipblokjes er bovenop? Dat is dan wel een tikje saai, niet?

Hij cheatmealt van vrijdag tot en met zondag...daar compenseert 'ie de hele week mee :D
Nee hoor...kwestie van de juiste kipkruiden ;) Hoewel ik er wel liever rijst bij heb, want kale spinazie is nu niet bepaald een godsgeschenk om te eten..:o
Misschien een goed idee, ik doe nu verse blad spinazie. Ga die blokjes ook maar eens proberen.
Vind het echt een uitkomst..het klinkt overigens stom, maar wel van Iglo...en geen huismerk:o

daar haalt ie echt de 5 k kcal per dag niet mee gemiddeld hoor :o
Daar zul je je aardig in vergissen soms. Maar gemiddeld gezien niet inderdaad..

Maar het is ook niet normaal om met mijn aktiviteits factor een onderhoud te hebben van 5000kcals...
5k kcal per dag :eek!:

Ik eet er net an 2500... :coffee:
Mijn onderhoud is ook zo iets...was het maar iets van 3500-4000kcals...zou het leven een stuk aangenamer maken:o

Zo dat zijn ook weer een hele hoop lijntjes extra hahaha.....mooi man.......ik binnenkort weer een nieuwe afspraak maken om verder te gaan........zal het wel niet op tijd af krijgen voor mijn vakantie.....maar goed, work in progress.......
Precies..houdt ons lekker bezig. Zoals ik al zei..ik til het over de zomer heen..(oktober ofzo).

AYCE BBQ :heart: Hopelijk goed weer! :)

5k kcal per dag :eek!:

Ik eet er net an 2500... :coffee:
Ik word er ook niet vrolijk van :(
Tja..we weten allebei dat ik een net wat ander metabolisme en levenstijl heb..

Maar zolang ik low carb blijf is zo laag kcals niet eens heel moeilijk..

En vergeet de side note niet betreft morgen..:rolleyes:

Maar het is ook niet normaal om met mijn aktiviteits factor een onderhoud te hebben van 5000kcals...
Mijn onderhoud is ook zo iets...was het maar iets van 3500-4000kcals...zou het leven een stuk aangenamer maken:o
Jouw levensstijl is ook aardig wat actiever dan de mijne :o

En met mijn activiteiten factor is een onderhoud van 5000 ook niet bepaald normaal....
Ik doe echt alles met de auto.... Nul cardio en zo min mogelijk lopen en actief doen....

Pfff ..... Zou T echt graag anders zien. :sad:

• #30.876
Ik ben er om 19:00uur...:o

Ik word er ook niet vrolijk van :(

Jouw levensstijl is ook aardig wat actiever dan de mijne :o

En met mijn activiteiten factor is een onderhoud van 5000 ook niet bepaald normaal....
Ik doe echt alles met de auto.... Nul cardio en zo min mogelijk lopen en actief doen....

Pfff ..... Zou T echt graag anders zien. :sad:
Ik weet het Marina. Snap dat je liever normaal functioneert. Wat betreft dat vele eten is het gras in veel gevallen altijd groener aan de andere kant...

Ik weet het Marina. Snap dat je liever normaal functioneert. Wat betreft dat vele eten is het gras in veel gevallen altijd groener aan de andere kant...
Tja.... Als je alles kan eten scheelt T wel... Maar om te zeggen T gras is altijd groener aan de andere kant ben ik T niet helemaal mee eens....
Als jij totaal geen massa kon bouwen maar wel onbeperkt kan eten is T echt niet leuk :(
Maja.... Zo hebben we allemaal wel wat ;)

Ik dan andersom weer. Alhoewel.... Dat vele eten gaat je ook wel tegenstaan, vooral met die allergieën. :(
Op zich vind ik veel eten niet erg.... Maar om dan ook nul resultaat te zien.... Dat is frustrerend :(

Ik denk dat ik de enige zo een beetje ben die graag ook in vet aan wil komen :o

Terug
Naar boven