- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het ook zeker! Nieuwegein (Golds) is om de hoek
Ik denk dat ik de enige zo een beetje ben die graag ook in vet aan wil komen![]()
inn
Wat?Ik word er ook niet vrolijk van
Jouw levensstijl is ook aardig wat actiever dan de mijne
En met mijn activiteiten factor is een onderhoud van 5000 ook niet bepaald normaal....
Ik doe echt alles met de auto.... Nul cardio en zo min mogelijk lopen en actief doen....
Pfff ..... Zou T echt graag anders zien.![]()
ja...
en wordt er niet vrolijk van... ergens neemt het niet op...Gezellig! Ben wel benieuwd naar je gains!
Dat weet ik..als ervaringsdeskundige..Geniet er van man. Daar kan je meer dan prima (vr)eten..![]()

Jup..
Ik heb gister wel een bak rijst met kip ingeruild voor een stuk appeltaart..Jongen. Als je binnenkort niet iets heel lekkers post dan gaat het konijntje wel naar @Emielos log.
Fixedja...en wordt er niet vrolijk van... nergens neemt het op...

Nou dit is ehm dan een nieuw stukje van mijn halve sleeve...
![]()

Doe je zelf nog wel eens KT?
between foxgym and now lil bit gains i guessGezellig! Ben wel benieuwd naar je gains!
Dat weet ik..als ervaringsdeskundige..
Jup..
Ik heb gister wel een bak rijst met kip ingeruild voor een stuk appeltaart..
Dit dus:
![]()
Fixed![]()
uiteraard alweer een half jaar non stop bezig rene
O, gelukkig maar. Dan ben ik je abbo denk ik kwijtgeraaktbetween foxgym and now lil bit gains i guess

Bedankt! Niet onverdienstelijk hoor..ziet er goed uit!Die wordt echt heel vet!! Zelf probeer ik soms dat soort figuurtjes op papier te pierkelen.
Schaamteloze zelfpromotie: JULCI. (@julci) • Instagram photos and videos
En veul plezier bij de BBQ AYCE![]()

Ben wel benieuwd..between foxgym and now lil bit gains i guess
Hij logt niet zoveel, maar bij deze:O, gelukkig maar. Dan ben ik je abbo denk ik kwijtgeraakt![]()

dus ik skip even de dingen waarbij er barbells in mijn nek liggen..

Sssst! IK zou best weer fatsoenlijk willen squatten hoor...
Best lekker hoor...maar als ik dan toch aan de babypapjes ga (einde cut) dan ga ik voor deze:
:Ik heb geen pyama...mag ik ehm dan wel eten?