- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja...Haha right........al is dat ook wel zo met alle straf- en preventieve cardio die je moet doen![]()

Wat fijn

Wow..het kan nog gekker! Helaas ben ik wel een zoetekauw en vind ik het echt wel moeilijk om te laten staan..Hier ook 4 van 5 dagen taart en andere zoete meuk...gelukkig hou ik daar niet van en is afslaan niet zo moeilijk![]()

Gezellig! Het voelt ook een beetje als een vrijdag vandaag!
Dat heeft wel wat...naturel goals!
zo iets..

Gezellig! Het voelt ook een beetje als een vrijdag vandaag!

Haha...herkenbaarJa he?! Heerlijk is dat.......kan er ook wel aan wennen hoor zulke korte werkweken.......helaas ben ik ook gewend aan mijn full time salaris dus geen mogelijkheid om dit elke week zo te kunnen ervaren.![]()
Echter moet ik vrijdag ook gewoon werken...maar die zal dan ook echt weer aanvoelen als een...vrijdag

Haha...herkenbaarEchter moet ik vrijdag ook gewoon werken...maar die zal dan ook echt weer aanvoelen als een...vrijdag
![]()

Heerlijk! Geniet ervan kerel!Die heb ik gelukkig ook vrij.......lekker met de kleine meid samen en leuke dingen doen.......helaas zal ik dan wel de echte vrijdagmiddagrel moeten missen, maar dan heb ik wat terug te lezen![]()

)
)
)
)
)
)
)
), 16 (2f.)
)
)
)
)
) ss 35kg: 12 (tricep focus unilateraal) + 10 pompen (
)
)Dat wordt oprapen anders struikelen de andere sportschoolbezoekers er over...

Vind het nog steeds knap hoor na die incline BP.Dumbel shoulder press:
16kg: 12 (warmup)
24kg: 6 (heerlijke MMC)
28kg: 6 (t*ring!), 5 (meeeh)
Dropset: 28kg-->14kg: 3, 14 (pomp)

Je kunt het knap vinden..maar ze gingen knap kloteDat wordt oprapen anders struikelen de andere sportschoolbezoekers er over...
Vind het nog steeds knap hoor na die incline BP.![]()

Thanks..

Pump = the cure

Precies!
Kut PWO...maar ja..potje moet op en wil niet iedere training helemaal naar de klote rondlopen

tja... als je monster gewend bent stelt assault vast niet veel voor.Kut PWO...maar ja..potje moet op en wil niet iedere training helemaal naar de klote rondlopen![]()

Wat ik mis aan Assault is dat die echt er inkickt...als je eenmaal bezig bent is die prima!tja... als je monster gewend bent stelt assault vast niet veel voor.
Maar als je niets gewend bent doet assault het prima. Heb ooit eens een sample gehad en gaf best wel een boost![]()
Ik heb nu die 51-50 van rich piana, zeker een aanraderWat ik mis aan Assault is dat die echt er inkickt...als je eenmaal bezig bent is die prima!
Ik heb zeker slechtere gehad dan Assault.
470mg caffeine per scoop lol.