- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Nou ik wil anders wel vet graag een plaatje van de roti zien, ben dol op plaatjes van eten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tfw geen facebookvriendjes :|

Hoho...ik eet meer bro-meals dan de meeste hier..Amylase zit in je speeksel en is nuttig/goed voor vertering.
Dat is althans wat ik leer voor m'n eindexamens (lang leve BiNaS)
Heel veel zal het niet uitmaken voor Marvins gains (eerst een fatsoenlijk voedingsschema nodig)
Uhu..
rustaaahg!
Komt goed..Nou ik wil anders wel vet graag een plaatje van de roti zien, ben dol op plaatjes van eten![]()
RotiAls er straks een foto van die roti is, laten we dan allemaal konijntjes plaatsen voor een pagina vol konijntjes. <3

Daar haal ik hem zo wel even af..

Top!!
RUSTAAAAHGPost die fucking roti of je krijgt weer dat dansend stuk schijt in je log.
Deze: (ik hou 'm nu nog in spoiler voor je)
![]()
Komt die dan...niet de beste foto..
Nee hoor..is niet geheim. Doe wel een paar kleine aanpassingen en de Roti's zelf haal ik bij de toko (Kries Roti). Roti's zelf maken is namelijk behoorlijk arbeidsintensief en die van Kries zijn fucking lekker

Totdat je ehm wel kapot roert in de pan en je Roti vervolgens zo pittig is dat die niet meer te eten is. Ik hou best van pittig eten en gooi ook extra sambal erop als ik het aan het op eten ben, maar het kan ook te ver gaan..
Ik heb morgen al oranje gebak op de planning..werd uitgenodigd door mijn ma om een bakkie te komen doen...en waarom zou ik dat afslaan?
#gainenzondertrainenKlopt...heb ook een ontzettend zwaar leven..Ben toch blij dat het bij mij op het werk niet zo vaak feest is zeg.......zeg ook vaak genoeg nee, maar hoe minder vaak ik dat hoef te doen des te makkelijker natuurlijk

Opa is trots!