Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Geef me 2 minuten en dan ben ik ook zover.......

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lijken gewoon random google adds..
Niet zo zeuren..
Vind mezelf ook zielig...Maar 885 kcal op een dag tot het avondeten.
Arme ziel.

Precies
Yeahaah:rocknana
Normaal ontbijt ik pas om 11:00. Maar had een meeting van 10:00-12:00uur.
I see what you did there

Ah juist ja.......ik had dat kunnen weten.......begon al bijna aan mijzelf te twijfelen......![]()

Dit dus! Dat pas om 14:30uur eten begin ik niet aan hoor. Sta om 6:00uur op...tegen een uur of 10 begin ik al honger te krijgen.Normaal eet hij pas om 11:00 geloof ik. Naja, pas. Ik eet mijn eerste maaltijd om 14.30![]()
Pfff..mij niet gezien..HARDCORE!
Ik eet meestal rond 13:30 uur. Soms iets later, soms iets eerder.
Hoelaat staan jullie op dan? en hoeveel liter koffie zit er tegen die tijd in?
Ehm...niet helemaalIk eet om 12u mijn eerste lunch. Daarvoor heb ik alleen nog maar 2x ontbijten en een wafel als snack gegeten, sort of IF dus.

PRECIES! NEEE

Ik ben ook net klaar...veeg net mijn kont af

Je kunt ook TE strict met IF omgaan...

Ik sta rond 6:30 uur op. 3 koppen koffie.Hoelaat staan jullie op dan? en hoeveel liter koffie zit er tegen die tijd in?

Wat weeg je nu?

isniegoe, eten binnen 2 minuten is niet veel beter misschien...

Hoelaat staan jullie op dan? en hoeveel liter koffie zit er tegen die tijd in?
Ontbijt en lunch eet ik tegelijk.........heb dat dan wel zo weggebunkerd hoor..........
Ik doe het zelf lekker langzaam, ten eerste geniet ik er dan meer van en ten tweede is het beter voor de spijsvertering en opname.Ontbijt en lunch eet ik tegelijk.........heb dat dan wel zo weggebunkerd hoor.
Wahaha..niet gewogen. Morgen misschien. Maar anders in de loop van de week ergens.Ik sta rond 6:30 uur op. 3 koppen koffie.
Wat weeg je nu?
isniegoe, eten binnen 2 minuten is niet veel beter misschien...![]()
Bunkeren is geen probleem! 1000kcals is zo weg..Vanmorgen ging de wekker om 06:15.........is niet elke ochtend gelukkig..........normaal gesproken een klein uurtje later.........
Ontbijt en lunch eet ik tegelijk.........heb dat dan wel zo weggebunkerd hoor........
![]()
Langzaam eten..Ik doe het zelf lekker langzaam, ten eerste geniet ik er dan meer van en ten tweede is het beter voor de spijsvertering en opname.

Is wel beter voor je.Mijn vriendin vraagt iedere keer weer of ik wel kauw op mijn eten..![]()

Da's toch een leuk blad?

...........gewoon niet zeiken en slikken...........

Weet ik..maar leer dat schrok gedrag maar eens af..
..
...voorverteren toch..
hahaha eerste hit is een adv. van Google van de vogelbescherming en de derde is de Margriet...........dit wordt 'm niet...........gewoon niet zeiken en slikken...........
![]()

NEE!
dit

Daarom mis ik gains...