- Waardering
- 23.889
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Niks mis met burgers, er zat zelfs groente bijBwah. Die burgers zijn nou ook weer niet zo'n grote ramp hé
Die Hamka's is rotzooi natuurlijk 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks mis met burgers, er zat zelfs groente bijBwah. Die burgers zijn nou ook weer niet zo'n grote ramp hé
Die Hamka's is rotzooi natuurlijk 
Ha ha, luid tellen idd en geen ingewikkelde muziek op. Het valt idd niet mee voor de ouder wordende manDat tellen herken ik wel met de myo reps. Hoeveel x 5 heb ik nu gehad? 9 of 10x?![]()

Dat zijn toch alle mannen? Ook die van 18 toch?

moet ik dan 'ouder geworden man' zeggen?
Zeg dat ook maar niet... I don't want to know!

Hamclen of Clenka's.Lekker schaaltje chips erbij
En morgen weer aan de clen![]()

Uhu...het is een gedoe soms, maar het was best een fijn schema!Dat tellen herken ik wel met de myo reps. Hoeveel x 5 heb ik nu gehad? 9 of 10x?![]()
True, true...Bwah. Die burgers zijn nou ook weer niet zo'n grote ramp hé

Precies

Inderdaad flink wat augurk en komkommer erbij gepropt..Niks mis met burgers, er zat zelfs groente bijDie Hamka's is rotzooi natuurlijk
![]()
Ha ha, luid tellen idd en geen ingewikkelde muziek op. Het valt idd niet mee voor de ouder wordende man![]()
Luidt tellen, dan kom je echt over als een idioot..
NEE

jup..

beetje voorzichtig doen met de oudjes...straks breken ze..

Zekr hnnnng

Jup..morgen gaat mijn vriendin 5 dagen naar Rome...dan is er niemand die mijn dieet kan verneuken behalve ik zelf..en dat ga ik natuurlijk niet doen..Lekker schaaltje chips erbij
En morgen weer aan de clen![]()

YEAH! Ik had ehm weer verdiend

Stinkende hamka's vingers... Bleeergghhh....
beetje voorzichtig doen met de oudjes...straks breken ze..
![]()

Tuuuuurlijk niet. Ben je gek....dan is er niemand die mijn dieet kan verneuken behalve ik zelf..en dat ga ik natuurlijk niet doen.

Haha...ik eet oop liever paprika chips hoor..maar we waren gister in de supermarkt besluitloos..Stinkende hamka's vingers... Bleeergghhh....
Als ik dan een keertje wat rustiger aan doe met een training is er direct weer commentaar...![]()

Prima hoor. Doe wel IIFYM's met avondeten, maar geen enorme rare dingen..Tuuuuurlijk niet. Ben je gek....
Ik ga je vijf dagen scherp in de gaten houden mannetje....![]()
Dus geen ijs en eiwit shakes

), 8 (top MMC
), 8 (1f.)
)
)
), 12 (alternate, iets groteere ROM..)
), 9 (alternate..heerlijk deze pomp!
)
)
)
)Ik wist niet dat je ook aan IF doet, hoe bevalt het je?En de planning voor vandaag!
Pull:
Pulldown:
40kg: 10 (warmup)
61kg: 3x10-12
(Single arm) Cable row:
24.5kg: 8 (warmup)
28kg: 3x6-8
Chest supported T-bar row:
20kg: 8
25kg: 8 (warmup)
35kg: 4x6-8
Matrix pulldown:
25kg: 2x15-20
40kg:
50kg:
Dumbel curl:
8kg: 10 (warmup)
12kg: 3x12-15
EZ-Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
22.5kg: 3x12-15
Extra ?
Voeding, woensdag 03-05-2017:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 60g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Assault
Post-workout: 30g whey isolaat
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:15 Avondeten (~750kcals)
~1970kcals, E/K/V = 190g (38%) / 190g (38%) / 50g (24%)
Nvm, heb net eens jouw interview doorgenomen en daar staat het beschrevenIk wist niet dat je ook aan IF doet, hoe bevalt het je?
, we zitten alleszins op dezelfde golflengte als het over kuren gaat, iedereen zijn eigen keus, maar niet voor mij 
Jup..morgen gaat mijn vriendin 5 dagen naar Rome...dan is er niemand die mijn dieet kan verneuken behalve ik zelf..en dat ga ik natuurlijk niet doen..

Volume..aantal oefeningen..oefening keuze en een milde vorm van autisme..Prima training man! Waarom kan je niet wennen aan PPL? Gewoontedier?![]()

Doe ik al jaren..bevalt meer dan prima.Ik wist niet dat je ook aan IF doet, hoe bevalt het je?
Je bent al een ziek grote vent! Best goede genen ook van wat ik tot nu toe heb gezien..Nvm, heb net eens jouw interview doorgenomen en daar staat het beschreven, we zitten alleszins op dezelfde golflengte als het over kuren gaat, iedereen zijn eigen keus, maar niet voor mij
![]()
ook dan niet..ik kan het!!!Totdat er iemand op het werk een paar kasteeltjes voor je neus zet![]()
zou chill zijn!