- Waardering
- 23.889
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Kasteelbier op het werk?Totdat er iemand op het werk een paar kasteeltjes voor je neus zet![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kasteelbier op het werk?Totdat er iemand op het werk een paar kasteeltjes voor je neus zet![]()

Nee, nee, nee...GEBAK!
Hahaha...heb thuis de snoeppot al verstopt..

Rennen en zweten lui loeder!en anders ga ik bij wijze van dieet wel in mijn bed liggen![]()

Ook een optie...nog wat extra cardio bovenop mijn clenbuterol en nauwelijks 1700kcals...

Ga voor die seethrough look!Ook een optie...nog wat extra cardio bovenop mijn clenbuterol en nauwelijks 1700kcals...![]()

Tja, wel lekker, zuurkool met rookworst. Ik mis alleen de spekjes die er nog doorheen moeten... ....of nog beter, een zuurkoolschotel met een knapperig korstje en spekjes, banaan en gehakt!Taille: 75.0cm (goddammit..weer +1.0cm)
Zal wel komen doordat ik me dinsdag heb misdragen en gister besloot dat zuurkool* met magere rookworst ook wel in mijn macro's pastte (not)...oja..en dat kleine zakje naturel chips (~150kcals) vast ook niet..
* Er zat natuurlijk melk in...en melk is zuivel...gelijk mijn huid zo dik als een olifant..![]()

Banaan? Verder klinkt die schotel wel lekker![]()
Tja, wel lekker, zuurkool met rookworst. Ik mis alleen de spekjes die er nog doorheen moeten... ....of nog beter, een zuurkoolschotel met een knapperig korstje en spekjes, banaan en gehakt!
F*ck! Nu heb ik weer honger! Thanks a lot @Skatermarvin!
![]()

Klopt...maar dat is echt niet in te fitten of je wilt slechts 50g rookworst bij je zuurkool. Ik weet natuurlijk ook wel dat ik van 1 keer zuivel geen dikke huid krijg...maar bij structureel is het significant, maar daar ga ik me niet weer voor verdedigen..Ga toch weg met je dikke huid
Zeker, maar die sappige is toch lekkerder dan de magere variant (helaas...)
Banaan erbij is erg lekker. Gewoon een keer proberen. Is echt de moeite waard.

Die k*t IF ook!

: hoody :
waar blijft onze kappa emoji @Sanca