040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Alles onder 1 gram is natty!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles onder 1 gram is natty!
haha..dat weet ik natuurlijk ook wel. Echter het toegeven van het 'probleem' vind ik voldoende..en het is imo geen anorexia natuurlijk, maar heb in ieder geval geen realistisch zelfbeeldNou ja 'troep' was misschien niet het goede woord. Ik doel meer op het bingen.
Imo neemt het vormen van anorexia aan als je vervolgens dit soort middeltjes gaat nemen.
Ik wist het

Clen is alles behalve anabool..Clen? Echt?Ik ging uit van een grap.
Wat ben je nou dan aan het doen? Je kunt beter leren je eetbuien onder controle te krijgen.
Wanneer ga je aan de tren dan?![]()
Vorig jaar ook al twee weken clen gebruikt..

Yes..in augustus/september vorig jaar..
Ik maak eigenlijk niet zo vaak foto's. Hele slechte camera op mijn telefoon, dus dat geeft totaal geen representatief beeld..Ben btw ook wel benieuwd naar before en after pictures.
Sorry..

hue hueZie je, skatermarvin zijn fysiek is niet natty te behalen![]()
Je moet je wel beter inlezen..clen is geen aas@Sanca kun je dit topic verplaatsen naar de sectie kuurlogs.

is this youVerkoop jij clen? Dus jij bent ook niet natty?
En wat is pm?

Zo..inderdaad!

Welkom bij de vrijdag rel op donderdag
komt goed!
Sorry Sanca. Ik had geen bronnen gepost toch? Vanwaar mag je eigenlijk geen merken noemen? Sorry voor het overtreden van de forumwettenTopic opgeschoond, het is niet omdat je een eigen emoticon hebt dat je ervaringen over merken mag uitdelen, laat staan bronnen posten, hou er in de toekomst rekening mee![]()

I know..maar doe wel vaker dingen die niet goed voor me zijn. Ik zal er vast op terug komen als ik later 'groot ben'..maar nu ben ik nog 'jong en onbezonnen' :0No clen for you @Carrotpower.
Je doet er wel erg licht over @Skatermarvin. Zo onschuldig is het nu ook weer niet.
Sorry Sanca. Ik had geen bronnen gepost toch? Vanwaar mag je eigenlijk geen merken noemen? Sorry voor het overtreden van de forumwetten![]()

Het gaat mij eigenlijk meer om andere (jongere) leden die hierdoor wilde ideeën krijgen als je een beetje een onschuldige sfeer creëert rondom middelen zoal clenbuterol. Ik bedoel het verder niet negatief tegen jou hoor. Ik vind het wel alleen wel een beetje eng als ik gelijk anderen zie vragen waar ze het kunnen krijgen. Iets met "voorbeeldfunctie"I know..maar doe wel vaker dingen die niet goed voor me zijn. Ik zal er vast op terug komen als ik later 'groot ben'..maar nu ben ik nog 'jong en onbezonnen' :0