XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ben btw ook wel benieuwd naar before en after pictures.

Jammer :o

Mensen die zo'n big deal van clen maken. Die paar calorieën die je extra verbrandt met clen is echt marginaal. Zulk heftig spul is het niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.525
Nou ja 'troep' was misschien niet het goede woord. Ik doel meer op het bingen.

Imo neemt het vormen van anorexia aan als je vervolgens dit soort middeltjes gaat nemen.
haha..dat weet ik natuurlijk ook wel. Echter het toegeven van het 'probleem' vind ik voldoende..en het is imo geen anorexia natuurlijk, maar heb in ieder geval geen realistisch zelfbeeld

Verder creëer ik graag een buffer voordat ik op vakantie ga..anders weeg ik 90kg als ik thuis kom..

hoody.gif
Ik wist het :heart:

Clen? Echt? :rolleyes: Ik ging uit van een grap. :eek:
Wat ben je nou dan aan het doen? Je kunt beter leren je eetbuien onder controle te krijgen.

Wanneer ga je aan de tren dan? :trollface:
Clen is alles behalve anabool..

AAS blijf ik vanaf. Als ik daaraan begin is het eind zoek..ik ken mezelf daarvoor goed genoeg. Verder heeft mijn vriendin al aangegeven dat als ik dat doe..dat ze bij me weg gaat en dat respecteer ik. Een goede stok achter de deur om in mijn optiek naturel te blijven..

Over die clen zijn de meningen verdeeld, maar daar kunnen we morgen dan lekker over rellen..

WAT, is marvin straks niet meer natty???
Vorig jaar ook al twee weken clen gebruikt..

imo is clen niey anabool, dus grap altijdaar dat ik fake natty ben. Er is in ieder geval geen spiermassa op de makkelijke manier verkregen..:trollface:

Yes..in augustus/september vorig jaar..

Ben btw ook wel benieuwd naar before en after pictures.
Ik maak eigenlijk niet zo vaak foto's. Hele slechte camera op mijn telefoon, dus dat geeft totaal geen representatief beeld..

Misschien dat ik voordat ik op vakantie even een shape update post..
Sorry..:rolleyes:

• #31.529
:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

Vergeet mn clen niet marvin :D

Topic opgeschoond, het is niet omdat je een eigen emoticon hebt dat je ervaringen over merken mag uitdelen, laat staan bronnen posten, hou er in de toekomst rekening mee :marvin:

• #31.537
:roflol:
Zo..inderdaad!

:heart:

Welkom bij de vrijdag rel op donderdag
komt goed!

Topic opgeschoond, het is niet omdat je een eigen emoticon hebt dat je ervaringen over merken mag uitdelen, laat staan bronnen posten, hou er in de toekomst rekening mee :marvin:
Sorry Sanca. Ik had geen bronnen gepost toch? Vanwaar mag je eigenlijk geen merken noemen? Sorry voor het overtreden van de forumwetten :baard:
No clen for you @Carrotpower. :finger:
Je doet er wel erg licht over @Skatermarvin. Zo onschuldig is het nu ook weer niet.
I know..maar doe wel vaker dingen die niet goed voor me zijn. Ik zal er vast op terug komen als ik later 'groot ben'..maar nu ben ik nog 'jong en onbezonnen' :0

Sorry Sanca. Ik had geen bronnen gepost toch? Vanwaar mag je eigenlijk geen merken noemen? Sorry voor het overtreden van de forumwetten :baard:

Neen, maar er werd wel gevraagd waar je het kan krijgen. Is al een oudere regel opgezet voor mijn moderatorschap, dit is vooral zodat de dealers niet hun eigen merk(en) prijzen en andere merken onterecht afkraken ;)

I know..maar doe wel vaker dingen die niet goed voor me zijn. Ik zal er vast op terug komen als ik later 'groot ben'..maar nu ben ik nog 'jong en onbezonnen' :0
Het gaat mij eigenlijk meer om andere (jongere) leden die hierdoor wilde ideeën krijgen als je een beetje een onschuldige sfeer creëert rondom middelen zoal clenbuterol. Ik bedoel het verder niet negatief tegen jou hoor. Ik vind het wel alleen wel een beetje eng als ik gelijk anderen zie vragen waar ze het kunnen krijgen. Iets met "voorbeeldfunctie" ;)

Sorry sanca en skatermarvin :(.

Ik wist niet dat je dat niet mocht vragen op een forum. Aangezien skatermarvin zei dat het niet echt anabool was, wou ik het misschien ook wel nemen.

Terug
Naar boven