XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Achja laten we er ook niet zo'n enorme rel met elkaar van maken. Als hij Clen wilt gebruiken voordat extra vet verbranden so let him. Leven en laten leven zeg maar ik (opa's wijsheden)
Is op zich waar. Maar als de reden van clen, T3, DNP of efedrine en dat soort dingen gebruiken is, om meer te kunnen eten, dan zet ik daar wel mijn vraagtekens bij.
Positiief is dat Marvin netjes zegt dat hij af en toe clen gebruikt en waarom. Dat moet je van een hoop lui die zo strak als een snaar op een podium staan nog maar afwachten :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.562
Ik zou mezelf inderdaad kwalificeren als cultuurbarbaar...:o

:roflol:

:o

Doe dan maar gelijk cutkuurbarbaar :roflol:
:roflol:roflol:
:D:D
Klopt...vorig jaar ook twee weken gedaan..
Heerlijk het weekend beginnen zo! :popcorn:
Uhu...en het is nu pas vrijdag..:woot:
Belachelijk. Dan spoor je niet. Het is een chemische manier van volproppen en daarna vinger in je keel.

Tja, en toch gebeurt het. Aan het eind van een cut moet je anders zo weinig gaan eten om toch nog wat kwijt te raken. Ik keur het ook zeer zeker af als je op 20% vet clen gaat pakken...dan valt er nog zat te cutten qua voeding..

Dit dus....
Wat zal ik zeggen

Je kan natuurlijk ook een beetje normaal eten en drinken op vakantie
Dat zou kunnen, maar dat gebeurt niet. Ik heb ook geen heel snel metabolisme en hou bijvoorbeeld niet van sterke drank, dus als ik drink zijn het altijd dingen als pina coladas en dan gaat het hard. Het is nu echt niet zo dat ik op vakantie een soort schofterig ga zitten all you can eaten. Verder denk ik dat ik vaak voornamelijk verander in een vochtbal en dat een groot deel al vocht is en dat is er vaak zo weer af.

Ik maak gewoonweg mezelf soms/vaak een beetje gek en dan gooi ik er dus liever preventief wat kilo's af...
Zie rood ;)

Mmh de vrijdag rel is naar donderdag verplaatst? Heb de Memo eventjes gemist ben ik bang.

Achja laten we er ook niet zo'n enorme rel met elkaar van maken. Als hij Clen wilt gebruiken voordat extra vet verbranden so let him. Leven en laten leven zeg maar ik (opa's wijsheden)
Haha...moet ik volgende keer even informeren? ;) Ach..ik ben tenminste eerlijk hier en dat wordt blijkbaar niet (altijd) gewaardeerd...

En ik de hele dag maar denken dat het donderdag is...Rellûhhh :punch:
Hmmm... wellicht iets voor een dikkertje zoals ik? Ff kilootje scoren ergens :burns:
Een kilo clen:eek!:

Is op zich waar. Maar als de reden van clen, T3, DNP of efedrine en dat soort dingen gebruiken is, om meer te kunnen eten, dan zet ik daar wel mijn vraagtekens bij.
Positiief is dat Marvin netjes zegt dat hij af en toe clen gebruikt en waarom. Dat moet je van een hoop lui die zo strak als een snaar op een podium staan nog maar afwachten :)
Om nog even terug te komen op gisteren. Clen is inderdaad geen mild middel...om de kinders maar even te waarschuwen:

Je gaat trillen als een rietjes, stottert af en toe, koppijn en je voelt je de godsganse dag opgejaagd. En dan niet een beetje opgejaagd, maar het gevoel of je 100 klusjes in 10 minuten moet doen..Verder maak je ook sneller (typ)fouten, omdat denken gewoon niet zo lekker gaat..:o

Verder ben ik van mening dat je gewoonweg geen clen moet pakken, omdat je een lui stuk vreten bent met 15+ % vet..Nu zul je zo zien dat ik in 1 dag behoorlijk wat ben afgevallen, maar vergeet niet dat ik gister op 40g carbs zat met 1730kcals...

Update!:D

Weging & meting 05-05-2017 (clen dag 2):
Gewicht: 78.9kg (-1.9kg)
Taille: 73.5cm (-1.5cm, doei vocht:wave:)

Behoorlijk vaak naar de wc geweest ook gister, dus werd vanmorgen wakker met lichte koppijn en een droge mond, waarbij nog net niet mijn tong aan mijn gehemelte zat geplakt:o

De planning voor vandaag. Even een dagje high(er) carb en kcals. Netjes twee spekpannenkoeken ingefit (zelfs de stroop zal ik wegen ;)):meal:, omdat ik al tijden zin heb in pannenkoeken en mijn vriendin daar geen f**k aan vind om te eten..:rolleyes:

LB:
Front squat:
40kg: 10
60kg: 8 (warmup)
..kg:

SLDL:
60kg: 8 (warmup)
80kg: 8
100kg: 3x6-10

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg:
..kg:
..kg:
..kg:

Smith calfraise:
90kg: 6
100kg: 6 (warmup)
..kg: 4x6-8

Seated calf raise:
40kg: 10 (warmup)
..kg: 3x15-25

Abduction (1 set = 10 explosief – 10 hold – 10 explosief – 10 hold – 10 explosief:
20kg:
25kg:
30kg:

Ab-work:
?

Voeding, vrijdag 05-05-2017:
7:00 2 koppen koffie + 25mcg clen
9:00 2 koppen groene thee
11:00 100g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 15g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 15g mount nutrition
Post-workout: 30g whey isolaat
13:30 175g basmati rijst + 100g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:30 175g basmati rijst + 100 kipfilet + 125g spinazie
17:30 2 spekpannenkoeken + 50g stroop (~750kcals) + 25g whey isolaat (XXL)
19:00 35g nightprotein (XXL)

~2350kcals, E/K/V = 195g (33%) / 280g (48%) / 50g (19%)

2 pannekoeken :( Ze beginnen bij de 10e vaak pas te smaken ;)
Hoe bouw je de clen op deze keer?

Je gaat trillen als een rietjes, stottert af en toe, koppijn en je voelt je de godsganse dag opgejaagd. En dan niet een beetje opgejaagd, maar het gevoel of je 100 klusjes in 10 minuten moet doen..Verder maak je ook sneller (typ)fouten, omdat denken gewoon niet zo lekker gaat..:o

Je bent een p*ssy Marv :p

• #31.566
2 pannekoeken :( Ze beginnen bij de 10e vaak pas te smaken ;)
Hoe bouw je de clen op deze keer?
I know...:sad: Maar dit fitte in mijn macro's en 10 niet..Normaliter wanneer ik ergens pannenkoeken eet begint het bij mij pas bij 20 denk. Dit is dan ook een uitermate geschikte vorm van training voor zelfbeheersing..

Clen doe ik op gevoel..er zijn wel protocolen, en die hou ik denk ook wel aan. Echter als ik vind dat de werking minder word (meetbaar aan sides:roflol:) dan neem ik er een halve bij.

Vooralsnog is de planning:

Donderdag: 25mcg
Vrijdag: 25mcg
Zaterdag: 25 of 50mcg (eventueel 2x25mcg dus)
Zondag: 50mcg (2x25mcg verdeeld over de dag)
Maandag: 50mcg
Dinsdag: Stoppen of doorgaan? Ik kijk het even aan..

I know...ook al een vrouwelijk lichaamsgewicht erbij..:o

Ohnee ik was er gisteren niet :mad:
Aaah the single life :klink:
Niks voor mij hoor..ben niet graag alleen!Enkel met avondeten..ik kan nu even een paar dagen met avondeten eten wat ik bijna nooit kan eten. Hoe dan ook eet ik morgen of overmorgen ook een stuk zalm, want ook daar houdt mijn gf niet van:o

• #31.568
...en dan eet je ze niet als zij het niet lekker vindt? Je eet toch ook al die zooi die zij wel lekker vindt? Ik vind het een beetje raar verdeeld bij jullie. :scratch:

:rolleyes:
We eten wel eens pannenkoeken, maar zeer sporadisch. Bij zalm is niet lekker een understatement..denk dat ze over haar nek gaat. Verder zijn we vrij gelijkgestemd qua eten, dus het is niet echt geven nemen..

Zijn namelijk allebei gek op; patat, frikadellen, vietnamese loempia's, pizza, jamin snoep...ooh wacht..:rolleyes:

• #31.571
Om nog even terug te komen op gisteren. Clen is inderdaad geen mild middel...om de kinders maar even te waarschuwen:

:o

• #31.573
Was idd een vroege vrijdagsrel. Maar veel nut heeft het niet.... Marvin is en blijft toch een tikje eigenwijs :D

Bij mij smaken ze vanaf nummer 1 al hoor :eating:

Jij hebt ook wel eens bijna de ambulance moeten bellen :P
:roflol: Tikkeltje eigenwijs...het understatement van de dag..:o

tot hoever ben je voorplan af te vallen dan?
want als je nu al op maar 78,9kg zit zal er niet veel van je over blijven denk ik.

• #31.576
Idd. Eerlijkheid kan je iig niet ontzegd worden. Daar heb ik dan wel weer respect voor. :)
:thumbs:
tot hoever ben je voorplan af te vallen dan?
want als je nu al op maar 78,9kg zit zal er niet veel van je over blijven denk ik.
Tja..dat weet ik nog niet. Maar dat is altijd het ding als naturel. Als ik echt fucking shredded en vochtloos wil zijn ga ik al snel naar 75kg..met kleren is het dan waarschijnlijk doyouevenlift..

Edit: gooi er maar eens een flinke cut in en je zult zien dat je ook onder de 90kg duikt..

met 75kg is het niet waarschijnlijk DYEL maar sowieso DYEL!

Edit: gooi er maar eens een flinke cut in en je zult zien dat je ook onder de 90kg duikt..

ik zie daar niet het nut van in. ben nu blij met mijn fysiek en loop gewoon het hele jaar rond met zichtbare abs.
ook wel mooi dat je dit statement zo durft te maken zonder dat je ooit foto's van mijn fysiek hebt gezien.

• #31.580
met 75kg is het niet waarschijnlijk DYEL maar sowieso DYEL!

ik zie daar niet het nut van in. ben nu blij met mijn fysiek en loop gewoon het hele jaar rond met zichtbare abs.
ook wel mooi dat je dit statement zo durft te maken zonder dat je ooit foto's van mijn fysiek hebt gezien.
Dan heb je blijkbaar meer geluk dan ik..

In b4: ik train beter en blabla...

Verder zou mijn definitie van droog anders zijn dan de jouwe. En is het verkeerd om verschillende doelen te hebben? Ik weet (bijna) zeker dat wanneer ik 75kg weeg en ik op 5-6% sta en daar een flexed foto van maak dat ik er niet DYEL uit zie...

Verder denken de meeste powerlifters te makkelijk over cutten..die denken dat iedere % gelijk is aan een kilo...

Zie hieronder...

...

Terug
Naar boven