C.R.E.A.M
Cultuurbarbaar
Ik zou mezelf inderdaad kwalificeren als cultuurbarbaar...
Culkuurbarbaar
Doe dan maar gelijk cutkuurbarbaar

roflol:

Klopt...vorig jaar ook twee weken gedaan..
Heerlijk het weekend beginnen zo!
Uhu...en het is nu pas vrijdag..
Belachelijk. Dan spoor je niet. Het is een chemische manier van volproppen en daarna vinger in je keel.
Tja, en toch gebeurt het. Aan het eind van een cut moet je anders zo weinig gaan eten om toch nog wat kwijt te raken. Ik keur het ook zeer zeker af als je op 20% vet clen gaat pakken...dan valt er nog zat te cutten qua voeding..
Dit dus....
Wat zal ik zeggen
Je kan natuurlijk ook een beetje normaal eten en drinken op vakantie
Dat zou kunnen, maar dat gebeurt niet. Ik heb ook geen heel snel metabolisme en hou bijvoorbeeld niet van sterke drank, dus als ik drink zijn het altijd dingen als pina coladas en dan gaat het hard. Het is nu echt niet zo dat ik op vakantie een soort schofterig ga zitten all you can eaten. Verder denk ik dat ik vaak voornamelijk verander in een vochtbal en dat een groot deel al vocht is en dat is er vaak zo weer af.
Ik maak gewoonweg mezelf soms/vaak een beetje gek en dan gooi ik er dus liever preventief wat kilo's af...
Zie rood
Mmh de vrijdag rel is naar donderdag verplaatst? Heb de Memo eventjes gemist ben ik bang.
Achja laten we er ook niet zo'n enorme rel met elkaar van maken. Als hij Clen wilt gebruiken voordat extra vet verbranden so let him. Leven en laten leven zeg maar ik (opa's wijsheden)
Haha...moet ik volgende keer even informeren?

Ach..ik ben tenminste eerlijk hier en dat wordt blijkbaar niet (altijd) gewaardeerd...
En ik de hele dag maar denken dat het donderdag is...Rellûhhh

Hmmm... wellicht iets voor een dikkertje zoals ik? Ff kilootje scoren ergens
Een kilo clen
Is op zich waar. Maar als de reden van clen, T3, DNP of efedrine en dat soort dingen gebruiken is, om meer te kunnen eten, dan zet ik daar wel mijn vraagtekens bij.
Positiief is dat Marvin netjes zegt dat hij af en toe clen gebruikt en waarom. Dat moet je van een hoop lui die zo strak als een snaar op een podium staan nog maar afwachten
Om nog even terug te komen op gisteren. Clen is inderdaad geen mild middel...om de kinders maar even te waarschuwen:
Je gaat trillen als een rietjes, stottert af en toe, koppijn en je voelt je de godsganse dag opgejaagd. En dan niet een beetje opgejaagd, maar het gevoel of je 100 klusjes in 10 minuten moet doen..Verder maak je ook sneller (typ)fouten, omdat denken gewoon niet zo lekker gaat..
Verder ben ik van mening dat je gewoonweg geen clen moet pakken, omdat je een lui stuk vreten bent met 15+ % vet..Nu zul je zo zien dat ik in 1 dag behoorlijk wat ben afgevallen, maar vergeet niet dat ik gister op 40g carbs zat met 1730kcals...
Update!
Weging & meting 05-05-2017 (clen dag 2):
Gewicht: 78.9kg (
-1.9kg)
Taille: 73.5cm (-
1.5cm, doei vocht
)
Behoorlijk vaak naar de wc geweest ook gister, dus werd vanmorgen wakker met lichte koppijn en een droge mond, waarbij nog net niet mijn tong aan mijn gehemelte zat geplakt
De planning voor vandaag. Even een dagje high(er) carb en kcals. Netjes twee spekpannenkoeken ingefit (zelfs de stroop zal ik wegen

)

, omdat ik al tijden zin heb in pannenkoeken en mijn vriendin daar geen f**k aan vind om te eten..
LB:
Front squat:
40kg: 10
60kg: 8 (
warmup)
..kg:
SLDL:
60kg: 8 (
warmup)
80kg: 8
100kg: 3x6-10
Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg:
..kg:
..kg:
..kg:
Smith calfraise:
90kg: 6
100kg: 6 (
warmup)
..kg: 4x6-8
Seated calf raise:
40kg: 10 (
warmup)
..kg: 3x15-25
Abduction (1 set = 10 explosief – 10 hold – 10 explosief – 10 hold – 10 explosief:
20kg:
25kg:
30kg:
Ab-work:
?
Voeding, vrijdag 05-05-2017:
7:00 2 koppen koffie + 25mcg clen
9:00 2 koppen groene thee
11:00 100g havermout + 30g whey isolaat (
XXL) + 15g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 15g mount nutrition
Post-workout: 30g whey isolaat