Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Sorry sanca en skatermarvin :(.

Ik wist niet dat je dat niet mocht vragen op een forum. Aangezien skatermarvin zei dat het niet echt anabool was, wou ik het misschien ook wel nemen.
Het is meer om snel lichaamsvet kwijt te raken en bij verkeerd gebruik is het allesbehalve onschuldig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.542
Neen, maar er werd wel gevraagd waar je het kan krijgen. Is al een oudere regel opgezet voor mijn moderatorschap, dit is vooral zodat de dealers niet hun eigen merk(en) prijzen en andere merken onterecht afkraken ;)
Duidelijk!

Het gaat mij eigenlijk meer om andere (jongere) leden die hierdoor wilde ideeën krijgen als je een beetje een onschuldige sfeer creëert rondom middelen zoal clenbuterol. Ik bedoel het verder niet negatief tegen jou hoor. Ik vind het wel alleen wel een beetje eng als ik gelijk anderen zie vragen waar ze het kunnen krijgen. Iets met "voorbeeldfunctie" ;)
Hmm..denk niet dat er veel zullen zijn die dit 'voorbeeld' doen volgen. En verder tracht ik altijd eerlijk te loggen..dus daar hoort dit ook bij. Het wordt voornamelijk groot gemaakt door mijn volgers..

En to be honest..ik heb niet altijd zin om hele lappen tekst te typen. Zeker nu niet..Vanaf mijn telefoon:o
Sorry sanca en skatermarvin :(.

Ik wist niet dat je dat niet mocht vragen op een forum. Aangezien skatermarvin zei dat het niet echt anabool was, wou ik het misschien ook wel nemen.
Google er maar eens naar..clenbuterol..
Dat is wel het laatste wat jij moet gebruiken...

@Carrotpower no clen for you

no-no-no-very-bad-man-Babu-Bhatt-seinfeld-gifs-finger-wag.gif

:roflol::roflol:

Ik ga toch nooit anabolen gebruiken. Was maar een prank jongens :P. Ik hou het wel bij wortelen ;).

Maar Marvin ga niet verder dan clen :(. Ik weet dat het jouw keuze is, maar ik zou het heel erg jammer vinden.

Ga je misschien ook before en after foto's posten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.550
Heerlijk :roflol:
Trilvingertjes van de clen zeker. :trollface:
;)
Nee..te lui om mijn laptop te pakken en telefoon is traag..dus duurt me vaak te lang om lappen tekst te typen..

:roflol::roflol:

Ik ga toch nooit anabolen gebruiken. Was maar een prank jongens :P. Ik hou het wel bij wortelen ;).

Maar Marvin ga niet verder dan clen :(. Ik weet dat het jouw keuze is, maar ik zou het heel erg jammer vinden.

Ga je misschien ook before en after foto's posten?
AAS ga ik zowieso niet doen..kost me mijn relatie. Misschien een after..heb nu niemand om foto's te maken en ben nu niet bepaald een selfie king..

Wu tang clen ain't nothing to f**k with.

:o

Before and after 5 dagen Clen? Dat verschil ga je niet zien.
Vergis je niet hoe snel het bij mij gaat als ik me ook aan mijn voeding hou..waarschijnlijk zie ik er serieus morgenochtend al beter uit..
Dan kun je beter gaan voor brocolli en spinazie. :)
precies..

2e keer clen toch marvin

Heerlijk het weekend beginnen zo! :popcorn:

En wees eens eerlijk...hoeveel bodybuilders gebruiken, tren, T3 of clen...puur en alleen om meer te kunnen eten? Vast niet allemaal, maar geloof mij...het zijn er zat..
Belachelijk. Dan spoor je niet. Het is een chemische manier van volproppen en daarna vinger in je keel.

Clen? Echt? :rolleyes: Ik ging uit van een grap. :eek:
Wat ben je nou dan aan het doen? Je kunt beter leren je eetbuien onder controle te krijgen.
Dit dus....

haha..dat weet ik natuurlijk ook wel. Echter het toegeven van het 'probleem' vind ik voldoende..en het is imo geen anorexia natuurlijk, maar heb in ieder geval geen realistisch zelfbeeld

Verder creëer ik graag een buffer voordat ik op vakantie ga..anders weeg ik 90kg als ik thuis kom..
Je kan natuurlijk ook een beetje normaal eten en drinken op vakantie.

Mmh de vrijdag rel is naar donderdag verplaatst? Heb de Memo eventjes gemist ben ik bang.

Achja laten we er ook niet zo'n enorme rel met elkaar van maken. Als hij Clen wilt gebruiken voordat extra vet verbranden so let him. Leven en laten leven zeg maar ik (opa's wijsheden)

• Like
Waarderingen: 040B
En ik de hele dag maar denken dat het donderdag is...Rellûhhh :punch:

Het is meer om snel lichaamsvet kwijt te raken en bij verkeerd gebruik is het allesbehalve onschuldig.

Hmmm... wellicht iets voor een dikkertje zoals ik? Ff kilootje scoren ergens :burns:

Terug
Naar boven