Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
terug?Gaat niet gebeuren, ik heb geen behoefte om terug een uitgehongerd huppeltrutje te worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
terug?Gaat niet gebeuren, ik heb geen behoefte om terug een uitgehongerd huppeltrutje te worden.

Dit dusMensen onderschatten sowieso hoeveel kg ze moeten verliezen om echt shredded te staan. Ik heb ook pas vanaf 75kg een beetje fatsoenlijk abs en sta dan waarschijnlijk op 12% ook al denk ik op 79kg al op 12% te staan.
Komt ook nog bij dat bodyfat schatten/meten per methode zo erg verschilt, volgens de ene methode sta ik met een beetje abs al op 8% en bij de andere sta ik op 14%. Daarbij staan powerlifters bijna allemaal op 25%+ met een pens waar je u tegen zegt.

"Snap ik!Ik heb niets met powerlifters, stelletje luie, dikke vadsigaards![]()

I see what you did thereGaat niet gebeuren, ik heb geen behoefte om terug een uitgehongerd huppeltrutje te worden.
Om nog maar te zwijgen over je rammelende hartklep dan![]()

Uhuh ! En ik verdomme maar mijn hele leven wachten tot ik 40+ ben om aan de test te gaan, nu ben ik 38 en mag ik geen intermusculaire injects meer zetten, zelfs freaking ontstekingsremmers zijn uit den boze nowadays![]()

...
Wahahahaha...Als jonge twintiger woog ik +-60kg
![]()
Op deze foto zat ik rond de 70kg geloof ik

Maar daar heb je dus die kuiten van...
Een Sanca zonder beard?

Nu is mijn leven volledig..
BIZAR!

I see what you did there..

Zal vast wel iets posten, maar of ik nu echt mijn vriendin hiervoor ga vragen weet ik nog niet. Zo boeiend vind ik het niet mijn shape vast te leggen.De bijzonderheid is jammer genoeg wel een beetje ervan af nu dat konijn een smiley is...
Maar on topic Marvin ga je wel een shape update posten na je pre-vakantie cut?
smiley misbruikt wordt...

)
)
)
)
)
)
), 8+2 (rest-pause:fire)
)
)
)
)
)
)
), 12 (lange TUT
)Jup..sinds gister. Merken mag ik niet noemen, maar doet prima zijn werk..zit nu op een halve tab (25mcg)Heb niet veel meer gevolgd en even niet zo veel tijd momenteel ivm hw, maar je zit weer aan de clen? Ug of hg en dose?
Of het UG of HG is mag je wel benoemenJup..sinds gister. Merken mag ik niet noemen, maar doet prima zijn werk..zit nu op een halve tab (25mcg)
, maar met die dosering gok ik UG. Over de gehele lengte?
ijzeren genen...geen idee of dat UG of HG is. Maar gewenning treedt inderdaad op..maar ben vorige keer ondanks dat ook maar tot 100mcg gegaan in twee weken..Of het UG of HG is mag je wel benoemen, maar met die dosering gok ik UG.
Ga je daar zo heftig op dan? Ik had mijn pakje clen ook op gemaakt, tot 120mg HG. Vond het best meevallen eigenlijk, de eerste dose op 20mg vond ik heftiger dan daarna op 120. Gewenning treedt echt retesnel op met dat spul.

Zo goed als

Ik vond het best tegenvallen, vond het wel epic om continu zo scherp te staan. Maar denk dat als het overgedoseerd is dat dat in het begin wel een flinke klap kan geven, gezien ik op de eerste 20mg meer merkte dan 120mg na wat gewenningijzeren genen...geen idee of dat UG of HG is. Maar gewenning treedt inderdaad op..maar ben vorige keer ondanks dat ook maar tot 100mcg gegaan in twee weken..
Reageer er flink op ja. Spul is goed (hoog) gedossseerd...![]()
.