MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zie rood
ik miste het schaap :)HUH???

Ik herhaal mezelf maar weer (jij tenslotte ook): sodemieter op met je dikke huid :p Ach..je mag zelf bepalen of je het gelooft of niet. Ik ben jaren geleden op advies van een NL kampioen bodybuilding gestopt met zuivel. Of althans, grote hoeveelheden zuivel...dit zonder mijn kcals te verlagen(!!) en ik heb gewoon mijn huid significant dunner zien worden. Sindsdien ben ik ook altijd meer vasculair en oog ik droger. Blijkbaar heb ik een lichte lactose intollerantie, maar volgens onderzoeken ben ik daarin niet de enige. Heb je er geen last van kom dan hier niet zeiken over dat het onzin is..en vreet lekker je kwark en drink je melk:thumbs:

Sorry voor deze ongenuanceerdheid...

Dat is wel vloeken, ja! Ik had ze ook in de magnetron kunnen fl*kkeren...dat is pas vloeken, want dan worden ze zompig en zacht. Heb je ze overigens weleens op of verdoordeel je het gewoon omdat het uit een 'pakje' komt?
Dat is lastig quoten zo.... :)

In shoarma hoort toch schapevlees, niet alleen komkommer?

Ik ben zelf ook licht lactose intolerant. Ik merk dat aan gisten en rommelen in de darmen en vieze ontlasting. Maar met lactose vrije melk (wat ik zwz niet veel drink) en yoghurt/kwark die al voorverteerd zijn door bacterien valt het goed te doen. Bepaalde merken wei moet ik echt niet nemen, daar zit blijkbaar een hoop lactose in.
Daarnaast: waarom zou je 'vasculariteit' mooi vinden. Dat is meer mijn punt, het is een teken van ziekelijk lage vetpercentages, dan wel heel weinig collageen/elastine (bij bejaarden) of spataderen.

Die pannekoeken moet je lekker zelf weten natuurlijk, ik veroordeel niks. Ik vind het zelf weinig werk om even wat meel, melk en een eitje te klutsen en dat is lekkerder. Tacos uit een pakje heb ik wel eens.

PS: misschien vind ik vasculariteit wel lelijk omdat ik zelf bijna bejaard ben. Ik zie bv. op mijn handen al meer aderen dan vroeger :o

PS: misschien vind ik vasculariteit wel lelijk omdat ik zelf bijna bejaard ben. Ik zie bv. op mijn handen al meer aderen dan vroeger :o
:D

Ik ga ook een tijdje stoppen met zuivel producten. Ik heb ook last van dat gedoe in mijn maag en darmen. Kijken of ik nog droger kan staan aan het eind van de cut.

zijn die er? (serieus dat zou echt genieten zijn)

6 euro per persoon:roflol:

Screenshot_20170506-105956.png

Sopharma is een HG lab, één van de weinige die nog clen maakt. Dit mag dus wel besproken worden, voordat ik een waarschuwing krijg voor het bespreken van een 'ug' lab:(.

Euhm, eigenlijk hoor je hiervoor nu een kaart te krijgen. Vroeger was alleen UG labs bespreken niet toegelaten maar ik dacht dat het het voorbije jaar al wel duidelijk was geworden dat dit tegenwoordig voor zowel UG als HG geldt...

Euhm, eigenlijk hoor je hiervoor nu een kaart te krijgen. Vroeger was alleen UG labs bespreken niet toegelaten maar ik dacht dat het het voorbije jaar al wel duidelijk was geworden dat dit tegenwoordig voor zowel UG als HG geldt...
Huh? Dacht toch echt dat je legit labs wel mocht bespreken. Vanwaar dat je ook geen HG labs mag bespreken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.651
zijn die er? (serieus dat zou echt genieten zijn)
Maar natuurlijk..wel vaak met tijdlimiet en bijvoorbeeld maar 1 ingrediënt..dus meestal mag spek/kaas of appel/rozijn niet
Dat is lastig quoten zo.... :)

In shoarma hoort toch schapevlees, niet alleen komkommer?

Ik ben zelf ook licht lactose intolerant. Ik merk dat aan gisten en rommelen in de darmen en vieze ontlasting. Maar met lactose vrije melk (wat ik zwz niet veel drink) en yoghurt/kwark die al voorverteerd zijn door bacterien valt het goed te doen. Bepaalde merken wei moet ik echt niet nemen, daar zit blijkbaar een hoop lactose in.
Daarnaast: waarom zou je 'vasculariteit' mooi vinden. Dat is meer mijn punt, het is een teken van ziekelijk lage vetpercentages, dan wel heel weinig collageen/elastine (bij bejaarden) of spataderen.

Die pannekoeken moet je lekker zelf weten natuurlijk, ik veroordeel niks. Ik vind het zelf weinig werk om even wat meel, melk en een eitje te klutsen en dat is lekkerder. Tacos uit een pakje heb ik wel eens.

Haha...I feel you. Ik ben nog jong..en vind aders wel sexy :roflol: Het handen verhaal kan ik beamen..die begonnen er vanaf een jaar of 25 al wat slechter uit te zien..
:D

Ik ga ook een tijdje stoppen met zuivel producten. Ik heb ook last van dat gedoe in mijn maag en darmen. Kijken of ik nog droger kan staan aan het eind van de cut.
Verstandig!! Ben meer dan benieuwd naar je ervaringen.

Hoe lang wil je zuivel eruit gooien?

Zo iets had ik ook weleens..via vakantieveilingen heb je ook dat soort bonnen.. :D
Geen ervaring mee zeker ivm intoleranties? Of kunnen ze er daar rekening mee houden?
:baard: = lief :heart:

Huh? Dacht toch echt dat je legit labs wel mocht bespreken. Vanwaar dat je ook geen HG labs mag bespreken?
:o

Dat is zo lang geleden al zo besproken onder de mods, vergemakkelijkt het modereren ook...
:thunbs:
Aha, my bad:p. Zal niet weer gebeuren:baard:
:thumbs:

Bedankt voor het begrip. Beter want ik zou het zonde vinden als ik je daarvoor zou moeten straffen:whip:

:baard:
:aai:

Wat ziet dit er héééérlijk uit :eek: :eek:
was het ook...pannenkoeken:heart:

Training post ik vanavond lig nu in Tuinesië aan mijn tanning gains te werken..

Maar natuurlijk..wel vaak met tijdlimiet en bijvoorbeeld maar 1 ingrediënt..dus meestal mag spek/kaas of appel/rozijn niet

Haha...I feel you. Ik ben nog jong..en vind aders wel sexy :roflol: Het handen verhaal kan ik beamen..die begonnen er vanaf een jaar of 25 al wat slechter uit te zien..
Verstandig!! Ben meer dan benieuwd naar je ervaringen.

Hoe lang wil je zuivel eruit gooien?

Zo iets had ik ook weleens..via vakantieveilingen heb je ook dat soort bonnen.. :D

Geen ervaring mee zeker ivm intoleranties? Of kunnen ze er daar rekening mee houden?
:baard: = lief :heart:

:o

:thunbs:
:thumbs:

:aai:

was het ook...pannenkoeken:heart:

Training post ik vanavond lig nu in Tuinesië aan mijn tanning gains te werken..
eet zelf ook al tijden geen zuivel maar een verschil in 'huid' dikte heb ik niet gemerkt.

Heb zelf geen ervaring met AYCE pannenkoeken. Ik ben dan ook meer van het hartige.
Je hebt wel tenten die lactose en glutenvrije pannenkoeken maken overigens.

Maar denk dat jij en @vntl hier best wel voor in zijn om te testen toch??

• #31.659
eet zelf ook al tijden geen zuivel maar een verschil in 'huid' dikte heb ik niet gemerkt.
Jij bent altijd team dickskin...mogelijk wel doordat je nooit zuivel eet:trollface:
Verstandig..ben benieuwd!
:hoody:
Is ook vooral psychisch.

Maar als je het zelf echt gelooft, dan werkt het.
Nope..is niet psychisch...had ik het god***domme toentertijd maar even gemeten, voordat ik er mee stoptte dan had ik nu hard bewijs..

Het zit hoe dan ook niet tussen mijn oren, maar blijf jij lekker je melk drinken en je kwark eten..:thumbs: ;)
Heb zelf geen ervaring met AYCE pannenkoeken. Ik ben dan ook meer van het hartige.
Je hebt wel tenten die lactose en glutenvrije pannenkoeken maken overigens.

Maar denk dat jij en @vntl hier best wel voor in zijn om te testen toch??
Ik heb het al twee keer gedaan. 1 keer bij Pannenkoekenhuisje in scheveningen, die was matig. Bij een appel pannenkoek werd de appel er niet eens ingebakken, maar meer als een opgewarmde compote erop geflikkerd. Overigens wel zoveel dat er op iedere appel pannenkoek zowat twee hele appels zaten. Wanneer je ehm dan oprolde was dat ding zeker 10cm dik:roflol:

En verder bij de oude muntkelder in Utrecht. Daar zijn de pannenkoeken prima, maar zit wel een tijdslimiet op geloof ik en je mag maar 1 ingredient per pannenkoek.

Precies. En tegen gelovige mensen helpt geen enkel rationeel argument. In tegendeel.
Het enige argument wat ik weleens heb gelezen in de Muscle&Fitness is dat een groot deel van de bevolking (licht) lactose intolerant is en dat dit zich inderdaad kan uiten in een dikkere huid. Wat de wetenschap er precies achter is...werkelijk geen idee.

Maar nogmaals als je het idee hebt dat je terwijl je al droog bent er toch nog niet droog uit ziet en je eet nog zuivel...pleur dan asjeblieft die zuivel er eens uit..:o
Tuinesie :roflol:
ik ga ook maar eens het balkon aan de voorkant opzoeken, daar staat de zon nu op :)
Tuinesie was heerlijk Verder zowieso een flink productieve dag. Na de gym gelijk even naar de stad gelopen in Gouda en even mezelf gepleased met wat shirts, boxers en een hempje..

Daarna thuis lekker ontbijten en vervolgens ruim twee uur bezig geweest om onkruid uit de voortuin te halen. Twee uur zul je zeggen? Ja...ik heb sier-grind liggen en er zaten allemaal min-kut plantjes tussen:mad::mad: Daarna even gaan genieten van de zon en me netjes aan mijn dieet gehouden:thumbs:

Toen ik de zon zat was heb ik even het huis van boven naar beneden gestofzuigd en alvast de zolder en bovenverdieping gedweild:D:D Een eckte huisvrouw vandaag...en dan als klap op de vuurpijl voor het eten de ramen beneden nog gezeemd:roflol: *nohomo*

• #31.660
En de training en die ging goeeeed!:D:D:D

PUSH!
Benchpress:
30kg: 15
40kg: 10
60kg: 8 (warmup)
70kg: 6
80kg: 3 (hard!)
90kg: 3, 3, 3 (top:D), 3 (top MMC:fire:), 3, 3, 3, 3 (ging lekker!!:fire:)

Hoe fucking irritant als een vent die al wat jaartjes traint perse eerst wil benchen..gaat hij verdomme vanaf de set met 60kg op een apparaat voor me starend zitten wachten. Vol-idioot!

Incline smithpress (45°):
40kg: 10
60kg: 8
70kg: 12 (top MMC:fire:), 11, 10 (pfff, best zwaar! gevoel is goed:D)
80kg: 4 (TUT & MMC), 4, 4 (awesome!:fire:)

Seated OHP:
35kg:15
45kg: 8 (easy!)
55kg: 6, 6 (t*ring!), 6 (nice!), 6 (top!)
45kg: 10 (op = op!:fire:)

Machine press (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 12 (single arm tricep focus. per arm) + 12 (chest focus)
30kg: 10 (single arm tricep focus. per arm) + 5 (chest focus)
35kg: 9 (single arm tricep focus. per arm) + 5 (chest focus)
20kg: 15 (chest focus...pomp!:fire::fire:)

Rope pushdown:
10kg: 15 (MMC), 15 (heerlijlk!)
12.5kg: 10 (nipt!), 9 (t*ring) 10 (3f.)
15kg (V-handle): 22 (pomp!:fire:)

Smith calfraise (omdat ze gister niet lukte!):
60kg: 8
90kg: 12 (geen kramp:woot:)
130kg: 10
150kg: 10 (lekker!), 10 (top!:D), 10 (pompen:fire:)

Alternate side raise ss Alternate frontraise:
5kg: 12 (en hier begon de kramp te komen...in mijn duim en schouders wel te verstaan:roflol:) ss 5kg: 15 (pomp:fire:)
6kg: 12 (2f.), 10 (kramp nekt me...:eek!:) ss 6kg: 15 (2f.), 13 (prima:D)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Gruwelijke workout! Eindelijk gingen de benches weer eens lekker vlot!)

Morgen Pull! Maandag rust...

Terug
Naar boven