- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Dat is lastig quoten zo....Zie rood
ik miste het schaapHUH
Ik herhaal mezelf maar weer (jij tenslotte ook): sodemieter op met je dikke huidAch..je mag zelf bepalen of je het gelooft of niet. Ik ben jaren geleden op advies van een NL kampioen bodybuilding gestopt met zuivel. Of althans, grote hoeveelheden zuivel...dit zonder mijn kcals te verlagen(!!) en ik heb gewoon mijn huid significant dunner zien worden. Sindsdien ben ik ook altijd meer vasculair en oog ik droger. Blijkbaar heb ik een lichte lactose intollerantie, maar volgens onderzoeken ben ik daarin niet de enige. Heb je er geen last van kom dan hier niet zeiken over dat het onzin is..en vreet lekker je kwark en drink je melk
Sorry voor deze ongenuanceerdheid...
Dat is wel vloeken, ja! Ik had ze ook in de magnetron kunnen fl*kkeren...dat is pas vloeken, want dan worden ze zompig en zacht. Heb je ze overigens weleens op of verdoordeel je het gewoon omdat het uit een 'pakje' komt?

In shoarma hoort toch schapevlees, niet alleen komkommer?
Ik ben zelf ook licht lactose intolerant. Ik merk dat aan gisten en rommelen in de darmen en vieze ontlasting. Maar met lactose vrije melk (wat ik zwz niet veel drink) en yoghurt/kwark die al voorverteerd zijn door bacterien valt het goed te doen. Bepaalde merken wei moet ik echt niet nemen, daar zit blijkbaar een hoop lactose in.
Daarnaast: waarom zou je 'vasculariteit' mooi vinden. Dat is meer mijn punt, het is een teken van ziekelijk lage vetpercentages, dan wel heel weinig collageen/elastine (bij bejaarden) of spataderen.
Die pannekoeken moet je lekker zelf weten natuurlijk, ik veroordeel niks. Ik vind het zelf weinig werk om even wat meel, melk en een eitje te klutsen en dat is lekkerder. Tacos uit een pakje heb ik wel eens.
PS: misschien vind ik vasculariteit wel lelijk omdat ik zelf bijna bejaard ben. Ik zie bv. op mijn handen al meer aderen dan vroeger

Ach..je mag zelf bepalen of je het gelooft of niet. Ik ben jaren geleden op advies van een NL kampioen bodybuilding gestopt met zuivel. Of althans, grote hoeveelheden zuivel...dit zonder mijn kcals te verlagen(!!) en ik heb gewoon mijn huid significant dunner zien worden. Sindsdien ben ik ook altijd meer vasculair en oog ik droger. Blijkbaar heb ik een lichte lactose intollerantie, maar volgens onderzoeken ben ik daarin niet de enige. Heb je er geen last van kom dan hier niet zeiken over dat het onzin is..en vreet lekker je kwark en drink je melk

.

), 3, 3, 3, 3 (ging lekker!!
)
) ss 6kg: 15 (2f.), 13 (prima