MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Als jonge twintiger woog ik +-60kg

191028_1585344753894_6005630_o.jpg

Op deze foto zat ik rond de 70kg geloof ik

euh die foto herinner ik me nog wel, toen vind ik sanca al een leipe boi!

Spek pannenkoek, de leef.

Zo veel kramp is niet normaal. Goed dat je naar je mineralen kijkt. Melk bevat ook veel calcium he? :trollface:

Pannenkoekeeee:heart:

Al ns een pannenkoek met shoarma (sla, komkommer en knoflooksaus) gebouwd?:eating:

Deze wilde ik jullie niet onthouden:heart:

18320789_1525583027515340_3006519663850604941_o.jpg
Te weinig spek en je moet het spekje wel wat knapperiger bakken. :D

Trouwens.. een toch ietwat gezonde pannenkoek...
Gevulde pannenkoeken met chinese kool, kip fumez, bakgember en wat pastasaus.... zo lekker :o
en voor de Marvin-versie... pannenkoeken vervangen door gebakken omeletten. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.626
All you can eat pannenkoeken dat is de leef
Zo veel kramp is niet normaal. Goed dat je naar je mineralen kijkt. Melk bevat ook veel calcium he? :trollface:
en gore vieze lactose...hoi vocht..

Al ns een pannenkoek met shoarma (sla, komkommer en knoflooksaus) gebouwd?:eating:
aber naturlich.. :meal:

Te weinig spek en je moet het spekje wel wat knapperiger bakken. :D

Trouwens.. een toch ietwat gezonde pannenkoek...
Gevulde pannenkoeken met chinese kool, kip fumez, bakgember en wat pastasaus.... zo lekker :o
en voor de Marvin-versie... pannenkoeken vervangen door gebakken omeletten. ;)
Ik ga vast vloeken in de kerk..maar het waren kant en klaar pannenkoeken opgewarmd in de pan..

Waarom zou ik pannenkoeken vervangen voor omelet? ;) hou persoonlijk trouwens niet zo van dergelijke hartige pannenkoeken..

hg clen? Eens dat gewenning overigens op treedt. 20mcg voelde harder dan 120 of 140mcg, weet zo niet meer.
Sopharma is een HG lab, één van de weinige die nog clen maakt. Dit mag dus wel besproken worden, voordat ik een waarschuwing krijg voor het bespreken van een 'ug' lab:(.

Ik ga vast vloeken in de kerk..maar het waren kant en klaar pannenkoeken opgewarmd in de pan..

Waarom zou ik pannenkoeken vervangen voor omelet? ;) hou persoonlijk trouwens niet zo van dergelijke hartige pannenkoeken..
Maar in die kant en klare zit wel vaak melk of melkpoeder. :rolleyes:

Niet van hartige pannenkoeken houden en wel van spekpannenkoeken? :roflol:

Ah zelfde merk als die clomid snapchat van laatst?
edit; nvm is andere
Andere idd, Sopharma is uit Bulgarije en die is uit Griekenland:p. Beide zijn HG. Dit is wel goei materiaal voor in Marvin zijn log, hmmmm apotheken en medicijnen!!1!1 Beter dan frituur.

• #31.633
hg clen? Eens dat gewenning overigens op treedt. 20mcg voelde harder dan 120 of 140mcg, weet zo niet meer.
Klopt..maar aan deze wen ik niet echt. Blijf opgejaagd en trillerig..

Sorry...
Sopharma is een HG lab, één van de weinige die nog clen maakt. Dit mag dus wel besproken worden, voordat ik een waarschuwing krijg voor het bespreken van een 'ug' lab:(.
:thumbs:
Maar in die kant en klare zit wel vaak melk of melkpoeder. :rolleyes:

Niet van hartige pannenkoeken houden en wel van spekpannenkoeken? :roflol:
Spek of spek kaas zijn dan ook de enige hartige pannenkoeken die ik echt lekker vind. Shoarma was ook geen ontzettend succes.

Eet ze liever met zoetigheid..

Tja..dat spoortje melk maakt me niet uit, maar ga niet structureel aan de zuivel
Ah zelfde merk als die clomid snapchat van laatst?
edit; nvm is andere
huh???

Van die Sopharma op 80mcg merkte ik niet veel wbt sides. In ieder geval niet het trillen waarover mensen het hier hebben.

Maar veel HG clen zal er niet gefabriceerd worden, aangezien het een dier geneesmiddel is.

Van die Sopharma op 80mcg merkte ik niet veel wbt sides. In ieder geval niet het trillen waarover mensen het hier hebben.

Maar veel HG clen zal er niet gefabriceerd worden, aangezien het een dier geneesmiddel is.
Ik merkte ook totaal niets van trillen op 120mcg. Misschien zijn de UGLs vaak wat overdosed oid.

Al ns een pannenkoek met shoarma (schaap, sla, komkommer en knoflooksaus) gebouwd?:eating:
ik miste het schaap :)

en gore vieze lactose...hoi vocht..
Ik herhaal mezelf maar weer (jij tenslotte ook): sodemieter op met je dikke huid :p
Dat is wel vloeken, ja!

• #31.637

Bizar die verschillen...ik heb nu al weer Parkinson..

Ik merkte ook totaal niets van trillen op 120mcg. Misschien zijn de UGLs vaak wat overdosed oid.
RAAAR
ik miste het schaap :)HUH???

Ik herhaal mezelf maar weer (jij tenslotte ook): sodemieter op met je dikke huid :p Ach..je mag zelf bepalen of je het gelooft of niet. Ik ben jaren geleden op advies van een NL kampioen bodybuilding gestopt met zuivel. Of althans, grote hoeveelheden zuivel...dit zonder mijn kcals te verlagen(!!) en ik heb gewoon mijn huid significant dunner zien worden. Sindsdien ben ik ook altijd meer vasculair en oog ik droger. Blijkbaar heb ik een lichte lactose intollerantie, maar volgens onderzoeken ben ik daarin niet de enige. Heb je er geen last van kom dan hier niet zeiken over dat het onzin is..en vreet lekker je kwark en drink je melk:thumbs:

Sorry voor deze ongenuanceerdheid...

Dat is wel vloeken, ja! Ik had ze ook in de magnetron kunnen fl*kkeren...dat is pas vloeken, want dan worden ze zompig en zacht. Heb je ze overigens weleens op of verdoordeel je het gewoon omdat het uit een 'pakje' komt?
Zie rood

Vanmorgen gelijk gebleven ongeveer, maar dat had ik ook wel verwacht..gezien mijn carb-intake gister. Echter wel gewogen voor :toilet:...:o Dus misschien toch wat lichter:roflol:

Weging & meting (clen dag 3):
Gewicht: 78.9kg (gelijk gebleven)
Taille: 73.2cm (kan een meetfoutje zijn, maar voor mijn gevoel marginaal iets eraf..)

De planning voor vandaag is Push! De training post ik straks, maar bij deze vast mijn voeding.. :D

Voeding zaterdag 06-05-2017:
7:00 2 koppen koffie + 25mcg clen + 3x mg/ca/zn + 1 kalium
7:45 1 kop koffie:coffeepc:
Pre-workout: 2 scoops 1 M.R (rood + blauw/wit)
Intra-workout: 10g BCAA (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
11:00 80g havermout/bambix + 35g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit & vit D
13:00 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + 3x mg/ca/zn + 1 kalium
15:00 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit + afhankelijk van sides 25mcg clen
17:00 220g opgebakken aardappels + 170g op de huid gebakken zalm + ~200g sugarsnaps (~750kcals) :meal:
19:00 30g nightprotein (XXL)

~2080kcals, E/K/V = 215g (41%) / 165g (32%) / 65g (27%)

we moeten maar eens een keer meten marv en naar een echt pannenkoeken huis :)

Depositphotos_7347454_original.jpg

• #31.639
  • Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven