- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Als jonge twintiger woog ik +-60kg
![]()
Op deze foto zat ik rond de 70kg geloof ik
euh die foto herinner ik me nog wel, toen vind ik sanca al een leipe boi!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jonge twintiger woog ik +-60kg
![]()
Op deze foto zat ik rond de 70kg geloof ik
Te weinig spek en je moet het spekje wel wat knapperiger bakken.

All you can eat pannenkoeken dat is de leef
en gore vieze lactose...hoi vocht..Zo veel kramp is niet normaal. Goed dat je naar je mineralen kijkt. Melk bevat ook veel calcium he?![]()
aber naturlich..Pannenkoekeeee
Al ns een pannenkoek met shoarma (sla, komkommer en knoflooksaus) gebouwd?![]()

Ik ga vast vloeken in de kerk..maar het waren kant en klaar pannenkoeken opgewarmd in de pan..Te weinig spek en je moet het spekje wel wat knapperiger bakken.
Trouwens.. een toch ietwat gezonde pannenkoek...
Gevulde pannenkoeken met chinese kool, kip fumez, bakgember en wat pastasaus.... zo lekker
en voor de Marvin-versie... pannenkoeken vervangen door gebakken omeletten.![]()
hou persoonlijk trouwens niet zo van dergelijke hartige pannenkoeken..hg clen? Eens dat gewenning overigens op treedt. 20mcg voelde harder dan 120 of 140mcg, weet zo niet meer.Heb niet veel meer gevolgd en even niet zo veel tijd momenteel ivm hw, maar je zit weer aan de clen? Ug of hg en dose?
Houd eens op te vloeken...maar het waren kant en klaar pannenkoeken opgewarmd in de pan.

Sopharma is een HG lab, één van de weinige die nog clen maakt. Dit mag dus wel besproken worden, voordat ik een waarschuwing krijg voor het bespreken van een 'ug' labhg clen? Eens dat gewenning overigens op treedt. 20mcg voelde harder dan 120 of 140mcg, weet zo niet meer.
.Maar in die kant en klare zit wel vaak melk of melkpoeder.Ik ga vast vloeken in de kerk..maar het waren kant en klaar pannenkoeken opgewarmd in de pan..
Waarom zou ik pannenkoeken vervangen voor omelet?hou persoonlijk trouwens niet zo van dergelijke hartige pannenkoeken..

Ah zelfde merk als die clomid snapchat van laatst?Sopharma is een HG lab, één van de weinige die nog clen maakt. Dit mag dus wel besproken worden, voordat ik een waarschuwing krijg voor het bespreken van een 'ug' lab.
Andere idd, Sopharma is uit Bulgarije en die is uit GriekenlandAh zelfde merk als die clomid snapchat van laatst?
edit; nvm is andere
. Beide zijn HG. Dit is wel goei materiaal voor in Marvin zijn log, hmmmm apotheken en medicijnen!!1!1 Beter dan frituur.Klopt..maar aan deze wen ik niet echt. Blijf opgejaagd en trillerig..hg clen? Eens dat gewenning overigens op treedt. 20mcg voelde harder dan 120 of 140mcg, weet zo niet meer.
Sorry...
Sopharma is een HG lab, één van de weinige die nog clen maakt. Dit mag dus wel besproken worden, voordat ik een waarschuwing krijg voor het bespreken van een 'ug' lab.
Spek of spek kaas zijn dan ook de enige hartige pannenkoeken die ik echt lekker vind. Shoarma was ook geen ontzettend succes.Maar in die kant en klare zit wel vaak melk of melkpoeder.
Niet van hartige pannenkoeken houden en wel van spekpannenkoeken?![]()
huhAh zelfde merk als die clomid snapchat van laatst?
edit; nvm is andere

Van die Sopharma op 80mcg merkte ik niet veel wbt sides. In ieder geval niet het trillen waarover mensen het hier hebben.Sopharma is een HG lab, één van de weinige die nog clen maakt. Dit mag dus wel besproken worden, voordat ik een waarschuwing krijg voor het bespreken van een 'ug' lab.
Ik merkte ook totaal niets van trillen op 120mcg. Misschien zijn de UGLs vaak wat overdosed oid.Van die Sopharma op 80mcg merkte ik niet veel wbt sides. In ieder geval niet het trillen waarover mensen het hier hebben.
Maar veel HG clen zal er niet gefabriceerd worden, aangezien het een dier geneesmiddel is.
ik miste het schaapPannenkoekeeee
Al ns een pannenkoek met shoarma (schaap, sla, komkommer en knoflooksaus) gebouwd?![]()

Ik herhaal mezelf maar weer (jij tenslotte ook): sodemieter op met je dikke huid

Dat is wel vloeken, ja!Ik ga vast vloeken in de kerk..maar het waren kant en klaar pannenkoeken opgewarmd in de pan..
Bizar die verschillen...ik heb nu al weer Parkinson..Van die Sopharma op 80mcg merkte ik niet veel wbt sides. In ieder geval niet het trillen waarover mensen het hier hebben.
Maar veel HG clen zal er niet gefabriceerd worden, aangezien het een dier geneesmiddel is.
RAAARIk merkte ook totaal niets van trillen op 120mcg. Misschien zijn de UGLs vaak wat overdosed oid.
Zie roodik miste het schaapHUH
Ik herhaal mezelf maar weer (jij tenslotte ook): sodemieter op met je dikke huidAch..je mag zelf bepalen of je het gelooft of niet. Ik ben jaren geleden op advies van een NL kampioen bodybuilding gestopt met zuivel. Of althans, grote hoeveelheden zuivel...dit zonder mijn kcals te verlagen(!!) en ik heb gewoon mijn huid significant dunner zien worden. Sindsdien ben ik ook altijd meer vasculair en oog ik droger. Blijkbaar heb ik een lichte lactose intollerantie, maar volgens onderzoeken ben ik daarin niet de enige. Heb je er geen last van kom dan hier niet zeiken over dat het onzin is..en vreet lekker je kwark en drink je melk
Sorry voor deze ongenuanceerdheid...
Dat is wel vloeken, ja! Ik had ze ook in de magnetron kunnen fl*kkeren...dat is pas vloeken, want dan worden ze zompig en zacht. Heb je ze overigens weleens op of verdoordeel je het gewoon omdat het uit een 'pakje' komt?
...
Dus misschien toch wat lichter

Wel ayce dan..maar zeker in!!!we moeten maar eens een keer meten marv en naar een echt pannenkoeken huis
![]()
zijn die er? (serieus dat zou echt genieten zijn)