040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik ze niet mag eten moet ik ze maar posten..
Haha...ik heb er een spuughekel aan, maar het is dat mijn vriendin weg is en ik mezelf slecht kan vermaken dat ik maar dergelijke klusjes ga doen..Kan je bij mij ook even de boel komen doen!Ik kom er gewoon niet aan toe met die lange dagen..
Maar wel een uurtje tuin gedaan hoor. Dat was nog wel te doen. Zelfs al een deel mealprep klaar![]()
It's all a matter of priorities... 
Was 170g zalm en 220g aardappels gebakken in 15ml wokolie...a 750kcals totaal ongeveer..

Muscle meat, of bij de Jumbo uit de diepvries!Ziet eruit als een feestmaaltijd.. ik zit nu zelf ook met een zalmpje achter het scherm...fokking love zalm. Jammer dat het zo duur is, 7 piek voor alleen twee zalmfiletjes![]()
Ik ga ook een tijdje stoppen met zuivel producten. Ik heb ook last van dat gedoe in mijn maag en darmen. Kijken of ik nog droger kan staan aan het eind van de cut.
En de training en die ging goeeeed!
PUSH!
Benchpress:
30kg: 15
40kg: 10
60kg: 8 (warmup)
70kg: 6
80kg: 3 (hard!)
90kg: 3, 3, 3 (top), 3 (top MMC
), 3, 3, 3, 3 (ging lekker!!
)
Hoe fucking irritant als een vent die al wat jaartjes traint perse eerst wil benchen..gaat hij verdomme vanaf de set met 60kg op een apparaat voor me starend zitten wachten. Vol-idioot!
Incline smithpress (45°):
40kg: 10
60kg: 8
70kg: 12 (top MMC), 11, 10 (pfff, best zwaar! gevoel is goed
)
80kg: 4 (TUT & MMC), 4, 4 (awesome!)
Seated OHP:
35kg:15
45kg: 8 (easy!)
55kg: 6, 6 (t*ring!), 6 (nice!), 6 (top!)
45kg: 10 (op = op!)
Machine press (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 12 (single arm tricep focus. per arm) + 12 (chest focus)
30kg: 10 (single arm tricep focus. per arm) + 5 (chest focus)
35kg: 9 (single arm tricep focus. per arm) + 5 (chest focus)
20kg: 15 (chest focus...pomp!)
Rope pushdown:
10kg: 15 (MMC), 15 (heerlijlk!)
12.5kg: 10 (nipt!), 9 (t*ring) 10 (3f.)
15kg (V-handle): 22 (pomp!)
Smith calfraise (omdat ze gister niet lukte!):
60kg: 8
90kg: 12 (geen kramp)
130kg: 10
150kg: 10 (lekker!), 10 (top!), 10 (pompen
)
Alternate side raise ss Alternate frontraise:
5kg: 12 (en hier begon de kramp te komen...in mijn duim en schouders wel te verstaan) ss 5kg: 15 (pomp
)
6kg: 12 (2f.), 10 (kramp nekt me...) ss 6kg: 15 (2f.), 13 (prima
)
Rating:![]()
![]()
![]()
(Gruwelijke workout! Eindelijk gingen de benches weer eens lekker vlot!)![]()
Morgen Pull! Maandag rust...
Gewoon net zoals ik het trainen, hardlopen en cutten volhoud. Niet janken en gewoon doen.

Was het ook zeker! Zalm is inderdaad redelijk prijzig...gelukkig vind mijn vriendin het niet lekker en hoef ik het daartoe niet vaak te kopen:rollyes:Ziet eruit als een feestmaaltijd.. ik zit nu zelf ook met een zalmpje achter het scherm...fokking love zalm. Jammer dat het zo duur is, 7 piek voor alleen twee zalmfiletjes![]()
Vind diepvries vaak wel iets minder, maar scheelt wel een hoop!
Best ook hoor! Wel op tijd (in de koelkast) ontdooien..
Yeah

Yes! Is geheel op volgorde. Geen kwark is niet zo moeilijk. Casseine eiwit kopen als vervanger voor het slapen gaanHoe ga jedat nou volhouden? Geen kwark meer...
Post je altijd je training in volgorde dat je 'm gedaan hebt?
Precies! That's the spirit!Gewoon net zoals ik het trainen, hardlopen en cutten volhoud. Niet janken en gewoon doen.![]()
Nope..is niet psychisch...had ik het god***domme toentertijd maar even gemeten, voordat ik er mee stoptte dan had ik nu hard bewijs..
Het enige argument wat ik weleens heb gelezen in de Muscle&Fitness is dat een groot deel van de bevolking (licht) lactose intolerant is en dat dit zich inderdaad kan uiten in een dikkere huid. Wat de wetenschap er precies achter is...werkelijk geen idee.
Maar nogmaals als je het idee hebt dat je terwijl je al droog bent er toch nog niet droog uit ziet en je eet nog zuivel...pleur dan asjeblieft die zuivel er eens uit..![]()

Ooooo snap it is happening. Bestaan er ook 6 apenkoppen trainingen?Rating:![]()
![]()
![]()
(Gruwelijke workout! Eindelijk gingen de benches weer eens lekker vlot!)![]()
Voeding is een klein beetje gewijzigd. Was broccoli vergeten dus heb een rode peper, knoflook en wat bosui door de aardappels gegooid
![]()
Ooooo snap it is happening. Bestaan er ook 6 apenkoppen trainingen?
Ik kon toen ik nog meer zuivel at op mijn onderarm gewoonweg een dikkere plooi pakken. Dat is/was prima meetbaar met zo'n vetmeet tang..Goeie bench en OHP!
Zal nog niet simpel zijn om de huiddikte te meten hoor. Ik denk een appelboortje en dan onder het binocculair.
Het ging toch niet om droog, maar om een dunne huid waar je aderen doorheen ziet schijnen?
Ik heb de week hiervoor in Spanje geen zuivel op, maar was eerder een beetje pafferig. Aan de andere kant, wel wat meer wijn gedronken dan bij een atletische levensstijl hoort![]()

In principe heb ik een 5-apenkoppen rating...maar dit weekend heb ik er nog geen 1 op, dus had ik eigenlijk een hele zak als rating kunnen gebruiken..Ooooo snap it is happening. Bestaan er ook 6 apenkoppen trainingen?
Dat ziet er heel smakelijk uit!

Yeah!!Als de vrouw van huis is dansen er 5 apenkoppen op tafel. Nice man!

Precies..non stop PR's verbreken en zieke pomp..
Overigens gister de clen gewoon op 25mcg gehouden. Vandaag denk naar 50 (2x25mcg verspreid)
)