Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zijn de mineralen er weer uit (Ca/Mg)? Had je niet het idee dat dat iets hielp tegen de kramp?

Zullen we het hier niet over quads hebben..:sad:

Staan behoorlijk droog op ~56cm...

Besloten om mijn eerste meal 1 uur eerder te nemen. Voel me behoorlijk leeg en binnen een uur na die meal trainen wordt ehm ook niet helemaal denk.. Iets grotere eet-window, maar dat boeit me niet ;)
Nog erger dan bij mij :(

:roflol::roflol:

Was om mezelf in te dekken richting mede-IF'ers...straks worden ze boos dat ik buiten mijn eet-window zit te vreten..
Waarom zou een andere IF-er dat nou erg vinden. Die IG foto's van @Basma dat is pas erg als je zit te IF-en :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.746
:roflol:

Zijn de mineralen er weer uit (Ca/Mg)? Had je niet het idee dat dat iets hielp tegen de kramp?

Nog erger dan bij mij :(

Waarom zou een andere IF-er dat nou erg vinden. Die IG foto's van @Basma dat is pas erg als je zit te IF-en :D
:roflol: Zijn jou benen 'dikker' dan de mijne..:sad: Verbaast me niks..

Mineralen ben ik vergeten te loggen...of het helpt..Taurine had ik moeten hebben!

Nee hoor, doe het zelf ook wel eens... :cool:

Inderdaad! Hou daar eens mee op in de ochtend @Basma! :)
Ik kijk daar gewoon niet:rolleyes:

Heb je een momentje? Ontbijt is over +- 30 min klaar. En dat terwijl ik al meer dan een uur wakker ben :eek: #IF
Dat is geen IF...dat is gewoon lui..

Dit!:mad:

:roflol:

:roflol: Zijn jou benen 'dikker' dan de mijne..:sad: Verbaast me niks..

Mineralen ben ik vergeten te loggen...of het helpt..Taurine had ik moeten hebben!

Toen ik nog een 'dikkertje' was, waren mijn benen 58 cm maar vrij slap, in begin van fitnessen werden ze wat dunner, maar toen ik met serieus squatten begon zat het weer snel op 58-59 aangespannen, maar daar blijft het nu al jaaaaren hangen.

Zit taurine niet in die frisdrankjes voor gamers?

Toen ik nog een 'dikkertje' was, waren mijn benen 58 cm maar vrij slap, in begin van fitnessen werden ze wat dunner, maar toen ik met serieus squatten begon zat het weer snel op 58-59 aangespannen, maar daar blijft het nu al jaaaaren hangen.

Monster? Ja.

• #31.749

Aha...ik zat ooit in de bulk op 60cm. Maar daar strandde het schip dan ook..

Taurine zit inderdaad in energy drink, maar niet meer dan 1000mg in een groot blik monster. Bij gebruik van clen wordt minimaal 4-5g aangeraden..

Vorige keer had ik dat ook gekocht..deze keer vergeten, dus vandaar gister toch maar besteld :) Wordt vanavond geleverd:D

Yes...maar te weinig. Net namelijk wel overwogen een blik te nemen, maar na uitvoerig gecheckt te hebben moet ik dan 5 blikken leeg drinken (~750mg caffeine ook:roflol:)

Dan tril je waarschijnlijk niet meer!

Sterker nog, dan stuiter je door het lab :P.

• #31.751
Dan tril je waarschijnlijk niet meer!

Sterker nog, dan stuiter je door het lab :P.
Beetje minder trillen zou fijn zijn...weet niet wat het is vandaag! Niet de diosering verhoogd, maar tril als een idioot en ben nerveus als het maar kan zijn..

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar mijn training zo..:eek!:

Beetje minder trillen zou fijn zijn...weet niet wat het is vandaag! Niet de diosering verhoogd, maar tril als een idioot en ben nerveus als het maar kan zijn..

doesnormaaldan!! :rolleyes:
Met je clen. :rolleyes:

FAKENATTY! :D

Misschien omdat je clen een halfwaarde heeft van 36u en dus telkens opbouwt? Helleeeeeeeuwh?

Hoe doe je dat op je werk dan?
Valt dat niet heel erg op?

• #31.756
Tja, compassie heb ik niet ;);):roflol: #natty
Bedankt:thumbs: Zal ik onthouden:rolleyes:
doesnormaaldan!! :rolleyes:
Met je clen. :rolleyes:

FAKENATTY! :D
Ssst

Misschien omdat je clen een halfwaarde heeft van 36u en dus telkens opbouwt? Helleeeeeeeuwh?
I know...dat andere halfje gaat er ook niet in vandaag!:eek!:

Hoe doe je dat op je werk dan?
Valt dat niet heel erg op?
Degene die het zien zeg ik dat ik fatburners gebruik...het is geen werken soms met inwegen van dingen enzo:roflol:

Training post ik straks wel..

Dit zegt genoeg (buik heb ik twee sets gedaan en opgegeven...helemaal leeg!):

18446921_1533244563415853_2008508383196892796_n.jpg

• #31.757
Nou...daar komt die dan...het begon zo goed! Geen kramp in ieder geval...maar na de abductions was het werklijkwaar of alle levenslust uit me weg gezogen was:eek!: Ben toen mijn post workout shake maar tussendoor gaan nemen, maar mocht niet baten:o

LB2:
Front squat:
40kg: 10
60kg: 8
70kg: 4, 4, 4 (alles een repje extra, omdat het kon!)
80kg: 3 (zwaar!), 3 (pff), 3 (hard!:fire:), 3, 3 (top!:D)

SLDL:
60kg: 8 (warmup)
80kg: 10
100kg: 10 (pittig), 10 (nice:D), 8+2 (rest-pause)

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (extra setje kuiten..:fire:)
65kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (Burn!:fire:)
65kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (TUT & MMC!:fire:)
..kg: Skipped

Die laatste set kon ik niet meer opbrengen..:o

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 10
140kg: 10 - 10 - 10 (normal - toe's out / toe's in) / 10 - 10 - 10 (idem) / 16 (normal:fire:)

Abduction (1 set = 10 explosief / 10 hold / 10 explosief / 10 hold / 10 explosief):
20kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (prima)
25kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (hoppa!:D)
30kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (30kg = zwaar...brand als de t*fus:fire:)

20kg is erg licht en eigenlijk een soort opwarmen. Al met al voelt deze maniet van rampen wel goed!

Seated calf raise:
20kg: 10 (warmup)
40kg: 10
60kg: 15 (nipt!), 12 (pff!), 10 (2f. meeeh..)

Zeer matige MMC...tussendoor even mijn shake gedronken...

Abs & extra:

Ga de moeite niet nemen om de poging tot ab-work te typen. Begon me kapot te zweten en werd hondsberoerd! tijd voor voedsel!:meal:

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(Hmm, beetje mixed feelings...de belangrijkste oefeningen gingen eigenlijk best goed..)

Terug
Naar boven