Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch duidelijk een cavia, een hamster kan niet typen... 
Dat lijken gains, zit allemaal in de wangen.Maar cavia heeft weer geen gainz en een hamster wel (knaaggains)
Dit snap ik anders ook niet!

Prima hoor...rotzooi hoort in mijn log. Wel klote dat mijn training nu op de vorige pagina staat...

Prima hoor...rotzooi hoort in mijn log. Wel klote dat mijn training nu op de vorige pagina staat...![]()

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (extra setje kuiten..)
65kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (Burn!)
65kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (TUT & MMC!)
..kg: Skipped
Die laatste set kon ik niet meer opbrengen..![]()

Sorry Marvin, voortaan hou ik je log alleen bij en zal ik niet reageren.

Ho ho...ik heb wel frontsquats gedaan en die gingen best goed

Valt mee tochJa godver, moet ik weer een pagina terug voor de training, vuile spammers hier![]()

Af en toe pijntjes, maar dat was het probleem niet gister..Beentrainingen zijn nog steeds kut,niet? Nog pijntjes?

Je mag best reageren hoor...spam viel ook best meeSorry Marvin, voortaan hou ik je log alleen bij en zal ik niet reageren.

Matige log vervuiling gisterVerdorie, heb ik de logvervuiling van vandaag gemist
Begrijpelijk na al die![]()

Whahaha..komt vanzelfJe mag wel bij mij komen reageren hoor, ik kan wel meer relletjes enz gebruiken in mn log![]()

en moet bekennen dat ik gister mijn avondeten niet heb gewogen of iets dergelijks (noodles met ~150g kipfilet, groente en saus)..Geen spelletjes avond

Zag ik, maar dan nog!

Klopt...de snoep pot keek me wel verleiderlijk aan...