- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies...KOFFIE!!!!
Ik doe meestal wel 1 compound op een redelijke intensiteit hoorIk ga als ik echt sterk ben ook bodybuilden en dan ga ik die tutten mmc's ook doen.
Hoe maak jij je kip niet droog. Mijn kip wordt altijd droog als ik het maak.
Wat betreft de kip..als je tijd hebt, vooraf marineren (liefst een dag) met olie en kruiden of zoals Marina hieronder weergeeft. Verder wat racecookie zegt is ook zeker waar...je moet namelijk echt wat aan je cooking skills doen wanneer je kippendij droog laat worden.Dit dus!Je moet kip niet veel te lang grillen of bakken. Niet meer rood van binnen is bijna goed. Het lekkerste is eigenlijk ook kipdij.
Ik vindt het lekkerste KFC.
Maar ik probeer wel minder gaar te maken. Ik moet nu echt kookgains gaan maken als ik over paar maand op mezelf ga wonen.
Thanks Rookie![]()
@ KFC
Precies! Wat zijn we allemaal behulpzaam vanavond!
KFC is gefrituurd. Beter bakken in olijfolie, stukken gezonder. Krijg je gelijk ook goede vetten binnen. Daarna nog even lekker kruiden of vooraf marineren in wat ketjap of wat anders.
Kijk..jij snapt het, maar dat wist ik natuurlijk al!Kip een dagje laten marineren in wat olie, ketjap, sambal, knoflook, ui en wat kruiden. Dan gewoon met schaal en al even de oven in tot het net niet helemaal gaar. Alu folie eroverheen en in de schaal na laten garen. Zalig malse kip.
Je kan het ook kort even roerbakken en dan daarna de marinade er weer bijdoen. Heb je ook meteen een lekkere saus bij je rijst.
Of... bij geld over.. Muscle meat![]()
Ook al zo behulpzaam
Whahaha...dat is heel simpel te verklaren. Als mijn vriendin niet thuis i kan ik een overdaad pre-workout nemen en mezelf helemaal naar de klote trainen..het maakt dan toch niet uit of ik daarna lamlendig op de bank crash..Wut weer 5 appenkoppen? Vriendin is ook een keertje van huisNice Marv!

Of bakken in kokosolie
KFC is gefrituurd. Beter bakken in olijfolie, stukken gezonder. Krijg je gelijk ook goede vetten binnen. Daarna nog even lekker kruiden of vooraf marineren in wat ketjap of wat anders.
@Aeresan.

Kokos olie heeft een laag rookpunt..heeft niet mijn voorkeur om kip in te bakken. IK weet niet precies hoeveel je wilt bereiden? Maar ik gebruik ongeveer een eetlepel (wok)olie en eventueel een eetlepel ketjap manis per 500g kipfilet. Daarbij nog kruiden...Of bakken in kokosolie@Aeresan.
Misschien moet ik maar eens een keer ketjap gaan kopen, jullie alle 3 hebben het daarover
@marina1975 dit ga ik zeker proberen! Ik maak er een foto van als ik het gemaakt heb.
@Skatermarvin wat ben je een goede man voor je vrouw![]()

KFC is gefrituurd. Beter bakken in olijfolie, stukken gezonder. Krijg je gelijk ook goede vetten binnen.
deze, hmmmmm....Misschien moet ik maar eens een keer ketjap gaan kopen, jullie alle 3 hebben het daarover![]()

Vind jij het niet leuk om zelf te rommelen in de keuken?
Hoe maak jij je kip niet droog. Mijn kip wordt altijd droog als ik het maak![]()

Daarnaast was ik natuurlijk semi-srs, alhoewel @Carrotpower nog best wat vet op de botten kan plakken natuurlijk 
Dan ben ik ook een uitzondering, en er zijn blijkbaar nog zat mensen die een stap verder gaan dan de pot Silvo.Klopt inderdaad! Maar ben ik daarin niet een beetje een uitzondering..?Daarnaast was ik natuurlijk semi-srs, alhoewel @Carrotpower nog best wat vet op de botten kan plakken natuurlijk
![]()
Zo deed ik het voorheen ook...tegenwoordig gaat mijn prep de oven in..Ik gebruik gewoon de standaard kipkruiden. Het zout wat er in zit zorgt er wel voor dat het mals blijft en niet droog wordt.
Wat ik ook altijd doe; hoog vuur beginnen en alles dichtschroeien daarna op laag vuur doorbakken.
Die ga ik ook eens proberen!

Was niet serieus van Bas..Goeie kooktips allemaal
Uhu..Probeer eens kippendijfilet ipv kipfilet. Het is misschien wel wat vetter dan een mager kipfiletje, maar het blijft altijd lekker mals![]()

Een weekendje afwezig geweest en ik mis 6 pagina's aan rellen![]()
Welkom terug...Ik rommel ook graag in de keuken hoorKlopt inderdaad! Maar ben ik daarin niet een beetje een uitzondering..?Daarnaast was ik natuurlijk semi-srs, alhoewel @Carrotpower nog best wat vet op de botten kan plakken natuurlijk
![]()
Carrotpower moet gewoon goed en normaal eten..dus niet KFC. Af en toe is natuurlijk geen probleem. 
)
Las gister nog dat clen mogelijk prestatie verhogend zou werken: 

Kip is toch 1 van de gemakkelijkste stukjes vlees. Wel even wat anders dan een lekker biefstukje of rundvlees klaar maken.Dan ben ik ook een uitzondering, en er zijn blijkbaar nog zat mensen die een stap verder gaan dan de pot Silvo.
Je hoeft een beginnende student echt niet naar de KFC te sturen, met een paar truukjes lukt het dus best om je kip snel, lekker en gezond klaar te maken.
Lekker dik en stroperig. Veel beter en lekkerder dan die waterige zooi.
Jankerd!Toch maar wat cardio vandaag..naar mijn werk gefietst! Maar man, man wat een ploeter tocht. Wind tegen, miezer regen..benen helemaal verrot. Wel drie keer gedacht mijn fiets bij de bus te zetten en zo verder te reizenLas gister nog dat clen mogelijk prestatie verhogend zou werken:
![]()

Mijn moeder wist anders kipfilet altijd goed droog te krijgen (Ma, als je hier mee leest: sorryKip is toch 1 van de gemakkelijkste stukjes vlees. Wel even wat anders dan een lekker biefstukje of rundvlees klaar maken.
)..Hmm..dat klinkt goed! Zeker voor marinadesLekker dik en stroperig. Veel beter en lekkerder dan die waterige zooi.

Klopt...

Ook bodybuildster dan?Mijn moeder wist anders kipfilet altijd goed droog te krijgen (Ma, als je hier mee leest: sorry)..

Je hoeft een beginnende student echt niet naar de KFC te sturen, met een paar truukjes lukt het dus best om je kip snel, lekker en gezond klaar te maken.

Biefstuk (of beter: iets met een vetrandje zoals ribeye) is ook niet moeilijk als je de truuks kent: heel heet, heel snel, heel even laten rusten daarna.Kip is toch 1 van de gemakkelijkste stukjes vlees. Wel even wat anders dan een lekker biefstukje of rundvlees klaar maken.