- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Dit dus. Lekker even afdekken. Hmmmm....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus. Lekker even afdekken. Hmmmm....
Geef dan even aan met een smiley dat je niet serieus bent, voor de mensen die niet snel van begrip zijn

Nee
Alles behalve (sorry again mama)Ja...kut weersvoorspelling. Maar goed overleef ik wel weer..Dat klinkt als een flinke strijd naar 't werk Marv. En dat terwijl het vandaag mooi weer zou worden..
Goh..![]()
Biefstuk (of beter: iets met een vetrandje zoals ribeye) is ook niet moeilijk als je de truuks kent: heel heet, heel snel, heel even laten rusten daarna.
bedankt nu heb ik (nog meer) honger..

Geef dan even aan met een smiley dat je niet serieus bent, voor de mensen die niet snel van begrip zijn![]()

Geef dan even aan met een smiley dat je niet serieus bent, voor de mensen die niet snel van begrip zijn![]()
#ctfletcher Ho ho...dikzakken als ik verdienen ook gefrituurde kip!

Ho ho...dikzakken als ik verdienen ook gefrituurde kip!![]()
Huehue. Laat het vanaf nu duidelijk zijn dat ik niet iemand ben die mensen aanraadt dagelijks een fastfoodketen te bezoeken om de kcals binnen te krijgen#ctfletcher
Echter, is er niets mis mee om zo nu en dan een lading fried chicken te verorberen. Zeker niet voor de ecto's onder ons.

dus ietsje zwaarder dan gister...
-0.5cm)
Echt heerlijk dat ze zoveel dingen in die smaak hebben momenteel
Nog steeds jelly op je taille man. Succes vandaag met strijden (l)En weer de weging en meting vanmorgen...helaas gister geendus ietsje zwaarder dan gister...
Enfin..
Meting & weging (clen dag 6):
Gewicht: 78.9kg (+0.4kg)
Taille: 72.5cm (-0.5cm)
En de planning voor vandaag. Hoop dat ik niet weer de hele training kramp heb en dat er nog wat energie en power in mijn benen zit, want anders gaat de uitvoering er heel anders uit zien. Ik doe morgen nog 1 dagje clen en dan stop ik er weer even mee. Misschien volgende week nog een paar dagen, maar dan ga ik tegen de kramp wel taurine supplementeren!! Welk ik gister bij @XXL Nutrition heb besteld samen met de Whey Delicious Pina ColadaEcht heerlijk dat ze zoveel dingen in die smaak hebben momenteel
LB2:
Front squat:
40kg: 10
60kg: 8
70kg: 3x3
80kg: 5x2-3
SLDL:
60kg: 8 (warmup)
80kg: 10
100kg: 3x8-10
Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg:
..kg:
..kg:
..kg:
Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 10
140kg: 3x8-15
Abduction (1 set = 10 explosief / 10 hold / 10 explosief / 10 hold / 10 explosief):
20kg:
25kg:
30kg:
Seated calf raise:
20kg: 10 (warmup)
40kg: 10
..kg: 3x10-15
Abs & extra:
?
Voeding, dinsdag 09-05-2017:
7:15 2 koppen koffie + 25mcg clen
9:00 1L koppen groene thee
11:00 50g bambix + 35g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g Assault (muscle pharm)
Post-workout: 30g whey isolaat
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + 25mcg clen
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
17:30 25g nightprotein (XXL)
19:15 Noodles met kipfilet, roerbakgroente en oester-knoflooksaus (~750kcals)
~1900kcals, E/K/V = 190g (40%) / 180g (38%) / 45g (21%)

Strijden is het zeker!!Nog steeds jelly op je taille man. Succes vandaag met strijden (l)![]()
Zullen we het hier niet over quads hebben..

Strijden is het zeker!!
Zullen we het hier niet over quads hebben..
Staan behoorlijk droog op ~56cm...

All naturel...

Fatceps zijn geen biceps..
Besloten om mijn eerste meal 1 uur eerder te nemen. Voel me behoorlijk leeg en binnen een uur na die meal trainen wordt ehm ook niet helemaal denk.. Iets grotere eet-window, maar dat boeit me niet![]()