AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Nope wel goed anti catabool dus scheelt je wat verlies als je diep gaat cutten :). Verder doe ik 1 "Coolsje" per jaar en bevalt me prima. Geen sides en een solide gain van 2-3 kilo per jaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.823
Nope wel goed anti catabool dus scheelt je wat verlies als je diep gaat cutten :). Verder doe ik 1 "Coolsje" per jaar en bevalt me prima. Geen sides en een solide gain van 2-3 kilo per jaar.
Een 'Coolsje'...enlighten me...

Clen niet anti-catabool??? Hoe dan..:roflol:

Als het nu al clen is, is het een kwestie van wachten :) Ik vind clen trouwens zwaarder spul dan een goede verhouding van AAS voor een korte periode.

Astma
Clenbuterol en andere beta-2-agonisten (stoffen zoals salbutamol en terbutaline) brengen een hele reeks effecten in je lichaam op gang. Voor medische doeleinden is het effect op je luchtwegen wel het voornaamste: de luchtwegen worden ruimer als beta-2-sleutels passende sloten vinden. Daarom worden beta-2-agonisten gebruikt door astmapatiënten. Bij een astma-aanval wordt, meestal door middel van een inhaler, een kleine hoeveelheid beta-2-agonisten ingenomen waardoor de luchtwegen ruimer worden en de patiënt beter kan ademen.

f**k dan ben ik dus ook geen natty meer:treuren:

• #31.833
Clen wel anti catabool toch? of ben ik nu gek :)

Lees anders Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma even door. Cools geeft prima advies.
Zo ver ik weet is het niet anti-catabool. Zowel? fijn..:D:D Dan blijft er nog iets van het niets gespaard..:o

@Skatermarvin : wanneer gaat de spuit er eindelijk in? :P
Niet..
Permban als hij overstag gaat :baard:
Ga ik niet...
Paardenmiddel gebruiken en jezelf nog natty noemen lol
Jup..ik vind iemand pas niet meer natty wanneer er hormonen in gaan.

Als het gaat om positief getest worden lopen er uberhaupt een hoop fake-natty's rond. Al die pre-workouts met DMAA, ECA etc etc...
Als het nu al clen is, is het een kwestie van wachten :) Ik vind clen trouwens zwaarder spul dan een goede verhouding van AAS voor een korte periode.
Nope..want ik ken mezelf. Eenmaal aan de AAS blijf ik bezig ;)

Marvin moet zichzelf wel natty vinden, anders heeft hij geen excuus meer waarom hij niet gained.
hij zit nu namelijk aan zijn natty max
Precies:roflol:

:woot:

Astma
Clenbuterol en andere beta-2-agonisten (stoffen zoals salbutamol en terbutaline) brengen een hele reeks effecten in je lichaam op gang. Voor medische doeleinden is het effect op je luchtwegen wel het voornaamste: de luchtwegen worden ruimer als beta-2-sleutels passende sloten vinden. Daarom worden beta-2-agonisten gebruikt door astmapatiënten. Bij een astma-aanval wordt, meestal door middel van een inhaler, een kleine hoeveelheid beta-2-agonisten ingenomen waardoor de luchtwegen ruimer worden en de patiënt beter kan ademen.

f**k dan ben ik dus ook geen natty meer:treuren:
Het halve forum is fake natty zoals ik hierboven al zei. Zijn maar weinig die nog geen ECA of pwo met verboden substanties hebben genomen.

Aan de andere kant...lekker belangrijk..maar zou mezelf hier ook nooit true naturel noemen ofzo. Verder log ik hier gewoon alles eerlijk en dat kun je niet van iedereen hier zeggen op het forum..:o

Ongelofelijk. Dit is gewoon erger dan jouw clen-kuur.
:roflol:

In before een gram test is ook natty want het is lichaamseigen

Als je maar tevreden bent met jezelf en je plezier hebt in BB is het prima toch :thumb:

• #31.836
Vanwaar je drang naar het behouden van je 'fake-naty' status? Omdat je dan denkt dat je het gaat blijven doen voor de rest van je leven?

• #31.838
na 4 kuren ben je echt wel tevreden, of je spoort niet of je kuurt niet goed.

Terug
Naar boven