- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een 'Coolsje'...enlighten me...Nope wel goed anti catabool dus scheelt je wat verlies als je diep gaat cutten. Verder doe ik 1 "Coolsje" per jaar en bevalt me prima. Geen sides en een solide gain van 2-3 kilo per jaar.
Hoe dan..

Paardenmiddel gebruiken en jezelf nog natty noemen lol

Maandag ging het echt niet goed! Ik moest naar de super en heb daar met de zelfscan een appel gescanned en die direct opgegeten..![]()
Zo ver ik weet is het niet anti-catabool. Zowel? fijn..Clen wel anti catabool toch? of ben ik nu gek
Lees anders Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma even door. Cools geeft prima advies.

Dan blijft er nog iets van het niets gespaard..
Niet..@Skatermarvin : wanneer gaat de spuit er eindelijk in?![]()
Ga ik niet...
Jup..ik vind iemand pas niet meer natty wanneer er hormonen in gaan.Paardenmiddel gebruiken en jezelf nog natty noemen lol
Nope..want ik ken mezelf. Eenmaal aan de AAS blijf ik bezigAls het nu al clen is, is het een kwestie van wachtenIk vind clen trouwens zwaarder spul dan een goede verhouding van AAS voor een korte periode.

PreciesMarvin moet zichzelf wel natty vinden, anders heeft hij geen excuus meer waarom hij niet gained.
hij zit nu namelijk aan zijn natty max

Het halve forum is fake natty zoals ik hierboven al zei. Zijn maar weinig die nog geen ECA of pwo met verboden substanties hebben genomen.Astma
Clenbuterol en andere beta-2-agonisten (stoffen zoals salbutamol en terbutaline) brengen een hele reeks effecten in je lichaam op gang. Voor medische doeleinden is het effect op je luchtwegen wel het voornaamste: de luchtwegen worden ruimer als beta-2-sleutels passende sloten vinden. Daarom worden beta-2-agonisten gebruikt door astmapatiënten. Bij een astma-aanval wordt, meestal door middel van een inhaler, een kleine hoeveelheid beta-2-agonisten ingenomen waardoor de luchtwegen ruimer worden en de patiënt beter kan ademen.
f**k dan ben ik dus ook geen natty meer![]()

Ongelofelijk. Dit is gewoon erger dan jouw clen-kuur.

Zo rederneren een hoop kuurgasten toch? Zeggen maten van mij ook...In before een gram test is ook natty want het is lichaamseigen

Ach...het plezier is soms wel weg als je niet echt gains maakt. Maar ik hou van de pomp...dus dan gaan we daar maar voorAls je maar tevreden bent met jezelf en je plezier hebt in BB is het prima toch![]()

Yes. Ken mezelf langer dan vandaag. Ook na 4 kuren ben ik niet tevreden..Vanwaar je drang naar het behouden van je 'fake-naty' status? Omdat je dan denkt dat je het gaat blijven doen voor de rest van je leven?
Vanwaar je drang naar het behouden van je 'fake-naty' status? Omdat je dan denkt dat je het gaat blijven doen voor de rest van je leven?