XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.861
Ik heb M&O verknald.
Ik heb nog 6 examens te gaan en mag 1tje herkansen.

En als m'n maag gaat grommen maakt die geluid en dan ben ik bang dat anderen dat horen (want het is genant asf). Als ik die beta blokker neem wordt je rustig en maak ik me niet zo druk om anderen. Maar ik wil t niet nemen want heeft slechte bijwerkingen enz.

Fml :hoody::hoody::hoody:.

En ik wist niet dat Zyzz zo zwaar was! Ik dacht dat hij rond jouw fysiek zat :o
Dan moet je de andere 5 niet verknallen maat! Doe je best!! Had het gewicht wat overdreven..blijkt iets van 95kg geweest te zijn...valt best mee voor iemand op tren..:o

Uhm, clenbuterol is een amine-hormoon, wat qua structuur veel op adrenaline lijkt en ook aan dezelfde receptoren bindt. Echter heeft het een veel drastischer effect dan adrenaline zelf, dus dat vind ik niet bepaald natty te noemen.
Maar maak ik er ook gains op? (retorische vraag)

• #31.863
Eigenkracht zei:
Clenbuterol is geen hormoon
Clenbuterol (met als chemische naam: 4-amino-α-[t-buthylaminomethyl]-3,5-dichlorobenzyl alcohol) is geen hormoon. Het is evenmin een chemische variant van een hormoon, zoals anabole steroïden van het hormoon testosteron zijn. Clenbuterol is de werkzame stof van bijvoorbeeld Spiropent®, Monores® of Broncoterol® (zie een uitgebreide lijst in de tabel). Deze stof werkt in op het autonome zenuwstelsel, dat alle automatische processen in het lichaam regelt. Het autonome zenuwstelstel zorgt er bijvoorbeeld voor dat je gaat hijgen als je inspanningen verricht, en je hartslag stijgt. Zulke dingen gaan automatisch, zonder dat je erbij hoeft na te denken.

• #31.864
Bodybuilden is cutten en bulken, AAS hebben invloed op beiden. Maar clen heeft invloed op cutten, dus op dat aspect ben je wel een 'cheater':D
IK zeg ook niet dat ik niet cheat. Maar mijn definitie van niet naturel is gewoonweg het gebruik van AAS. Wat andere daar van vinden boeit me eigenlijk weinig ;)

IK zeg ook niet dat ik niet cheat. Maar mijn definitie van niet naturel is gewoonweg het gebruik van AAS. Wat andere daar van vinden boeit me eigenlijk weinig ;)
Dat maak je uzelf wijs, dat is mijn mening ;) maar ik blijf sowieso respect hebben voor ieders mening, ieder zijn lichaam is hetzijne

Uhm, clenbuterol lijkt structureel veel op adrenaline, waardoor het aan dezelfde receptoren bindt. Dat is hetzelfde als de 'chemische verianten van testosteron', gezien die er structureel zo op lijken, waardoor zij ook aan dezelfde receptoren binden.
figure-37-01-02ab.jpg
512px-Clenbuterol.svg.png

Als je kijkt naar de structuur van clenbuterol (rechts) & adrenaline (epinephrine), dan zie je dat het veel weg heeft van een aminozuur (tyrosine). Adrenaline is dan ook geclassificeerd als een amine-hormoon, en gezien clenbuterol er structureel veel op lijkt, en ook aan dezelfde receptoren bindt, is dat volgens mij ook een amine-hormoon.

• #31.867
Dat maak je uzelf wijs, dat is mijn mening ;) maar ik blijf sowieso respect hebben voor ieders mening, ieder zijn lichaam is hetzijne
Het is gewoon een mening en niet iets wat ik mezelf voorhoud. Ik heb 0.0 spiermassa gewonnen door gebruik van ECA, Clenbuterol of PWO met DMAA..

Ik classificeer gewoon de spierversterkers als niet natty..en dat is mijn mening...kunnen we oeveloos over discuseren ;)
Uhm, clenbuterol lijkt structureel veel op adrenaline, waardoor het op dezelfde receptoren hecht. Dat is hetzelfde als de 'chemische verianten van testosteron', gezien die er structureel zo op lijken, waardoor zij ook aan dezelfde receptoren hechten.

figure-37-01-02ab.jpg

Als je kijkt naar de structuur van clenbuterol (rechts) & adrenaline (epinephrine), dan zie je dat het veel weg heeft van een aminozuur (tyrosine). Adrenaline is dan ook geclassificeerd als een amine-hormoon, en gezien clenbuterol er structureel veel op lijkt, en ook aan dezelfde receptor bindt, is dat volgens mij ook een amine-hormoon.
Zie hieronder...het is een benzyl alcohol..
Eigenkracht zei:
Clenbuterol is geen hormoon
Clenbuterol (met als chemische naam: 4-amino-α-[t-buthylaminomethyl]-3,5-dichlorobenzyl alcohol) is geen hormoon. Het is evenmin een chemische variant van een hormoon, zoals anabole steroïden van het hormoon testosteron zijn. Clenbuterol is de werkzame stof van bijvoorbeeld Spiropent®, Monores® of Broncoterol® (zie een uitgebreide lijst in de tabel). Deze stof werkt in op het autonome zenuwstelsel, dat alle automatische processen in het lichaam regelt. Het autonome zenuwstelstel zorgt er bijvoorbeeld voor dat je gaat hijgen als je inspanningen verricht, en je hartslag stijgt. Zulke dingen gaan automatisch, zonder dat je erbij hoeft na te denken.

geen amfetamine nemen dus als natty! dan ben je geen natty meer

Uhm, clenbuterol lijkt structureel veel op adrenaline, waardoor het aan dezelfde receptoren bindt. Dat is hetzelfde als de 'chemische verianten van testosteron', gezien die er structureel zo op lijken, waardoor zij ook aan dezelfde receptoren binden.
figure-37-01-02ab.jpg

Als je kijkt naar de structuur van clenbuterol (rechts) & adrenaline (epinephrine), dan zie je dat het veel weg heeft van een aminozuur (tyrosine). Adrenaline is dan ook geclassificeerd als een amine-hormoon, en gezien clenbuterol er structureel veel op lijkt, en ook aan dezelfde receptoren bindt, is dat volgens mij ook een amine-hormoon.
Hoe the fck weet jij zoveel

Het is gewoon een mening en niet iets wat ik mezelf voorhoud. Ik heb 0.0 spiermassa gewonnen door gebruik van ECA, Clenbuterol of PWO met DMAA..

Ik classificeer gewoon de spierversterkers als niet natty..en dat is mijn mening...kunnen we oeveloos over discuseren ;)

Zie hieronder...het is een benzyl alcohol..
Een benzyl alcohol is niets, je kijkt naar het verkeerde onderdeel. Als je in de structuurformule kijkt zie je ook 2 x 'amino' staan: "4-amino-α-[t-buthylaminomethyl]-3,5-dichlorobenzyl alcohol".

Hieronder de chemische naam van adrenaline:
1,2-Benzenediol, 4-[(1R)-1-hydroxy-2-(methylamino)ethyl]-, or (-)-3,4-Dihydroxy-α-[2(methylamino)ethyl]benzyl alcohol
Hier eindigt het ook met benzylalcohol. Benzylalcohol is alleen de benaming van de benzeenring met daaraan de OH-groep (alcohol). Hieronder benzyl alcohol, dit is dus enkel een onderdeel van het molecuul zelf.
640px-Benzyl-alcohol-2D-skeletal.png

Erg veel zelfstudie, en daarnaast studeer ik ook biologie.

Een benzyl alcohol is niets, je kijkt naar het verkeerde onderdeel. Als je in de structuurformule kijkt zie je ook 2 x 'amino' staan: "4-amino-α-[t-buthylaminomethyl]-3,5-dichlorobenzyl alcohol".

Hier eindigt het ook met benzylalcohol. Benzylalcohol is alleen de benaming van de benzeenring met daaraan de OH groep. Hieronder benzyl alcohol, dit is dus enkel een onderdeel van het molecuul zelf.

Nice, vindt je het erg als ik privé wat aan je mag vragen over biologie en scheikunde :D? Heb d'r nog examens over :D

Nice, vindt je het erg als ik privé wat aan je mag vragen over biologie en scheikunde :D? Heb d'r nog examens over :D
Nee hoor, laat ik nou toevallig lerarenopleiding biologie doen;). Ik ga zo wel trainen, dus zal wat later zijn. PM me maar, dan kijk ik er later wel naar. Laten we het hier nu verder op hormonen en oneerlijkheid houden:D

• #31.875

Hier eindigt het ook met benzylalcohol. Benzylalcohol is alleen de benaming van de benzeenring met daaraan de OH-groep (alcohol). Hieronder benzyl alcohol, dit is dus enkel een onderdeel van het molecuul zelf.

Ik heb scheikunde gestudeerd...de benzyl alcohol is belangrijker dan de amino groep. Anders heette het blabla-amine

In jip&janneke

Laatst bewerkt:
Ik heb scheikunde gestudeerd...de benzyl alcohol is belangrijker dan de amino groep. Anders heette het blabla-amine

In jip&janneke
Klopt, dat kwam omdat de OH binding een sterkere binding is dan een NH binding, toch? Wat alcohol belangrijker dan amino's maakt.

In jip&janneke
Hoe verklaar je dan de chemische naam van adrenaline? Dat is namelijk een amine-hormoon, en dan een catecholamine. Die eindigt ook op benzylalcohol.

Ik heb een keer body & fit Creatine geprobeerd...

Ben ik nu geen natty meer? :eek:

Terug
Naar boven