- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
na 4 kuren ben je echt wel tevreden, of je spoort niet of je kuurt niet goed.
En daarna forever natty trainenzondergainen, alleen maar voor de pomp?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
na 4 kuren ben je echt wel tevreden, of je spoort niet of je kuurt niet goed.
Als je flink heb gegained en je het natty niet kan behouden, tja.... dan moet je elk jaar toch weer aan de slag![]()
Als je flink heb gegained en je het natty niet kan behouden, tja.... dan moet je elk jaar toch weer aan de slag![]()
Er zit nog wel iets tussen marvins fysiek en phil heath in, ongeveer 60kg.Alsjeblieft Marvin doe het niet!
Ik snap dat je meer wilt dan je nu bent, maar waarom zou je een Phil Heath of een Kai Greene willen worden. Dat is toch super lelijk? Is dat wat je wou toen je aan fitness begon?
Wss doet mijn mening je helemaal niets, maar toch.
Hoeft niet, een Zyzz nam ook best veel en vgm is Marvin nog groter dan hem365 per jaar on lijkt me nu ook weer niet gezonden verder moet je er wel heeeeel veeel, lees heeeeel veel, instoppen als je een Kai Greene wilt worden
![]()
True, heb m'n examen ook al verprutst

serieus? how did that go wrong?
Omdat ik een god***domme megool ben en nu 6 jaar vwo naar de t*ring help. Mijn maag vindt het heel leuk om lekker te grommen als ik examen maak. Daardoor heb ik de helft niet gemaakt.

Ik zou uitkijken dat je geen kai greene of phil heath gaat worden. Is toch super lelijk?Omdat ik een god***domme megool ben en nu 6 jaar vwo naar de t*ring help. Mijn maag vindt het heel leuk om lekker te grommen als ik examen maak. Daardoor heb ik de helft niet gemaakt.
Nu heb ik van de dokter zo'n beta blokker (propanolol) gekregen om wat rustiger te worden, maar ik wil dit echt echt niet innemen.
Gvd wat moet ik nu![]()
Is niet grappigIk zou uitkijken dat je geen kai greene of phil heath gaat worden. Is toch super lelijk?

Eerst even rustig ademhalen.

Dat eerste...na 4 kuren ben je echt wel tevreden, of je spoort niet of je kuurt niet goed.

Zo werkt het niet hè! Als je kuurt of hebt gekuurd moet je extra hard trainen...En daarna forever natty trainenzondergainen, alleen maar voor de pomp?
En zo blijf je dus bezig...daar wil ik niet aan beginnen. Verder schijnt 'natty' trainen echt geen reet meer aan te zijn als je enhanced hebt getraind..Als je flink heb gegained en je het natty niet kan behouden, tja.... dan moet je elk jaar toch weer aan de slag![]()
Is het ook...gewoon blasten-cruisen..
Ik wil er graag sexy uit zien in mijn nakie...en er dus niet uitzien als welke Mr Olympia dan ook..Alsjeblieft Marvin doe het niet!
Ik snap dat je meer wilt dan je nu bent, maar waarom zou je een Phil Heath of een Kai Greene willen worden. Dat is toch super lelijk? Is dat wat je wou toen je aan fitness begon?
Wss doet mijn mening je helemaal niets, maar toch.

Precies...welke SARM's pak je na deze...of ga je voor het echte werk..

Kleine 60kg...wat is dat nou?Er zit nog wel iets tussen marvins fysiek en phil heath in, ongeveer 60kg.
Al stop je werkelijk al het beschikbare in mijn donder...ik heb de genen niet om er uberhaupt bij in de buurt te komen..365 per jaar on lijkt me nu ook weer niet gezonden verder moet je er wel heeeeel veeel, lees heeeeel veel, instoppen als je een Kai Greene wilt worden
![]()
Ik ben best trots op wat ik natty bereikt heb (in b4: niet veel), maar Zyz was wel even wat groter..Hoeft niet, een Zyzz nam ook best veel en vgm is Marvin nog groter dan hem
Nou nou...het is nog niet eens vrijdag en de rellen beginnen al..

Huh..wat dan kerel?
Hue hue...
..
Het allerhoogste...
Huh...ik snap het hele verband niet met een grommende maag, beta blockers en verneukte examens..Omdat ik een god***domme megool ben en nu 6 jaar vwo naar de t*ring help. Mijn maag vindt het heel leuk om lekker te grommen als ik examen maak. Daardoor heb ik de helft niet gemaakt.
Nu heb ik van de dokter zo'n beta blokker (propanolol) gekregen om wat rustiger te worden, maar ik wil dit echt echt niet innemen.
Gvd wat moet ik nu![]()
Is het ook IMO..dus hoop niet zo te wordenIk zou uitkijken dat je geen kai greene of phil heath gaat worden. Is toch super lelijk?

nee

Waarschijnlijk wel toch...of heb je er al meer verknald @Carrotpower ?Eerst even rustig ademhalen.
Kun je nog voor een herexamen?

.
Uhm, clenbuterol is een amine-hormoon, wat qua structuur veel op adrenaline lijkt en ook aan dezelfde receptoren bindt. Echter heeft het een veel drastischer effect dan adrenaline zelf, dus dat vind ik niet bepaald natty te noemen.Jup..ik vind iemand pas niet meer natty wanneer er hormonen in gaan.