MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik heb M&O verknald.
Ik heb nog 6 examens te gaan en mag 1tje herkansen.

En als m'n maag gaat grommen maakt die geluid en dan ben ik bang dat anderen dat horen (want het is genant asf). Als ik die beta blokker neem wordt je rustig en maak ik me niet zo druk om anderen. Maar ik wil t niet nemen want heeft slechte bijwerkingen enz.
Wazdannou? Je gaat niks verprutsen he? Allereerst lekker belangrijk die maag, maar je kan altijd een banaan of een boterham bij de hand houden en opsmikkelen als je er last van krijgt.

Ik kan mij herinneren dat ik tijdens mijn examens m'n tafel vol had gebouwd met snacks (sultana's etc, lekker kraken met die verpakkingen hehe:D). Én de conciërge kwam 2 keer langs met koffie, thee en koek:coffee:

Wazdannou? Je gaat niks verprutsen he? Allereerst lekker belangrijk die maag, maar je kan altijd een banaan of een boterham bij de hand houden en opsmikkelen als je er last van krijgt.
Het is niet van honger maar van de druk dat anderen t horen. Zeg maar hij gromt anders Idk haha :lol:.

Ik kan mij herinneren dat ik tijdens mijn examens m'n tafel vol had gebouwd met snacks (sultana's etc, lekker kraken met die verpakkingen hehe:D). Én de conciërge kwam 2 keer langs met koffie, thee en koek:coffee:
Dat is nog eens lekker examen maken :eyes:. Ik wou dat t bij ons ook zo kon.

Hoe verklaar je dan de chemische naam van adrenaline? Dat is namelijk een amine-hormoon, en dan een catecholamine. Die eindigt ook op benzylalcohol.
De bioloog zal met name op de biologisch actieve groep focussen, de chemicus niet. Maar lekker belangrijk.... net zoiets al de discussie of een tomaat een groente is of een vrucht :D

De bioloog zal met name op de biologisch actieve groep focussen, de chemicus niet. Maar lekker belangrijk.... net zoiets al de discussie of een tomaat een groente is of een vrucht :D
Gaat mij om zijn ontkenningsgedrag, fake natty!!! :eek: Even laten zien dat wat hij neemt ook gewoon een hormoon is, gezien hij zelf zei: 'Ik vind iemand pas niet meer natty als hij hormonen gebruikt.'

Gaat mij om zijn ontkenningsgedrag, fake natty!!! :eek: Even laten zien dat wat hij neemt ook gewoon een hormoon is, gezien hij zelf zei: 'Ik vind iemand pas niet meer natty als hij hormonen gebruikt.'
O ja, hormonen kunnen ook kleine moleculen zijn. Denk maar aan NO of etheen (bij planten) maar adrenaline en analogen zeker ook.

O ja, hormonen kunnen ook kleine moleculen zijn. Denk maar aan NO of etheen (bij planten) maar adrenaline en analogen zeker ook.
Yup, moet meneer-zeuren-over-enhanced wel even op zijn plek zetten als fake natty:D

net zoiets al de discussie of een tomaat een groente is of een vrucht
Oh en een tomaat is overigens een vrucht. Plantkundig gezien is een tomaat een vrucht, gezien tomaten enkel uit vruchtbeginsels groeien. Hierdoor is het dus eigenlijk een fruit, alhoewel fruit geen plantkundige term is, worden daar wel vruchten mee bedoeld die enkel uit vruchtbeginsels groeien:D

Is dit carrotpower examen log?

Maar clen is een middel dat voor voordelen zorgt;)
Het zal niet toegestaan zijn bij atletiekwedstrijden ongetwijfeld. Maar dat is hier niet zo relevant.
Wat doet het actieve bestanddeel in nootmuskaat trouwens, meneer het natty geweten? :D

Als je mensen die steroiden gebruiken niet natty noemt dan ja.

De pil is alleen niet androgeen of anabool.

Is marvin aan de pil gegaan dan?
Was oestrogeen ook niet anabool? Maar goed, stukken minder dan testosteron natuurlijk.
Dat laatste niet volgens mij :roflol:

Het zal niet toegestaan zijn bij atletiekwedstrijden ongetwijfeld. Maar dat is hier niet zo relevant.
Wat doet het actieve bestanddeel in nootmuskaat trouwens, meneer het natty geweten? :D
Je kunt er flink van hallucineren en in een delirium komen op een hoog genoege dosering. Het is vaak wel geen fijne high, en kan een goede 2 dagen aanhouden:o. Het actieve bestanddeel, myristicine, is meer natty dan Marvin. Een heel zakje hele noten van de AH eten als je even 2 dagen high wilt zijn:D. Op de een of andere manier zijn er wel non-responders, waarbij ik 2 dagen high was voelde mijn vriend niets.

Nieuwsgierigheid....
Geldt dat ook voor vrouwen dat te weinig oestrogeen negatief is voor groei?
Yup, zowel in mannen als vrouwen. Weet niet meer exact op wat voor een manier oestrogeen anabool is, maar ik dacht dat het niet direct een anabole werking heeft.

Terug
Naar boven