Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Trainingen moeten afbreken ivm je werk is altijd minder, maar gelukkig was dat pas aan het einde. Ik zie dat je bonus-squats hebt gedaan, extra apenkopje verdiend hoor! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.483
Niet misselijk die OHP Marvin. :)
Thanks! Daar zit zeker nog meer in, want deze reps gaan nog goed gecontroleerd!

Finally, nu krijg je 5 sterren :D.
Yeah!!:woot:
Haha, even mee afsluiten..train gelukkig woensdag pas weer benen..
Lekker zeg! Ik vind die OHP's best indrukwekkend, haha! :D

5 reeten voor de squats trouwens.
Merci:cheer:

MMC snap ik wel maar wat is TUT?
Zie hieronder @darude0306 ...:rolleyes:
:roflol:
Dit dus.. ;) Thanks:D
Trainingen moeten afbreken ivm je werk is altijd minder, maar gelukkig was dat pas aan het einde. Ik zie dat je bonus-squats hebt gedaan, extra apenkopje verdiend hoor! :D
Precies!:woot:

• #32.485
De planning voor vandaag...rust!!!

Voeding, dinsdag 08-08-2017:
6:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (Myprotein)
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~850kcals)

~1740kcals, E/K/V = 190g (43%) / 105g (25%) / 60g (32%)

• #32.486
About yesterday!

• #32.488
  • #32.490
  • #32.491
Thanks iedereen overigens voor het stemmen! Doordat het forum wat debiels* heeft gedaan met de score ben ik vierde geworden. Ik stond tot gisteravond 23:45 nog netjes derde..:sad:

Iedere deelnemer had ook elkaar beoordeeld. In mijn ogen gewoon objectief (tenminste, in mijn geval). Ze hebben er uiteindelijk voor gekozen om iedere deelnemer elkaar 5 sterren te laten geven. Dit paktte helaas voor mij negatief uit. Dan wordt er even ~200euro aan cadeau bonnen, een elite membership en supplementen boek door je neus geboord..:sad:
yes..I'm butthurt!:mad:

Tja, wat is zelf maken?

Losse noodles kopen en een andere woksaus kiezen? Of bereid je de sausjes volledig zelf?

Ik maak meestal geen saus, maar gebruik veel kruiden. Knoflook, masala, (cayenne) peper, gember. Met een beetje water en olijfolie, krijg je dan vanzelf een sausje ;) Ik eet niet zo vaak noodles, maar gebruik meestal volkoren spaghetti. Soms rijstnoedels...

AHI_434d50323536353836_1_LowRes_JPG.jpg

Ik vind het ook echt krom hoor, wie is uberhaubt die icter die dat even alleen bepaald?

• #32.494
Thanks iedereen overigens voor het stemmen! Doordat het forum wat debiels* heeft gedaan met de score ben ik vierde geworden. Ik stond tot gisteravond 23:45 nog netjes derde..:sad:

Iedere deelnemer had ook elkaar beoordeeld. In mijn ogen gewoon objectief (tenminste, in mijn geval). Ze hebben er uiteindelijk voor gekozen om iedere deelnemer elkaar 5 sterren te laten geven. Dit paktte helaas voor mij negatief uit. Dan wordt er even ~200euro aan cadeau bonnen, een elite membership en supplementen boek door je neus geboord..:sad: Verder stond ook nergens iets in het regelement dat deelnemers niet mochten stemmen...

Ik vind het ook echt krom hoor, wie is uberhaubt die icter die dat even alleen bepaald?
@Sanca @RFFNCK ? Enlighten us/me?

Iedere deelnemer had ook elkaar beoordeeld. In mijn ogen gewoon objectief (tenminste, in mijn geval). Ze hebben er uiteindelijk voor gekozen om iedere deelnemer elkaar 5 sterren te laten geven. Dit paktte helaas voor mij negatief uit. Dan wordt er even ~200euro aan cadeau bonnen, een elite membership en supplementen boek door je neus geboord..:sad:

Pff...naadje! En naar mijn idee ook niet geheel eerlijk systeem...Butthurt begrijpelijk.

Raar idd, als iemand die meedeed nou echt iedereen 1 ster had gegeven had ik wel gesnapt dat ze het veranderd hebben maar aangezien het gewoon eerlijk gegaan is vind ik het maar apart om het ineens aan te passen

• #32.497
Pff...naadje! En naar mijn idee ook niet geheel eerlijk systeem...Butthurt begrijpelijk.

Raar idd, als iemand die meedeed nou echt iedereen 1 ster had gegeven had ik wel gesnapt dat ze het veranderd hebben maar aangezien het gewoon eerlijk gegaan is vind ik het maar apart om het ineens aan te passen
Tja, ik had ook van een random iemand een 1 gekregen, maar zelfs daarmee stond ik nog derde...

Voor Aersesan wogen die 9 keer 5 sterren gewoon zwaarder dan voor mij, dus het was zowieso niet eerlijk. Blijkbaar hadden sommige deelnemers mij meer (of juist minder) als favoriet staan..

Waar vind je de resultaten eigenlijk? wanneer ik naar het overzicht ga bij media zie ik bij jou n score van 79 en dat is het meeste :dunno:

die 79 is volgens mij het aantal stemmen, het gaat om de gemiddelde score die er staat als je op de foto zelf staat met je muis en dan komt marvin op 4,35 en de nummer 3 op 4,41

Thx!

Terug
Naar boven