- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Time Under Tension

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks! Daar zit zeker nog meer in, want deze reps gaan nog goed gecontroleerd!
Yeah!!

Haha, even mee afsluiten..train gelukkig woensdag pas weer benen..
MerciLekker zeg! Ik vind die OHP's best indrukwekkend, haha!
5 reeten voor de squats trouwens.

Zie hieronder @darude0306 ...

Dit dus..
Thanks
Precies!Trainingen moeten afbreken ivm je werk is altijd minder, maar gelukkig was dat pas aan het einde. Ik zie dat je bonus-squats hebt gedaan, extra apenkopje verdiend hoor!![]()

Hele verpakking voor jezelf? 
Je moet ook gewoon pakjes checken en eventueel hoeveelheden aanpassen naar het aantal personen..Dit schijnt meer calorieën te zijn, dan de meeste mensen denken hè? Rond de 800 ofzo? Is wel heul lekkerHele verpakking voor jezelf?
![]()
Maar als je het recept volgens de verpakking volgt qua hoeveelheden valt het goed mee..~650kcals.Je moet ook gewoon pakjes checken en eventueel hoeveelheden aanpassen naar het aantal personen..Maar als je het recept volgens de verpakking volgt qua hoeveelheden valt het goed mee..~650kcals.
Basisrecept: MAGGI Roerbaknoedels Kip Kerrie met groente | Maggi

Tja, wat is zelf maken?Dat valt nog wel mee inderdaad. 't Is wel makkelijk hoor, maar dan maak ik het toch liever zelf...![]()

Tja, wat is zelf maken?
Losse noodles kopen en een andere woksaus kiezen? Of bereid je de sausjes volledig zelf?
Ik eet niet zo vaak noodles, maar gebruik meestal volkoren spaghetti. Soms rijstnoedels...

Verder stond ook nergens iets in het regelement dat deelnemers niet mochten stemmen...

@Sanca @RFFNCK ? Enlighten us/me?Ik vind het ook echt krom hoor, wie is uberhaubt die icter die dat even alleen bepaald?
Thanks iedereen overigens voor het stemmen! Doordat het forum wat debiels* heeft gedaan met de score ben ik vierde geworden. Ik stond tot gisteravond 23:45 nog netjes derde..
Iedere deelnemer had ook elkaar beoordeeld. In mijn ogen gewoon objectief (tenminste, in mijn geval). Ze hebben er uiteindelijk voor gekozen om iedere deelnemer elkaar 5 sterren te laten geven. Dit paktte helaas voor mij negatief uit. Dan wordt er even ~200euro aan cadeau bonnen, een elite membership en supplementen boek door je neus geboord..
yes..I'm butthurt!
Pff...naadje! En naar mijn idee ook niet geheel eerlijk systeem...Butthurt begrijpelijk.
Tja, ik had ook van een random iemand een 1 gekregen, maar zelfs daarmee stond ik nog derde...Raar idd, als iemand die meedeed nou echt iedereen 1 ster had gegeven had ik wel gesnapt dat ze het veranderd hebben maar aangezien het gewoon eerlijk gegaan is vind ik het maar apart om het ineens aan te passen