- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja...en ook dat is typisch DBB..Wel jammer deze hele shitstorm. Sanca zei al dat het een beetje bij DBB hoort, maar toch .... jammer.
En ik snap ook dat zij er als goed bedoelende vrijwilligers van balen dat het misschien niet helemaal ideaal verlopen is, maar dat zij er boos op aangekeken worden door deze en gene.

Verstandig..Als ik de chick & hunk terug organiseer is het waarschijnlijk zonder prijzen zoals aanvankelijk, scheelt mezelf een hoop gedoe![]()

we hebben nu @Carrotpower toch?Klopt..als ik dat volgend jaar nu even voor de contest doe dan win ik waarschijnlijk omdat ik een keer WEL gains heb gemaaktAls Marvin nou eens een spuit erin ramt dan hoeven we deze discussie niet te houden.

Hoppa!!. Zelfs toen las ik hier mee, wat een tijden toch
. Jongens laat ons eens terugdenken aan alle mooie tijden hier van in de plaats te zagen over die contest volgend jaar ramt Marvin gewoon in elke spier in zijn lichaam een spuit en klaar

Omdat ik het verdient heb?Waarom bied niemand mij dit aan
Marvin komt al aan van een poepen een scheet zegt ie!
Ik niet dus kom maar op![]()

Synthetische olie ?Marina, heb jij wel eens een syntetische weightgainer geprobeerd? I.p.v. gewoon meer eten?
Hey!Ik weet niet eens waar het over gaat!
Gauw de aandacht van je gruwelijke fouten bij de contests proberen afleiden noem ik dit.

Dan kunnen ze die pot beter aan mij geven..al die medicijnen zijn nergens goed voorZijn helaas niet gluten en lactose vrij. Als ik een pot whey zou krijgen kan ik een kerutabs nemen... Maar bij gluten helpt niets
Maak zelf mijn gainer met boekweit en soya.

Dit..Natuurlijk is marvin wel benadeeld. Enige reden dat jij denkt dat het niet zo is is omdat je niet kan rekenen.
Niet dat het mij verder wat uitmaakt. Sterker nog, ik geniet juist van de rel.![]()

Die 3 dagen..

Ja had dat andere topic niet gezien.
Verder wil ik ook totaal niet iemand iets verwijten ofzo ik vind het al top dat jullie dit organiseren dus daarvoor ook petje af.

Tuurlijk verdien jij het!Omdat ik het verdient heb?
Dan kunnen ze die pot beter aan mij geven..al die medicijnen zijn nergens goed voor![]()

True, true.. Al denk ik dat we Pleister hierin niet serieus moeten nemenTuurlijk verdien jij het!
Maar ik toch ook wel een beetje?
Wil jij mijn allergieën lenen?
Kost klauwen met geld...
Dus vind ik dat ik T ook wel een beetje verdien... Toch?
Delen??![]()
Krijg je niks vergoed van de verzekering wat betreft gluten/lactose vrij..? Zo niet, dan zou ik dat eens uitzoeken, want een vriendin van mij heeft hetzelfde en heeft een jaarlijks budget voor dergelijke producten..
)
)
)
), 15 (prima
), 15 (TUT & MMC
)
), 15 (2 flink forced..
)
)
)
burn!!
)
)Van mij had ie best serieus mogen zijn.....True, true.. Al denk ik dat we Pleister hierin niet serieus moeten nemenKrijg je niks vergoed van de verzekering wat betreft gluten/lactose vrij..? Zo niet, dan zou ik dat eens uitzoeken, want een vriendin van mij heeft hetzelfde en heeft een jaarlijks budget voor dergelijke producten..

Thanks! Ben er weer tevreden mee..He, een traing
Mooi die beentjes een workout gegeven. Jammer van de onderrug weer![]()
Hmm, vreemd zeg! Alles is toch medisch vast gelegd?Van mij had ie best serieus mogen zijn.....
Ik heb het al uitgezocht en helaas wordt er niets vergoed
Daarom loopt T fors op met kosten ... Ook omdat ik zoveel moet eten.
Dus ik hou me altijd aanbevolen voor donaties
Lekkere training weer!!
Toch met je rug effe langs de fysio??
Mijn bekken/heup heeft de neiging scheef te gaan staan. Dat is nu weer het geval normaliter ging ik dan naae @DieNase maar die is volgens mijn gestopt in Dordrecht..misschien bij zijn collega aankloppen of op zoek naar een andere goede manueel hier in de omgeving..
Uitkijken met de onderrug Marv!
Zelf heb ik het lang genegeerd, maar daar wordt je niet beter van
Heb je ook wel eens last van stijve heupen?
Pastasaus uit pot ben ik niet gek op..maar die kun je zelf wel opleuken met een scheut rode wijn, verse tomaten, uien en wat knoflook![]()

Ehm..what about..no!ik dacht dat je nu gewoon elke training 10x10 ging toepassen![]()
Ehm..goede vraag..
Klinkt ook goed!!

"Marvin, jij wilt vast nog wel een schaaltje ijs" gevolgd door "Ach joh, Marvin...eet jij die bak nu maar even leeg"
)Komt niet voor in mijn woordenboek...ik heb namelijk zelden genoeg.."Nee, dankje. Ik heb genoeg' is erg moeilijk voor jou he?![]()

Restjes ?? Nooit van gehoord

Dat idee had ik al.... weinig kans op bedorven voedsel danKomt niet voor in mijn woordenboek...ik heb namelijk zelden genoeg..
We hebben bij mij thuis ook nooit restjes![]()

Goed zo, als er geen gluten in zit moet je alles maar opeten wat je zietRestjes ?? Nooit van gehoord
Nope... Hier kennen we ook geen restjes![]()

Volgens mij praten jullie langs elkaar... ik denk dat Marvin links-rechts scheef bedoelt, toch?Laat ik het zo stellen: Is het een soort Anterior Pelvic Tilt, of is daar geen sprake van?
En geen lactose... En geen pinda resten...Goed zo, als er geen gluten in zit moet je alles maar opeten wat je ziet![]()