AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

blijf het toch een kunst vinden hoe je zonder schaamte nu je vol vreet en dan doordeweeks alles compenseerd! Ik zou zondag avond een huilend dikkertje zijn en van verdriet nog meer eten.. best knap elke maandag de knop naar clean weer om.

blijf het toch een kunst vinden hoe je zonder schaamte nu je vol vreet en dan doordeweeks alles compenseerd! Ik zou zondag avond een huilend dikkertje zijn en van verdriet nog meer eten.. best knap elke maandag de knop naar clean weer om.
Mee eens, ik vind het eigenlijk nog knapper dan elke dag clean eten zonder cheats hihg/low dagen. In je ritme blijven is gemakkelijker (althans, vind ik), dan al die pieken en dalen en gecompenseer.

Beter dan het verneuken van je lichaam met het op ze plek krijgen van die stang lijkt me? (Lijkt me zwaar klote elke keer die stang over je buik rollen, of is het makkelijker dan ik me voorbeeld?)

Dat over je buik rollen is nog niet zo erg...Maar die bar die elke keer achter je lul blijft hangen, lijkt me zo naar :hahaha:

De eindstand:
  • 2 deugnietjes (koekjes)
  • 1 shotje B52
  • 2 glazen B52
  • 6 mini frikadellen met mayo
  • bakje kreukelfriet met mayo
  • 4 mini candy bars
  • zooitje snoepjes

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(heerlijke workout! morgen UB!)

Ik zou toch bijna ook gaan Marvinnen:thumbup::thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.992
Vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel, omdat je zoveel marvint schiet je bloedsuikerspiegel van skyhigh naar beneden tot diep in Afrika. :D
:woot:

Haha..ik voel me nu ook een dikz*k hoor..toch weerhoud het me er niet van om in het weekend te snaaien en vreten..

Woog vrijdag 81.5kg en vanmorgen 84.2..:roflol:

Met een beetje Marvinnen weeg ik vrijdag weer 81.5kg:marvin:

..en dan ga ik vrijdag uit eten bij de Griek en heb ik zaterdag een verjaardag en festival en die week erna zal ik het nog maar niet over hebben...:o
Mee eens, ik vind het eigenlijk nog knapper dan elke dag clean eten zonder cheats hihg/low dagen. In je ritme blijven is gemakkelijker (althans, vind ik), dan al die pieken en dalen en gecompenseer.
Als ik geen vriendin zou hebben zou ik ook voor een autistisch clean eetschema gaan hoor..en dan de gains van mijn leven maken:roflol:
Dat over je buik rollen is nog niet zo erg...Maar die bar die elke keer achter je lul blijft hangen, lijkt me zo naar :hahaha:
Ook dit..:o
Jij word gewoon opgewonden als je een keer een dikke stang in je handen hebt. :D:D
*nohomo*
Alleen als het m’n eigen dikke stang is... :wanker:
...:o
Ik zou toch bijna ook gaan Marvinnen:thumbup::thumbup:
Bijna....
:roflol:
Dat is geen kind; maar volgens mij heeft zij net een paar kinderen opgegeten.
:roflol:
Hahahaha weet je dat ik precies t zelfde dacht toen ik die foto zag!

(Kind rechts op de foto heeft volgens mij wel honger)
Ik betwijfel het..hij heeft gister cheatday gehad en zit net als ik nu een beetje verdrietig naar zijn pens te kijken..:o

De BBQ gister viel een beetje tegen..er was voor iedereen slechts 1 hamburger, 1 kipsateetje, 1 biefstuk spiesje en een stukje sparerib gehaald..gelukkig waren er nog wat leftovers en heb ik nog een extra hamburger en spareribje op..verder mezelf tot mijn nek vol geduwd met pastasalade en veel teveel stokbrood, boreelnootjes en dat afgetopt met 2 glaasjes liqor43 en een B52..

Hoi voch belly:wave: (@84.2kg)

Dus...te weinig van dit...

20914222_1661991227207852_4828250458326579406_n.jpg

en teveel van dit... (gelukkig wel salades met noten, gerookte kip en bacon)

20882398_1661991307207844_3078979691545177772_n.jpg

Van die mensen die vlees te kort hebben maar wel 6 bakken salade neer zetten. Geef dan een bbq u vegan:fluit:

Oh en die briefjes onder elke salade zijn ook wel triggering.

• #32.994
Van die mensen die vlees te kort hebben maar wel 6 bakken salade neer zetten. Geef dan een bbq u vegan:fluit:

Oh en die briefjes onder elke salade zijn ook wel triggering.
Er waren blijkbaar wat mensen met noten allergie en 1 moslim.. ;)

Ik zou het zelf niet zo regelen. 1 pluspunt wel..en dat was de kwaliteit van het vlees! Ze hadden het bij de slager gehaald...dat zou ik dan weer niet doen voor pak ehm beet 20 man ;).

Echter...mijn kipsate is in mijn familie en vriendengroep een begrip..en ja ik zorg altijd dat daar ruim voldoende van is..:rolleyes:

Er waren blijkbaar wat mensen met noten allergie en 1 moslim.. ;)

Ik zou het zelf niet zo regelen. 1 pluspunt wel..en dat was de kwaliteit van het vlees! Ze hadden het bij de slager gehaald...dat zou ik dan weer niet doen voor pak ehm beet 20 man ;).

Echter...mijn kipsate is in mijn familie en vriendengroep een begrip..en ja ik zorg altijd dat daar ruim voldoende van is..:rolleyes:
pinda allergie, lactose en glutenintolerant... maar vleeeeessschhhhhh.... kan niet zonder :D :D
BBQ = vlees eten (vis mag ook! ) :eating:drool::eatmeat:

Hahahaha weet je dat ik precies t zelfde dacht toen ik die foto zag!

(Kind rechts op de foto heeft volgens mij wel honger)
Ik vind dat wel een dikke kleuter hoor. Volgens mij gaat ie zijn oma hard achterna :D
De BBQ gister viel een beetje tegen..er was voor iedereen slechts 1 hamburger, 1 kipsateetje, 1 biefstuk spiesje en een stukje sparerib gehaald..gelukkig waren er nog wat leftovers en heb ik nog een extra hamburger en spareribje op..verder mezelf tot mijn nek vol geduwd met pastasalade en veel teveel stokbrood, boreelnootjes en dat afgetopt met 2 glaasjes liqor43 en een B52..
Maar...was het gezellig? En droog, niet te vergeten? :P

• #32.997
pinda allergie, lactose en glutenintolerant... maar vleeeeessschhhhhh.... kan niet zonder :D :D
BBQ = vlees eten (vis mag ook! ) :eating:drool::eatmeat:
Precies...BBQ = vlees....veel vlees:o

Ik vind dat wel een dikke kleuter hoor. Volgens mij gaat ie zijn oma hard achterna :D

Maar...was het gezellig? En droog, niet te vergeten? :P
Het was zeker gezellig! En er stond een party tent, dus ook droog. Want er zijn toch wel wat buitjes gevallen!

Zometeen naar de gym voor een UB workout!:woot:

Maar eerst de 'geplande voeding' voor vandaag!

Voeding zondag 20-08-2017:
7:00 2 koppen koffie:meal:
8:00 2 koppen koffie:coffeepc:
10:00 Bruin broodje + 110g rosbief + ei + 2 koppen koffie + multivit & vit D
Pre-workout: 5g 1M.R + 5g BCAA (myprotein)
Post-workout: 30g whey (Quality supplements)
13:00 70g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen
15:00 165g kipfilet
15:30 Stuk taart (verjaardag)
17:30 Afhaalwok:heart: (~750kcals)
18:00-20:00 Poolen & nacho's:meal: (~400kcals?)

~2700kcals, E/K/V: 195g (29%) / 260g (39%) / 95g (32%)

Laatst bewerkt:
Eitjes en rosbeef... goeie proteine injectie aan het begin van de zondag :eating:

• #32.999
Eitjes en rosbeef... goeie proteine injectie aan het begin van de zondag :eating:
Zo is het!:woot:

De training van vanmorgen! Eens beginnen met seated OHP's ipv de incline bench..

UB:
Seated OHP:
20kg: 10
35kg: 10
45kg: 6
55kg: 12 (top MMC:fire:)
60kg: 8 (nog iets over..), 8, 6 (setje erbij?:thumbs:)

Incline benchpress:
45kg: 10
55kg: 8
65kg: 6
75kg: 3 (voelt zwaar!)
80kg: 3 (pff), 3, 3, 3 (pittig!), 3, 3 (zwaar zat:fire::fire:)

Pulldown (front):
40kg: 12 (warmup)
61kg: 12 (t*ring!), 12 (2f.), 10 (2f.)
Dropset: 68kg-->54kg-->40kg: 6, 8, 15 (pumped:fire:)

Cable fly's (standing. high puley):
10kg: 20
12.5kg: 15, 15, 15 (alles met TUT & MMC:fire: pomp!)

Single arm cable row:
24.5kg: 8
31.5kg: 8 (sqeez!:fire:), 8 (1f.), 8 (1f.:fire:)

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8
15kg: 15 (top MMC:fire:), 15 (1f.)
17.5kg: 12 (vuisten tegen elkaar..)

Alternate dumbel curl:
8kg: 12
12kg: 12 (open grip..), 12 (MMC:fire:), 10+10hammer (prima pomp zo!:fire:)

Incline pushups (tricep focus):
Bw: 15, 12, 12, 10, 3 (steekje in linker elleboog..)

Dumbel frontraise (chest focus):
7kg: 15
9kg: 12

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(lekker, lekker!)

''15:30 Stuk taart (verjaardag)''

''Dumbel frontraise (chest focus):''

1a931975852083dd64bf4b660ab4775f.jpg