Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.024
Succes met je nieuwe schema, en calf raises.... laat die bitches maar eens groeien :D
Precies! I commend the fuckers to grow!!
Ho, ho.. Het is nog geen vrijdag!

OT:
Ik begrijp je nu 4x per week push/pull gaat doen?
Yes..that's correct..

Quads + Push
Hams + Pull
Repeat
Helaas, ik denk dat Marvin ecto-calves 4 life heeft...

:trollface:
I know..wrijf het er maar in!

Hoe is het met jou kuiten eigenlijk?

:mad:

Ik doe mijn best om ze te laten groeien..overgewicht schijnt te helpen..:trollface:

Vet + Calves = Valves ???

Het is bij jullie iedere week wel raak met gebak en dan ook niet zon simpel gebakje:p. Ben blij dat als het hier gebak is om een reden dat het dan zo'n goedkope hema zooi is zodat je makkelijk nee kunt zeggen haha

• #33.027
:roflol:

Het is bij jullie iedere week wel raak met gebak en dan ook niet zon simpel gebakje:p. Ben blij dat als het hier gebak is om een reden dat het dan zo'n goedkope hema zooi is zodat je makkelijk nee kunt zeggen haha
Multivlaai of koeken is inderdaad nog makkelijk nee zeggen..doe ik ook niet altijd natuurlijk. Maar deze zijn van een banketbakker en o zo lekker...en dan zeg ik geen nee:marvin:

Calve for dem calves :)

• #33.030
Pindakaas:heart:

I know your pain, mijn armen waren steeds +-45 cm met een piek van 47cm, terwijl mijn fucking calves 42-43 cm op hun maximum waren.

Skinny fuckers :(
Waardeloos! Hoe lang was je ook alweer?

Onder het mom van...ik win ook nooit wat!? :trollface: (proteinmars en snickers:woot:)

20915231_1664408570299451_9080104098768674056_n.jpg

1m74, 90-91 kg was mijn zwaarste gewicht met acceptabel VP (+- 10%).

Dat is een best fysiek dan:heart:

Knap dat je dat natty hebt gehaald..:trollface:

Bwah, ik was nooit tevreden hoor. Het was ook moeilijk om die 10-11% vast te houden, ging snel de hoogte in.

Verder, zoals de meeste onder ons, zag ik vooral de 'mankementen' aan mijn lichaam (borstspieren niet 100% gelijk, benen te skinny, ...).

Idd 100% naturel, zo hoort het!!! :cool:

• #33.034
Bwah, ik was nooit tevreden hoor. Het was ook moeilijk om die 10-11% vast te houden, ging snel de hoogte in.

Verder, zoals de meeste onder ons, zag ik vooral de 'mankementen' aan mijn lichaam (borstspieren niet 100% gelijk, benen te skinny, ...).

Idd 100% naturel, zo hoort het!!! :cool:
Ondankbare kutsport is het..nooit tevreden!:sad:

Haha nice! hoeveel repen heb je gewonnen? ze durven daar wel echt de hoofdprijs te vragen met hun €3,- per reep.. Ik heb de Mars een keer op en die was goed bevallen maar te dure repen als je ziet wat je er anders voor kunt kopen

• #33.037
:aai: doen ze weer niet lief tegen je Marvin?

Mmmm... nu heb ik ook een excuus om naar Jamin te gaan (en verjaardag)
:woot:

Haha nice! hoeveel repen heb je gewonnen? ze durven daar wel echt de hoofdprijs te vragen met hun €3,- per reep.. Ik heb de Mars een keer op en die was goed bevallen maar te dure repen als je ziet wat je er anders voor kunt kopen
Ik geloof maar twee. 1 snicker en een mars. Ik zie dat ze 3 euro zijn inderdaad..dan moet de nood voor eiwitten wel erg hoog zijn:o

Ja bij xxl waren ze laatst volgens mij nog €29,- voor 18 repen, dus beetje overdreven om er dan zoveel voor te gaan betalen:emo:

• #33.039
Ja bij xxl waren ze laatst volgens mij nog €29,- voor 18 repen, dus beetje overdreven om er dan zoveel voor te gaan betalen:emo:
Ik ben wel blij dat ik ze op deze manier eerst een keer kan proeven voordat ik een hele doos bestel ;)

Ze zijn wel erg lekker hoor! Dat is een doosje best waard zo nu en dan. Ben niet zo van de eiwitrepen, maar af en toe zo'n mars erbij, zeker in de cut, is een lekkere afwisseling.

Terug
Naar boven