- Waardering
- 1.157
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 8%
Voedt (pun intended) Marvin de kleine zo op dat die echt een ziek bodybuild fysiek krijgt als kind of wordt het een klein dikkertje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

niet op de planning..
klein dikkertje waarschijnlijk..Voedt (pun intended) Marvin de kleine zo op dat die echt een ziek bodybuild fysiek krijgt als kind of wordt het een klein dikkertje![]()

Speciale afdeling op de trouwerij voor dbbers neem ik aan?

Thanks...mogelijk! All you can eat taartOhh gefeliciteerd!Ben benieuwd hoeveel eten en taart op je huwelijk beschikbaar zal zijn.

Merci!
Nog niet echt gepland. September volgend jaar zou mooi zijn, maar als dat niet lukt..tillen we het naar 2019 denk..Officieel aan de kettingnee zonder gekheid gefeliciteerd gozer! Al datum op het oog of daar nog niet mee bezig geweest?
Speciale afdeling op de trouwerij voor dbbers neem ik aan?

Precies...net als gister

Dank je! Dat snoep buffet is serieus al eens voorbij gekomen als ideeGefeliciteeeeeerd!!
Komt er ook een snoepbuffet op de bruiloft? M'n juf van toen ik groep acht zat had dat ook op haar bruiloft, dat was echt goud![]()

Ik heb altijd gedacht dat zij jou zou vragen.....
Maar zo kan het ook. Proficiat Marv!
Als je bij ons thuis soms de rolverdeling ziet had dat misschien wel zo moeten zijn..

)
+2cm t.o.v vorige week)
Het gaat wel wat knaken kosten denk..beetje tussen de friettent en all out in..wordt het echt een all out huwelijk feest met alles erop en eraan of een tentje met wat friet en fris?

Ging best goed op een shake, pre-workout en een grapefruit..
), 12, 12 (voeten iets dichter bij..), 12 (iets minder diep, close stance
)
)
)
), 12 (beetje zeuren linker schouder..
), 12 (niet verzwaren ivm MMC)
)
)Verdomme! Had ik toch een stuk appeltaart bij ontbijt moeten pakken..

Verdomme! Had ik toch een stuk appeltaart bij ontbijt moeten pakken..![]()
True true........tja........ je had het moeten weten! Had je van mij wat kunnen leren, maar nee hoor......lekker eigenwijs zijn........
Haha..opa Marvin is ook al een jaartje ouder..en heb twee dagen achter elkaar wat te diep in het glaasje gekeken. Verder ook dingen gedronken die ik nooit drink (champagne/prosecco)..misschien dat de sulfiet daarin we wat meer hangover maakte. Verder gingen de hacksquats prima en voelde de benches wel goed...er zaten alleen niet meer reps in de tank.Nou, nou. Die alcohol doet jou minder goed dan mij lijkt het!. Daar moet volgende training toch meer inzitten.
Haha..opa Marvin is ook al een jaartje ouder..en heb twee dagen achter elkaar wat te diep in het glaasje gekeken. Verder ook dingen gedronken die ik nooit drink (champagne/prosecco)..misschien dat de sulfiet daarin we wat meer hangover maakte. Verder gingen de hacksquats prima en voelde de benches wel goed...er zaten alleen niet meer reps in de tank.
. Verder maar wel gewoon lekker rustig aan en dan morgen maar weer trainen. B52 = levenJullie hebben er in ieder geval van genoten! Ik hoor vandaag van vrijwel iedereen dat ik onwijs fris overkom ondanks het gefeest. Verder maar wel gewoon lekker rustig aan en dan morgen maar weer trainen.
Ik kan mij goed voorstellen dat zulke drank een grotere impact heeft op herstel inderdaad! Alhoewel, dat mix spul wat je normaal vaak drinkt staat nou ook niet bepaald goed bekend, haha!
Optimale MMC en zo..