MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

1740 kCal minus 800 voor fietsen is 940.
Vanavond dus facking honger en frituur volgens mijn berekeningen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.202
1740 kCal minus 800 voor fietsen is 940.
Vanavond dus facking honger en frituur volgens mijn berekeningen. :D
Zeker niet de planning..ik vertrek 11 september naar Bali en wil niet rollend langs het zwembad...

het is wel vrijdag natuurlijk:o

Hier ook nog maar een keer; Gefelicitaart! :birthday:

Ik zie kipbuffet, snoepbuffet, taartbuffet, clenbuffet.... Dat wordt een hell of a party! :woot:

• #33.204
Hier ook nog maar een keer; Gefelicitaart! :birthday:

Ik zie kipbuffet, snoepbuffet, taartbuffet, clenbuffet.... Dat wordt een hell of a party! :woot:

Haha en wij zijn allemaal uitgenodigd! Alleen moeten we wel onze mealprep mee nemen... Of gaan we allemaal een lekker dagje mavinnen? En de volgende dag strafcardio? :roflol:

• #33.211
Dwijlen met de kraan open met jou.

Het is vrijdag.. dat gaat vanavond gewoon weer fout. Bestel dat pak maar een maat groter!
:roflol: Je weet het nooit..

Voor dat pak ben ik niet zo bang. Het is voor mij geen probleem om ergen tussen de 79-82kg te wegen..

Rot op man, met jouw ribbeltjes abs kan je niet eens rollen :p
Vorig jaar was het ook op 9/11 toch? :D
Je bedoeld vorig jaar vakantie? Zou best kunnen hoor..

Edit: Jeetje, goed geheugen! Vorig jaar vertrok ik in derdaad ook rond die tijd (7 september)

Haha en wij zijn allemaal uitgenodigd! Alleen moeten we wel onze mealprep mee nemen... Of gaan we allemaal een lekker dagje mavinnen? En de volgende dag strafcardio? :roflol:
Marvinnen natuurlijk:marvin:
FIXED!
Mealprep? Check al die bufetten...Combi van Kip- en Clenbuffet is monsterlijk...All You Clen Eat!! :woot:
Iedereen 100mcg clen bij binnenkomst:cheer:
Precies!:woot:
Dat zou betekenen dat we ook moeten compenseren de dagen er na.. weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren:'(
Dan mogen jullie niet komen:mad:

• #33.212
Je bedoeld vorig jaar vakantie? Zou best kunnen hoor..

Edit: Jeetje, goed geheugen! Vorig jaar vertrok ik in derdaad ook rond die tijd (7 september)
Kan me herinneren dat iemand zei dat hij op 9/11 vertrok omdat er die dag plenty stoelen beschikbaar waren. Dacht jij. :D

• #33.215
gefeliciteerd met je verloving Marvin.

Kan me herinneren dat iemand zei dat hij op 9/11 vertrok omdat er die dag plenty stoelen beschikbaar waren. Dacht jij. :D

tuurlijk, er offert iemand een stoel op om het vliegtuig te gaan besturen.......

Time for trill pills!

• #33.220
Terug
Naar boven