- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker niet de planning..ik vertrek 11 september naar Bali en wil niet rollend langs het zwembad...1740 kCal minus 800 voor fietsen is 940.
Vanavond dus facking honger en frituur volgens mijn berekeningen.![]()

Thanks!!Hier ook nog maar een keer; Gefelicitaart!
Ik zie kipbuffet, snoepbuffet, taartbuffet, clenbuffet.... Dat wordt een hell of a party!![]()

Rot op man, met jouw ribbeltjes abs kan je niet eens rollenZeker niet de planning..ik vertrek 11 september naar Bali en wil niet rollend langs het zwembad...
het is wel vrijdag natuurlijk

Hier ook nog maar een keer; Gefelicitaart!
Ik zie kipbuffet, snoepbuffet, taartbuffet, clenbuffet.... Dat wordt een hell of a party!![]()

Haha en wij zijn allemaal uitgenodigd! Alleen moeten we wel onze mealprep mee nemen... Of gaan we allemaal een lekker dagje mavinnen? En de volgende dag strafcardio?![]()

FIXED!
Mealprep? Check al die buffetten...Combi van Kip- en Clenbuffet is monsterlijk...All You Clen Eat!!![]()

Dwijlen met de kraan open met jou.
Het is vrijdag.. dat gaat vanavond gewoon weer fout. Bestel dat pak maar een maat groter!
Je weet het nooit..Je bedoeld vorig jaar vakantie? Zou best kunnen hoor..Rot op man, met jouw ribbeltjes abs kan je niet eens rollen
Vorig jaar was het ook op 9/11 toch?![]()
Marvinnen natuurlijkHaha en wij zijn allemaal uitgenodigd! Alleen moeten we wel onze mealprep mee nemen... Of gaan we allemaal een lekker dagje mavinnen? En de volgende dag strafcardio?![]()

Iedereen 100mcg clen bij binnenkomstFIXED!
Mealprep? Check al die bufetten...Combi van Kip- en Clenbuffet is monsterlijk...All You Clen Eat!!![]()

Precies!

Dan mogen jullie niet komenDat zou betekenen dat we ook moeten compenseren de dagen er na.. weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren:'(

Kan me herinneren dat iemand zei dat hij op 9/11 vertrok omdat er die dag plenty stoelen beschikbaar waren. Dacht jij.Je bedoeld vorig jaar vakantie? Zou best kunnen hoor..
Edit: Jeetje, goed geheugen! Vorig jaar vertrok ik in derdaad ook rond die tijd (7 september)

Dan krijg je die ring nooit meer om die vinger heen![]()
true, true..en de hele dag opgejaagd of er iemand met een uzi achter je aan zit
Nope..dat was ik niet. Dit jaar leek het er overigens wel op dat 9/11 iets goedkoper was dan bijvoorbeeld 9/10 of 9/12Kan me herinneren dat iemand zei dat hij op 9/11 vertrok omdat er die dag plenty stoelen beschikbaar waren. Dacht jij.![]()
Kan me herinneren dat iemand zei dat hij op 9/11 vertrok omdat er die dag plenty stoelen beschikbaar waren. Dacht jij.![]()
De kans dat er weer een aanslag op 9/11 komt is vrij kleingefeliciteerd met je verloving Marvin.
tuurlijk, er offert iemand een stoel op om het vliegtuig te gaan besturen.......

De kans dat er weer een aanslag op 9/11 komt is vrij klein![]()

Eigenlijk wel hè...

Precies..De kans dat er weer een aanslag op 9/11 komt is vrij klein![]()
Hue hue..