Chast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 814
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Maar marvin niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes! Ik marineer mijn kip zelfs 48uur. Beetje wokolie van conimex en kipkruiden van Silvo. Soms nog een scheutje ketjap of wat sambal (oelek, manis, badjak)..Marineer jij die kip nog ofzo? Of gewoon droog met spinazie?

Wat denk jezelf..

Uiteraard..maar het isniet anders #WHATEVERITTAKES!
dit..

95% van de mensen die trainen en een voedingsschema hebben, hebben een eet stoornis![]()

95% van de mensen die trainen en een voedingsschema hebben, hebben een eet stoornis![]()

@Skatermarvin je begreep hem goed maar je eigen opvatting is misschien beter!

Klein beetje wel misschien, maar het feit dat ik het zelf weet maakt het controleerbaar..Misschien een beetje een persoonlijke vraag maar zag een aantal keer het woord eet stoornis vallen in dit topic. Vind je zelf dat je een eet stoornis hebt? Of wanneer is het eigenlijk een stoornis![]()

True, true..95% van de mensen die trainen en een voedingsschema hebben, hebben een eet stoornis![]()
Hebben bijna alle bodybuilders niet een stoornis..Nooit tevreden..altijd te vet, niet gespierd genoeg..Volgens wie eigenlijk? De "normale mens"?
Overigens is Marvin wel een extreem geval![]()
De normale mens snapt imo juist weinig van eten en doet maar wat.... zou zelf gek worden...oh wacht of is dat juist de stoornis![]()
heerlijk ditKlopt..zeker als ik van de AAS afblijf..
Je sluit het niet uit?

De normale mens snapt imo juist weinig van eten en doet maar wat.... zou zelf gek worden...oh wacht of is dat juist de stoornis![]()

Manson family
Heb je weleens gezien wie er allemaal van die herbalife en herbaltea shit verkopen? Dan verkies ik toch liever die boven het marvinnen.