Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.502
Marineer jij die kip nog ofzo? Of gewoon droog met spinazie?
Yes! Ik marineer mijn kip zelfs 48uur. Beetje wokolie van conimex en kipkruiden van Silvo. Soms nog een scheutje ketjap of wat sambal (oelek, manis, badjak)..:meal:
Droog natuurlijk, want dat is hardcooooore
Wat denk jezelf..:roflol:
Uiteraard..maar het isniet anders #WHATEVERITTAKES!
dit..:exactly:

Edit: of had je het over mijn huidige shape..:angstig:

@Skatermarvin je begreep hem goed maar je eigen opvatting is misschien beter!

:roflol:

Misschien een beetje een persoonlijke vraag maar zag een aantal keer het woord eet stoornis vallen in dit topic. Vind je zelf dat je een eet stoornis hebt? Of wanneer is het eigenlijk een stoornis ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.509
@Skatermarvin je begreep hem goed maar je eigen opvatting is misschien beter!
:roflol:

:o

Misschien een beetje een persoonlijke vraag maar zag een aantal keer het woord eet stoornis vallen in dit topic. Vind je zelf dat je een eet stoornis hebt? Of wanneer is het eigenlijk een stoornis ???
Klein beetje wel misschien, maar het feit dat ik het zelf weet maakt het controleerbaar..

Mijn zelfbeeld of hoe ik mezelf in de spiegel zie klopt waarschijnlijk niks van..:o

95% van de mensen die trainen en een voedingsschema hebben, hebben een eet stoornis ;)
True, true..

Volgens wie eigenlijk? De "normale mens"?

Overigens is Marvin wel een extreem geval :haha:
Hebben bijna alle bodybuilders niet een stoornis..Nooit tevreden..altijd te vet, niet gespierd genoeg..

De normale mens snapt imo juist weinig van eten en doet maar wat.... zou zelf gek worden...oh wacht of is dat juist de stoornis :(
:roflol: heerlijk dit

Forever ecto..

Klopt..zeker als ik van de AAS afblijf..

Denk dat AAS er niet heel veel aan veranderd, ook dan blijf je je klein voelen. Echter kan je dan wel iets beter relativeren en zeggen tegen jezelf van ik ben gvd de grootste hier in de gym bv. Hoop dat het met de jaren vanzelf over gaat.

@mucci je weet het nooit he.

Terug
Naar boven