- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja..ik weet het ook niet! Spierpijn is echt niet te harden...maar zie kopje 'extra'...daar komt vast nog het 1 en ander bij![]()
Ik heb deze week ook meer spierpijn dan normaal, denk door de nog nasudderende verkoudheid. Maar niet te harden.... je lijkt wel een ouwe vent. Gewoon weer legs bij mij vanavond hoor.
Ik heb deze week ook meer spierpijn dan normaal, denk door de nog nasudderende verkoudheid. Maar niet te harden.... je lijkt wel een ouwe vent. Gewoon weer legs bij mij vanavond hoor.

So hardcore!Ik heb deze week ook meer spierpijn dan normaal, denk door de nog nasudderende verkoudheid. Maar niet te harden.... je lijkt wel een ouwe vent. Gewoon weer legs bij mij vanavond hoor.

Zou kunnen..maar ik heb op vakantie natuurlijk niet echt getraind..

Ja, maar IK vind de spierpijn nog prima te harden en ga gwn alles trainen vanavond, in tegenstelling tot sommigen die 25 jaar jonger zijn

Je traint gewoon niet hard genoeg, dus je weet niet wat echte spierpijn is..Ja, maar IK vind de spierpijn nog prima te harden en ga gwn alles trainen vanavond, in tegenstelling tot sommigen die 25 jaar jonger zijn![]()

Buik gewoon vergeten ook

)
), 14 (alternate, sqeez & hold
)
)
Tara.... shots firedJe traint gewoon niet hard genoeg, dus je weet niet wat echte spierpijn is..
Rating:![]()
(kort, maar krachtig/slap)![]()

Je hebt toch shrugs gedaan... who needs abs when you got traps![]()

Ja..zeker 3 aapjes waard! Met die paar oefeningen was er toch een flinke pomp en ik naar de klote..Tara.... shots fired
Serieus, is dit nog 3 aapjes waard?![]()
Mwww, OK.
Ja..zeker 3 aapjes waard! Met die paar oefeningen was er toch een flinke pomp en ik naar de klote..
Vraag me uberhaupt wel eens af waarom sommige mensen 7 oefeningen rug doen..

Ja, maar IK vind de spierpijn nog prima te harden en ga gwn alles trainen vanavond, in tegenstelling tot sommigen die 25 jaar jonger zijn![]()

Dat wou ik ook zeggen (<negeert de cynische ondertoon hier>)

Precies! Ik vind de variatie wel lekker!Mwww, OK.
Da's waar, je kan ruim binnen de 7 oefeningen al naar de kloten zijn![]()

Sarcasme alarm!!

Alleen maar liefde hier!
)
)
About yesterday... (uiteindelijk ~300g zelf gepanneerde schnitzel)
Stats vanmorgen..verdomme nog steeds dik! Snap er niks van![]()

Dat weet ik natuurlijk ook wel
Ziet er prima geslaagd uit
Je hebt het er in 14 dagen bijgevreten en geluierd, dat is niet in 2 dagen weg natuurlijk![]()
Gewicht zakt al wel..taille blijft nog een beetje steken, maar komt wel goed!Droog natuurlijk, want dat is hardcoooooreMarineer jij die kip nog ofzo? Of gewoon droog met spinazie?