- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Moet je wel terug in de tijd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je wel terug in de tijd

Alles beter dan die vrouwen die herbalife aanhangen

Alles beter dan die vrouwen die herbalife aanhangen![]()

Ik sluit niets uit, maar de kans is nihil
Helemaal waar en dat is ook de reden dat ik het niet doe. Waarom zou ik mijn gezondheid nog meer verslechteren terwijl ik ook dan niet tevreden ben...Denk dat AAS er niet heel veel aan veranderd, ook dan blijf je je klein voelen. Echter kan je dan wel iets beter relativeren en zeggen tegen jezelf van ik ben gvd de grootste hier in de gym bv. Hoop dat het met de jaren vanzelf over gaat.
@mucci je weet het nooit he.

Uhu..

Genoeg..
Jaaa

I see what you did there..Heb je weleens gezien wie er allemaal van die herbalife en herbaltea shit verkopen? Dan verkies ik toch liever die boven het marvinnen.

Dat zijn de gebruikers...van HL

Uhu..
Hmm..Alles beter dan die vrouwen die herbalife aanhangen![]()
..adore the booty
Dat laatste is het wel..vast prima spul, maar veel te duur
Uhu..

Ze hebben meestal een paar katten, ontbijten met granola en goji bessen, eten tofu bij de vleet, doen zoveel mogelijk vrijwilligerswerk en ontsteken in een razernij als je herbalife afkeurt

True, true!

Ze hebben meestal een paar katten, ontbijten met granola en goji bessen, eten tofu bij de vleet, doen zoveel mogelijk vrijwilligerswerk en ontsteken in een razernij als je herbalife afkeurt
Tja, dat geldt voor zowat iedere 'bodybuilder'...
Er zijn ook hele conservatieve kattenliefhebbers hoor. Ik herken alleen deel 1 aan je betoog, ik weet niet eens wat herbalife is...

Jup..maar dat gaat ondanks mijn knappe verschijning niet gebeuren natuurlijk..Als ze je nou 2 ton per jaar geven voor een paar fotoshoots is de keuze zo gemaakt toch!

Nog erger dan dat..oplichters zijn hetThanks voor de link, ik zat me net af te vragen of ik Herbalife moest gaan googlelen, had er nog nooit van gehoord onder mijn steen.
De tupperware van dieet en sport suplementen dus....