- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet..zoveel kwaad kan die winstrol niet na die clen..
Ik heb het ook zelf gekocht..
Waarom zou ik trollen..rustig beginnen..Rustig jongens, is een troll, Marvin gaat echt geen winny kuur doen, eerder test tren en anavar.
Waarom zonde? Ik wil ook gains!

Thanks voor de adviezen maat!
O nee hè..hoop dat het hier wat rustiger blijft!
Geloof er niks van.
Dat doet niks meer na al die tren de afgelopen maanden

Thanks Sancaman!
Buckle up...this gonna be good!No fucking way. Maar als dit serieus is, ben ik wel benieuwd
![]()
Het is voor mij praktisch net zo iets als iemand in ene tot inkeer komt en zegt: Jongens, ik heb na lang overleg besloten om aan de heroïne te gaan.![]()
veeg me op hoor!Out!Het hek is van de dam! Na wat overleg met @flexx123 toch maar besloten mee te gaan!
Onder het mom van the winny takes it all!![]()

Dat was ik toch al niet meer..alhoewel..clen is geen AAS..

Ja zeg maar dag tegen Bassie.... Stelletje verslaafden hier.

Waarom niet..zoveel kwaad kan die winstrol niet na die clen..
Mocht je serieus zijn marv, dan lijken mij wat tips misschien wel handig.
Zorg dat je altijd nolva bij de hand hebt(en niet achteraf pas), ondanks dat er wel is word gezegd dat het voor een korte periode niet (heel) erg onderdrukt. Als je er wat gyno aanover houd ga je je zeker lullig voelen. Denk dat je die paar kilo's het namelijk niet waard vind als je er gyno aanover houd.
Alles om die rel weer in mijn log te krijgen..

Ja toch! Eindelijk die langverwachte gains!
Ach..er zit genoeg op mijn hoofd..

Junkies!!Ja zeg maar dag tegen Bassie.... Stelletje verslaafden hier.![]()

Thanks voor de tips! Ben natuurlijk goed voor bereid..Mocht je serieus zijn marv, dan lijken mij wat tips misschien wel handig.
Zorg dat je altijd nolva bij de hand hebt(en niet achteraf pas), ondanks dat er wel is word gezegd dat het voor een korte periode niet (heel) erg onderdruktof het toch geen winny is. Als je er wat gyno aanover houd ga je je zeker lullig voelen. Denk dat je die paar kilo's het namelijk niet waard vind als je er gyno aan over houd.
EDIT: geloof je nogsteeds niet hoor maar mocht je het echt willen dan denk ik dat ieder zijn tips kan bijdragen.
Yes sir!En al ervoor beginnen met glucosamine slikken en taurine bij de hand hebben voor de back-pumps.
VOOOR GOUD

Mocht je serieus zijn marv, dan lijken mij wat tips misschien wel handig.
Zorg dat je altijd nolva bij de hand hebt(en niet achteraf pas), ondanks dat er wel is word gezegd dat het voor een korte periode niet (heel) erg onderdruktof het toch geen winny is. Als je er wat gyno aanover houd ga je je zeker lullig voelen. Denk dat je die paar kilo's het namelijk niet waard vind als je er gyno aan over houd.
EDIT: geloof je nogsteeds niet hoor maar mocht je het echt willen dan denk ik dat ieder zijn tips kan bijdragen.
Ik doel ook meer op na de kuur, ken guys die aant einde van de kuur ineens geen nolva kunnen krijgen bijvoorbeeld dus beter van te voren hebben. Ook zou het rot zijn mocht het ineens dbol zijn. Verder heb je inderdaad naar mijn weten gelijk al meen ik te herinneren dat cools of bigcat hier nog wel iets over te zeggen had.Gyno met winstrol komt niet vaak voor toch? Het aromatiseert sowieso niet, dus tijdens kuren is uitgesloten. En een nakuur is sowieso aan te raden.
Ik doel ook meer op na de kuur, ken guys die aant einde van de kuur ineens geen nolva kunnen krijgen bijvoorbeeld dus beter van te voren hebben. Ook zou het rot zijn mocht het ineens dbol zijn. Verder heb je inderdaad naar mijn weten gelijk al meen ik te herinneren dat cools of bigcat hier nog wel iets over te zeggen had.