XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Het is voor mij praktisch net zo iets als iemand in ene tot inkeer komt en zegt: Jongens, ik heb na lang overleg besloten om aan de heroïne te gaan. :D:D:D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.562
f**k serieus man?? Hahahahaha :roflol:
Waarom niet..zoveel kwaad kan die winstrol niet na die clen..

Ik heb het ook zelf gekocht..

Rustig jongens, is een troll, Marvin gaat echt geen winny kuur doen, eerder test tren en anavar.
Waarom zou ik trollen..rustig beginnen..

Test-tren komt daarna wel weer..
Waarom zonde? Ik wil ook gains!:mad:
Thanks voor de adviezen maat!:thumbs:
O nee hè..hoop dat het hier wat rustiger blijft!

Geloof er niks van.

Dat doet niks meer na al die tren de afgelopen maanden
:roflol:

Thanks Sancaman!

No fucking way:roflol:. Maar als dit serieus is, ben ik wel benieuwd:o
Buckle up...this gonna be good!

Het is voor mij praktisch net zo iets als iemand in ene tot inkeer komt en zegt: Jongens, ik heb na lang overleg besloten om aan de heroïne te gaan. :D:D:D:D:D
:roflol: veeg me op hoor!

• Like
Waarderingen: Inb4
giphy.gif

Lekkerrrrr hoorrr marvvv

Zeg maar dag tegen je haar met winny :heart:

Waarom niet..zoveel kwaad kan die winstrol niet na die clen..

Mocht je serieus zijn marv, dan lijken mij wat tips misschien wel handig.
Zorg dat je altijd nolva bij de hand hebt(en niet achteraf pas), ondanks dat er wel is word gezegd dat het voor een korte periode niet (heel) erg onderdruktof het toch geen winny is. Als je er wat gyno aanover houd ga je je zeker lullig voelen. Denk dat je die paar kilo's het namelijk niet waard vind als je er gyno aan over houd.

EDIT: geloof je nogsteeds niet hoor maar mocht je het echt willen dan denk ik dat ieder zijn tips kan bijdragen.

Zorg dat je altijd nolva bij de hand hebt(en niet achteraf pas), ondanks dat er wel is word gezegd dat het voor een korte periode niet (heel) erg onderdrukt. Als je er wat gyno aanover houd ga je je zeker lullig voelen. Denk dat je die paar kilo's het namelijk niet waard vind als je er gyno aanover houd.

En al ervoor beginnen met glucosamine slikken en taurine bij de hand hebben voor de back-pumps.

prachtig :roflol::roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.574
Alles om die rel weer in mijn log te krijgen..:windup:

:o

:roflol:

Ja toch! Eindelijk die langverwachte gains!

Zeg maar dag tegen je haar met winny :heart:
Ach..er zit genoeg op mijn hoofd..:rolleyes:

Ja zeg maar dag tegen Bassie.... Stelletje verslaafden hier. :D:D:D:D:D
Junkies!!:bierbang:

Zorg dat je altijd nolva bij de hand hebt(en niet achteraf pas), ondanks dat er wel is word gezegd dat het voor een korte periode niet (heel) erg onderdruktof het toch geen winny is. Als je er wat gyno aanover houd ga je je zeker lullig voelen. Denk dat je die paar kilo's het namelijk niet waard vind als je er gyno aan over houd.

EDIT: geloof je nogsteeds niet hoor maar mocht je het echt willen dan denk ik dat ieder zijn tips kan bijdragen.
Thanks voor de tips! Ben natuurlijk goed voor bereid..:thumbs:

En al ervoor beginnen met glucosamine slikken en taurine bij de hand hebben voor de back-pumps.
Yes sir!

VOOOR GOUD:1e:

:rocker2:

Haha Nice!

Gyno met winstrol komt niet vaak voor toch? Het aromatiseert sowieso niet, dus tijdens kuren is uitgesloten. En een nakuur is sowieso aan te raden.

Gyno met winstrol komt niet vaak voor toch? Het aromatiseert sowieso niet, dus tijdens kuren is uitgesloten. En een nakuur is sowieso aan te raden.
Ik doel ook meer op na de kuur, ken guys die aant einde van de kuur ineens geen nolva kunnen krijgen bijvoorbeeld dus beter van te voren hebben. Ook zou het rot zijn mocht het ineens dbol zijn. Verder heb je inderdaad naar mijn weten gelijk al meen ik te herinneren dat cools of bigcat hier nog wel iets over te zeggen had.

Ik doel ook meer op na de kuur, ken guys die aant einde van de kuur ineens geen nolva kunnen krijgen bijvoorbeeld dus beter van te voren hebben. Ook zou het rot zijn mocht het ineens dbol zijn. Verder heb je inderdaad naar mijn weten gelijk al meen ik te herinneren dat cools of bigcat hier nog wel iets over te zeggen had.

Zeker kut als het dbol is maar dat merk je snel genoeg. Verder heb je natuurlijk gelijk dat je het beter preventief kan hebben.

Marvin is gewoon jaloers op Flexx z'n vrijdagmiddagrel, dat ie er zelf maar een in gang zet hier:P

Terug
Naar boven