XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zeg maar dag tegen haar met winny :heart:

Fixed

Maar even serieus, als Marvin zou beginnen met z'n 1e kuur zou dat zijn als die shredded stond en niet als die als een dik klein varkentje terug van vakantie zou komen.

En met z'n verloving enzo.
Marvin zou zoiets alleen doen als die zeker is dat z'n vriendin hem niet verlaat. Daar is die veels te lief voor en houdt die te veel van haar om dat op te geven voor een kuurtje.

Fixed

Maar even serieus, als Marvin zou beginnen met z'n 1e kuur zou dat zijn als die shredded stond en niet als die als een dik klein varkentje terug van vakantie zou komen.

Marvin zou zoiets alleen doen als die zeker is dat z'n vriendin hem niet verlaat. Daar is die veels te lief voor en houdt die te veel van haar om dat op te geven voor een kuurtje.
tis ook gwoon een mr Sunshine droom jongen :heart::heart::kiss::kiss::doggy::hornyna::penis::heart::heart:

En al ervoor beginnen met glucosamine slikken en taurine bij de hand hebben voor de back-pumps.

Dit dus, 2 weken van te voren glucosamine. Ik zou ook wel zeker wat meer gaan eten als ik jou was. Zorg vooral na je kuur dat je je motivatie probeert beetje hoog te houden.

Wat ga je doen? 50 mg voor weekje of 7-8?

Lekker man, ben erg benieuwd naar je resultaten. Succes er mee. Leuk kuurtje, eindelijk weer gainzzz voor Marvin!

Trapt iedereen er nou in?:D

Hoeveelste winny kuurtje wordt dit nu Marvin?

Dit dus, 2 weken van te voren glucosamine. Ik zou ook wel zeker wat meer gaan eten als ik jou was. Zorg vooral na je kuur dat je je motivatie probeert beetje hoog te houden.

Lekker man, ben erg benieuwd naar je resultaten. Succes er mee. Leuk kuurtje, eindelijk weer gainzzz voor Marvin!

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.592
Wat zou een goede tweede kuur zijn. Ik wil met winny puur kijken hoe ik op AAS reageer..

Gyno met winstrol komt niet vaak voor toch? Het aromatiseert sowieso niet, dus tijdens kuren is uitgesloten. En een nakuur is sowieso aan te raden.
Thanks voor de tips! Nolva is in huis!:D

Ik doel ook meer op na de kuur, ken guys die aant einde van de kuur ineens geen nolva kunnen krijgen bijvoorbeeld dus beter van te voren hebben. Ook zou het rot zijn mocht het ineens dbol zijn. Verder heb je inderdaad naar mijn weten gelijk al meen ik te herinneren dat cools of bigcat hier nog wel iets over te zeggen had.
Wel zo handig om ten alle tijde je nakuur in huis te hebben..
Zeker kut als het dbol is maar dat merk je snel genoeg. Verder heb je natuurlijk gelijk dat je het beter preventief kan hebben.
Vocht, vocht overal..
Marvin is gewoon jaloers op Flexx z'n vrijdagmiddagrel, dat ie er zelf maar een in gang zet hier:P
Tja, je moet toch wat..:marvin:
Waarom ga je niet gewoon op vakantie voor een week of twee? Daar weet jij toch veel meer massa op te pakken dan met een winstrolkuur?
:roflol: IK bulk in een week of twee inderdaad succesvoller dan sommige in een jaar..

Wat een gezeik ook altijd met dat "Ik kom maar niet aan"

Doe eens wat beter je best verdomme!

Fixed

Sssst!
tis ook gwoon een mr Sunshine droom jongen :heart::heart::kiss::kiss::doggy::hornyna::penis::heart::heart:
Precies Mr Lova Lova:heart:

Hij hoeft niet de hele dag 104 kg mee te torsen :trollface:
Hier pak aan @Sanca :schoot::flipoff:

Matig, matig..

Kan die wel gaan shinen op festivals en meedoen aan de Nederlandse Geordy shore :roflol:
Dat klinkt dan wel weer verleiderlijk..nooit meer werken daarna, alle gratis krijgen en leven van gare dicotheek snabbels:roflol:

jaidd zon zee zuipen en dan flink binge drinken met zn dikke winny armen :D
:woot: :zuip:

Goed tips Rob! Daar kan ik wat mee:thumbs:

:cheer:

@Rambo1

Waarin?:headbang:

Hoeveelste winny kuurtje wordt dit nu Marvin?
:roflol: Zie ik er zo groot uit? ;)

Tot vanmiddag! Dan kunnen we het er nog even over hebben! Als mijn vochtzwemband eraf is start ik..gewicht zakt weer netjes!

Meting & weging 07-10-2017:
Gewicht: 82.7kg
Taille: 76.5 (:mad: nog steeds een zwemband!:sad:)

2e kuur? 500 mg test e

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.594
Dat dacht ik al! Zou een lagere dosis niet net zo effectief zijn?

Velen beginnen op 500..maar waarom niet 250mg (mits goede gear)

Lastige vraag.

Aan de ene kant ga je van natural test nivo naar 250 exogeen echt wel gains maken.
Aan de andere kant ga je maar 1x voor het eerst die naald erin rammen en zal 500 meer zoden aan de dijk zetten.

Lastig, lastig.

Vraag is natuurlijk ook wat voor soort fysiek je ambieert.

Je weet niet of je gear goed is. Ga er maar vanuit dat het onder gedoseerd of wat dan ook is. Dan zit je bv met 250 mg al snel stuk lager en ben je je eigen ramen in aan het gooien.

Je kan je verder ook af vragen waarom je zo laag zou willen doseren. Qua gezondheid zal het geen verschil maken. Praktisch heb je hetzelfde geklooi. Enige verschil is kleine kostenbespraring en gains die je mis loopt.

Hoeveel mg winny ga je nemen en voor hoe lang?

:epicthread:

Please Marvin, blijf alsjeblieft natty. Dan hebben natty's als ik ook nog iemand op DBB om tegenop te kijken.

Terug
Naar boven